Skravletråd lag MILFs

Hvordan går det med første uka, jenter? :) Ikke lenge til veiing. ;)

Her går det greit. Trening kunne det blitt mer av, men med snopet går det overraskende bra. Jeg får meg sikkert en smell i neste uke, da. ;) Sånn ble det sist krig.

Her går det kjempe bra, motivasjon er høy så da kommer resten av seg selv;) er ikke flink med 5 om dagen jeg da, så blir lite poeng. Styrke trening er jeg også dårlig på så der har jeg stort forbedringspotensial:) satser på mer styrketrening neste uke. Kanskje en ny runde med 30 days of shred(?) litt usikker på stavingen. Fler som vil være med?:)
 
5 om dagen e ikke så lett her på sykehuset må eg sei. Så de ryker nok denne uka. Men eg kommer sterkere tilbake med utfordringspoeng neste uke hvis eg ikke ryker ut denne uka :)
 
Her går det kjempe bra, motivasjon er høy så da kommer resten av seg selv;) er ikke flink med 5 om dagen jeg da, så blir lite poeng. Styrke trening er jeg også dårlig på så der har jeg stort forbedringspotensial:) satser på mer styrketrening neste uke. Kanskje en ny runde med 30 days of shred(?) litt usikker på stavingen. Fler som vil være med?:)

Eg e begynt, men berre så vidt da e :) bruker den appen :D så eg kan godt starte på nytt med dåke :D men må bli fra i måren av når eg e komt meg hjem.
 
Eg e begynt, men berre så vidt da e :) bruker den appen :D så eg kan godt starte på nytt med dåke :D men må bli fra i måren av når eg e komt meg hjem.

ImageUploadedByBV Forum1440006706.586058.jpg
Den fitness appen bruker eg. Veldig grei. Sier til deg hvor mye av hva man skal ha hver dag :D
 
Her går det kjempe bra, motivasjon er høy så da kommer resten av seg selv;) er ikke flink med 5 om dagen jeg da, så blir lite poeng. Styrke trening er jeg også dårlig på så der har jeg stort forbedringspotensial:) satser på mer styrketrening neste uke. Kanskje en ny runde med 30 days of shred(?) litt usikker på stavingen. Fler som vil være med?:)

Jeg har lyst å starte med 30 days shred, men det høres utrolig slitsomt ut. :p Har sett litt på videoene også... Uff! :p
 
Det er så dårlig gjort av samboeren å åpne chipsposen rett før han drar på jobb i Nordsjøen! :eek:

Snart lørdag, snart lørdag, snart lørdag.....
 
Det er så dårlig gjort av samboeren å åpne chipsposen rett før han drar på jobb i Nordsjøen! :eek:

Snart lørdag, snart lørdag, snart lørdag.....

Ja, det var dårlig gjort! Men sånn er mannen min også. Skal absolutt spise potis eller snop når jeg IKKE kan spise det!

Vi er fler som gleder oss til lørdag, vi skal på bryllup til gode venner så da blir det ingen begrensninger på verken mat, drikke eller KAKE :D
Har dere planer for helgen :)?
 
Jeg har lyst å starte med 30 days shred, men det høres utrolig slitsomt ut. :p Har sett litt på videoene også... Uff! :p

Jeg syns generelt styrke trening er fryktelig vondt å fælt, men nå må jeg virkelig få litt fasong på armer, ben og midje så jeg tenker det er hvert det:) motiverende hvis vi er fler som gjør det sammen:)
 
Jeg syns generelt styrke trening er fryktelig vondt å fælt, men nå må jeg virkelig få litt fasong på armer, ben og midje så jeg tenker det er hvert det:) motiverende hvis vi er fler som gjør det sammen:)

Her er mye som må tas tak i. ;)
Gøy om vi er flere! Lettere å gjennomføre, tenker jeg.
 
Ja, det var dårlig gjort! Men sånn er mannen min også. Skal absolutt spise potis eller snop når jeg IKKE kan spise det!

Vi er fler som gleder oss til lørdag, vi skal på bryllup til gode venner så da blir det ingen begrensninger på verken mat, drikke eller KAKE :D
Har dere planer for helgen :)?

Jeg så nå at utfordringen varer jo bare til torsdag, så.... Nei, må nesten holde meg kun til lørdager!

Jeg og ungene reiser sikkert til Bergen til min familie i helgen.
Gøy med bryllup! Jeg var i bryllup sist lørdag. ;)
 
Haha, damer! Jeg hadde kjøttfri dag idag uten å planlegge det/vite om det! :p fantastisk :p haha
 
Haha, damer! Jeg hadde kjøttfri dag idag uten å planlegge det/vite om det! :p fantastisk :p haha

Hehe, så bra da! :D
Her har det gått fint selv om jeg har vært litt rådvill når jeg skulle ha pålegg på skiva. Vi har jo nesten bare kjøttpålegg. :eek: Takk og lov for italiensk salat. ;)
 
Akkurat hoved ned på med en grønnsaks pai klar for veiing I morgen :)
 
Må si eg e veldig spent på veiingen i måren. Har ikke fått snikveid meg hele uken. :)
 
Her ble det fiskegrateng. Hjemmelaget. :D
Spent på imorgen!
Det er jeg også :D krysser fingerne, men er litt nervøs også da :p

Har prøvd lavkarbo denne uka da jeg har hatt god effekt av det tidligere så skal vel fortsette med det :)
 
Alle må huske å sende inn talla i måro. Og husk at fristen er 15.00. Send det inn med en gang dere våkner og veier dere. Så slipper vi å miste noen :D
 
Det er jeg også :D krysser fingerne, men er litt nervøs også da :p

Har prøvd lavkarbo denne uka da jeg har hatt god effekt av det tidligere så skal vel fortsette med det :)

Jeg skulle gjerne gått på en diett, men jeg ammer så jeg må bare tro på at et sunt kosthold og litt trening holder. :p
 
Back
Topp