Skravletråd lag MILFs

Trur eg må gå å trena litt. Ligga inn et par ekstra kalorier frem mot morgendagens veiing. Husk forresten utfordringspoeng også :D hvert eneste poeng teller :D
 
Da seriøst spøke i mitt hus! Står på badet og høre noe smeller inni huset en plass. Går i gangen, ingen ting stuen ingen ting, kjøkkenet ingen ting. Men så kommer eg på vaskerommet. Og der ser det sånn ut: ImageUploadedByBV Forum1440103141.391619.jpg

Luken har falt av og landa sånn? Eller har noen plassert den der med et klask? Ikke vet eg. Har bodd her i over 4 år no og har aldri vært inni den luken der. :/
 
Da seriøst spøke i mitt hus! Står på badet og høre noe smeller inni huset en plass. Går i gangen, ingen ting stuen ingen ting, kjøkkenet ingen ting. Men så kommer eg på vaskerommet. Og der ser det sånn ut: Vis vedlegget 131769

Luken har falt av og landa sånn? Eller har noen plassert den der med et klask? Ikke vet eg. Har bodd her i over 4 år no og har aldri vært inni den luken der. :/

Ææ, creepy!
 
Jeg prøvde meg på første dagen av 30 day shred sånn bare for å teste. Herregud! Etter ti minutt tenkte "f**n ta deg, Jillian". :p
Måtte bryte etter 19 minutt for da våkna lillebror for mat. Litt surt å ikke få fullføre, men låra syntes det var helt i orden... :p
 
Hvordan går det med første uka, jenter? :) Ikke lenge til veiing. ;)

Her går det greit. Trening kunne det blitt mer av, men med snopet går det overraskende bra. Jeg får meg sikkert en smell i neste uke, da. ;) Sånn ble det sist krig.
Matmessig har det gått veldig bra. Ikke blitt så mye trening da, men fornøyd med innsatsen ;)
 
Beklager forresten utfordringspoengene mine denne uka. Ikke fått gjort så mye siden eg har vært innlagt på sykehuset med mini. Men lover å komme sterkere tilbake :D
 
Jeg tror jeg forresten har blingsa litt på vekta. Jeg veide meg etter en liten frokost på mandag (glemte veiingen før!), så trakk fra 100 gram. Veide meg før frokost og etter dobesøk onsdagen og da var vekta over et halvt kilo, 600 gram faktisk, under vekta på mandagen. :/ What to do? Jeg har da ikke gått ned så mye på to dager. Greit nok, grammene står jo ikke stille dag etter dag, men...
Der ååårner seg. ;)
 
Last edited:
Bra jobba på vektfronten i dag jenter :D mangler bare vekt fra 2 stk no. Har sendt de meld om at de må huske det :)
 
Mangle fortsatt ett tall :/ håper det kommer inn ila de neste timene.
 
Da seriøst spøke i mitt hus! Står på badet og høre noe smeller inni huset en plass. Går i gangen, ingen ting stuen ingen ting, kjøkkenet ingen ting. Men så kommer eg på vaskerommet. Og der ser det sånn ut: Vis vedlegget 131769

Luken har falt av og landa sånn? Eller har noen plassert den der med et klask? Ikke vet eg. Har bodd her i over 4 år no og har aldri vært inni den luken der. :/
Aaah skummel :eek:
 
Æsj vekta denne uken var ikke god altså :( jaja får ta meg litt mer sammen denne kommende uka :)
 
Jeg kan ikke huske at sparlesykkel var slitsomt som liten :eek: oh my som eg pusta og peste på vei hjem fra bhg I dag på sparkesykkelen til jentungen selv om bikkja dro meg med stor glede 90% av tida :p haha
 
Back
Topp