Skravletråd lag MILFs

Jeg kan ikke huske at sparlesykkel var slitsomt som liten :eek: oh my som eg pusta og peste på vei hjem fra bhg I dag på sparkesykkelen til jentungen selv om bikkja dro meg med stor glede 90% av tida :p haha

Hehe. Ja, hadde vi bare hatt litt av all energien vi hadde som barn :D
 
Så fint å se at alle MILF har levert poeng å alle har gått ned i vekt:)
Kjempe stolt av det flotte laget!
Får håpe de andre ikke har vært like flinke så ikkeen MILF ryker!
Hvordan regnes det ut når en annet lag har 9 deltakere og vi er 6, tro? Noen som vet? :)
 
Hehe. Ja, hadde vi bare hatt litt av all energien vi hadde som barn :D

Her om dagen ville min kjære at jeg skulle hjelpe han å gå "trillebår" for det ga så god styrke trening. Jeg har ikke gjort det siden jeg var barn, så jeg mente at det var ikke noe trening i noe så enkelt som å gå " trillebår". Måtte spise ordene min etter et forsøk for fy så tungt det var :p
 
Så fint å se at alle MILF har levert poeng å alle har gått ned i vekt:)
Kjempe stolt av det flotte laget!
Får håpe de andre ikke har vært like flinke så ikkeen MILF ryker!
Hvordan regnes det ut når en annet lag har 9 deltakere og vi er 6, tro? Noen som vet? :)

Når det gjelder utfordringspoengene blir det delt på antall deltakere på laget. Så det blir snitt pr deltaker. Uansett om folk leverer poeng eller ikke blir de medrekna.

Når det gjelder vekt så blir det rekna prosent. Samme som vi gjør enkeltvis legger vi sammen laget sitt.

Eks. Vi var 500 kg ved start. Og så har vi gått ned 10 kg til sammen. Det vil si vi nå er 490 kg. Då deler vi likt som vi gjør enkeltvis :)
 
Her om dagen ville min kjære at jeg skulle hjelpe han å gå "trillebår" for det ga så god styrke trening. Jeg har ikke gjort det siden jeg var barn, så jeg mente at det var ikke noe trening i noe så enkelt som å gå " trillebår". Måtte spise ordene min etter et forsøk for fy så tungt det var :p

Hehehe. Det vil eg tro e tungt ja. :D det har ikkje eg heller gjort siden eg va liten :)
 
Når det gjelder utfordringspoengene blir det delt på antall deltakere på laget. Så det blir snitt pr deltaker. Uansett om folk leverer poeng eller ikke blir de medrekna.

Når det gjelder vekt så blir det rekna prosent. Samme som vi gjør enkeltvis legger vi sammen laget sitt.

Eks. Vi var 500 kg ved start. Og så har vi gått ned 10 kg til sammen. Det vil si vi nå er 490 kg. Då deler vi likt som vi gjør enkeltvis :)

Tusen takk for oppklaring! Har tenkt på det i hele dag :) nå er nattesøvnen reddet:p
 
Tusen takk for oppklaring! Har tenkt på det i hele dag :) nå er nattesøvnen reddet:p

Hehehe. Må bare spørre vettu. Så skal vi hjelpe deg å oppklare alt :D nattesøvn e viktig for kiloene vettu :D
 
Åsj. Va kjedelig at vi mistet deltaker i dag altså! :( no e vi jo bare 5 stk igjen allerede. Men Hope90, fortsett på wildcardet og kjemp videre mot kiloene her med oss :D kanskje kommer du inn igjen i semifinalen :D

Vi vant utfordringen da!!! :D eg skal ikke ta æra for det hvertfall :p haha. Men vi skal få lage ny utfordring. Hva ønsker dere å ha med i utfordringen denne uka?
 
