Skravletråd lag MILFs

Kan ikke folk skrive litt om seg selv så vi blir litt kjent? :)

Jeg er 24 år og har to barn, ei jente på 3 år og en 4 måneder gammel gutt. Er 166cm høy og veier 68,7. Jeg går ikke inn for å virkelig slanke meg siden jeg ammer, men jeg trenger et spark bak for å begynne å trene og å spise sunt. :) Jeg har gode erfaringer med Slankekrigen så dette blir gøy!
 
Jeg fyller 26 om rundt 2 uker, er mamma til en herlig liten jente på 1 år og samboer med mannen i mitt liv :p jeg har iallefall 10 kg jeg vil ha av :D veier 79,6 kg nå. Har jobbet meg ned fra 91,5 kg som jeg var i november 2014. Begynner å komme seg, men litt igjen :) motivasjonen min har vært fraværende en stund og vekten har stått på stedet hvil :) men nå er jeg igang igjen!!
 
Jeg er 23 år, har en datter på 1,5 år og samboer :) har slitt med vekta siden graviditeten å er nå 16 kg lettere enn i januar. Har 14 kg igjen før jeg når trivselsvekta :)
Har vært med på slankekrigen 1 gang før, men det gikk ikke så bra. Men nå er jeg kjempe motivert å gleder meg skikkelig til neste fredag å ny veiing ;)
 
Jeg har lagt inn veiedag på mobilen så hver fredagsmorgen når jeg står på badet ringer den å minner meg på og levere vekt :)
 
Jeg er 28 år og har 2 gutter. en gutt på 4,5 år og en på 2 år :) jeg er alene mamma på fulltid. Faren er akkuratt begynt å ha de litt etter snart 2 år alene med de. Så det er lite fritid uten unger her :) tror dette er min 3 eller 4 runde med kriger, uten at eg e komt meg noe lenger med kiloene. Men NO skal det bli forandret. :D gleder meg til å skravle med dere jenter :D
 
Igrunn ikke. :p Du vil ikke ha den?

Eg kan ta den om ingen andre vil. Da e ingen problem. Men hvis andre hadde ønske om da skal de selvfølgelig få lov :D bare tenkte vi må bestemme det i dag siden det stod i tråden :)
 
Ser ut som om vi bare er 6 stk på laget no som har levert vekt. :(
 
Ååh jeg brant med på en godbit dag. Den var på god vei ned I magen før jeg kom på SLANKEKRIGEN :O
 
Back
Topp