Åsj. Va kjedelig at vi mistet deltaker i dag altså! :( no e vi jo bare 5 stk igjen allerede. Men Hope90, fortsett på wildcardet og kjemp videre mot kiloene her med oss :D kanskje kommer du inn igjen i semifinalen :D

Vi vant utfordringen da!!! :D eg skal ikke ta æra for det hvertfall :p haha. Men vi skal få lage ny utfordring. Hva ønsker dere å ha med i utfordringen denne uka?

Det var veldig trist å miste Hope90, men håper du henger deg på som wildcard så vi har deg med oss likevel :)

Ja, hva skal vi ha med i utfordringen da tro?
Vann kanskje? Det er jo en slager:)
snop å trening er vel nesten obligatorisk?
2 fiskemiddager iløpet av uken?
Trening ute?
Ramser bare opp forslag jeg nå :)
 
Det var veldig trist å miste Hope90, men håper du henger deg på som wildcard så vi har deg med oss likevel :)

Ja, hva skal vi ha med i utfordringen da tro?
Vann kanskje? Det er jo en slager:)
snop å trening er vel nesten obligatorisk?
2 fiskemiddager iløpet av uken?
Trening ute?
Ramser bare opp forslag jeg nå :)

Snop og trening må vi ha med ja, det e stor motivasjon. :D

Kanskje vi kan ha ein challenge med?

Vann slo ikke så godt ann forje krig :p blei mye protester på det.
 
Åsj. Va kjedelig at vi mistet deltaker i dag altså! :( no e vi jo bare 5 stk igjen allerede. Men Hope90, fortsett på wildcardet og kjemp videre mot kiloene her med oss :D kanskje kommer du inn igjen i semifinalen :D

Vi vant utfordringen da!!! :D eg skal ikke ta æra for det hvertfall :p haha. Men vi skal få lage ny utfordring. Hva ønsker dere å ha med i utfordringen denne uka?
Ja kjempe kjedelig, men gir meg ikke så lett altså :D


Tips til utfordringen kan være å drikke minst 2l vann om dagen og det kan da utgjøre 25 poeng :)
 
Ja kjempe kjedelig, men gir meg ikke så lett altså :D


Tips til utfordringen kan være å drikke minst 2l vann om dagen og det kan da utgjøre 25 poeng :)

Det var det mangen var uenige med sist. Noen mente at det var helseskadelig med så mye vann. Blei stor debatt om det der. :/
Men eg klare lett 2 liter om dagen :)
 
Snop og trening må vi ha med ja, det e stor motivasjon. :D

Kanskje vi kan ha ein challenge med?

Vann slo ikke så godt ann forje krig :p blei mye protester på det.

Aha, da dropper vi vannet ;)
ja, challenge er bra saker;) har du noe spesielt i tankene? Jeg har lastet ned en 7 minutes workout app som fungerer både på Windows phone og Android, kanskje det hadde vært noe?
Syns fiskemiddag skal gi bonus, men må være 2 da;)
 
Aha, da dropper vi vannet ;)
ja, challenge er bra saker;) har du noe spesielt i tankene? Jeg har lastet ned en 7 minutes workout app som fungerer både på Windows phone og Android, kanskje det hadde vært noe?
Syns fiskemiddag skal gi bonus, men må være 2 da;)

Jepp. 2 fiskemiddager :) ka heite appen? Skal se om eg finner den på apple sin og :) tror eg har hatt den før.
 
Jepp. 2 fiskemiddager :) ka heite appen? Skal se om eg finner den på apple sin og :) tror eg har hatt den før.

Den heter 7 minutes workout. Mulig det ikke er mulig for alle å gjøre alle styrkeøvelsene, men det er godkjent hvis man gjør sitt beste. Trenger ikke annet utstyr en stol og en vegg :)
 
Aha, da dropper vi vannet ;)
ja, challenge er bra saker;) har du noe spesielt i tankene? Jeg har lastet ned en 7 minutes workout app som fungerer både på Windows phone og Android, kanskje det hadde vært noe?
Syns fiskemiddag skal gi bonus, men må være 2 da;)

E da denne? ImageUploadedByBV Forum1440184607.716809.jpg
 
Back
Topp