Skravletråd lag MILFs

Ja! Slankekrigen er hittil det eneste som gjør at jeg klarer å holde meg unna, men fy så stritt det er. Det gjør meg til tider litt sur. :p

Hehe. Ja, eg pleie jo å kjedespise litt snop. Og no skal vi straks på sykehuset og sove til torsdag. Det kan bli en prøvelse det!
 
Hehe. Ja, eg pleie jo å kjedespise litt snop. Og no skal vi straks på sykehuset og sove til torsdag. Det kan bli en prøvelse det!

Jeg pleier å spise snop når jeg er sulten og er for lat til å lage til ordentlig mat. Eller som ventemat mens jeg lager noe annet. :p
Hehe, ja, det blir det sikkert. Stay strong! ;)
 
Vet ikke om det hjelper mot sjokolade suget, men på kvelden får jeg ofte lyst på noe godt. Da lager jeg meg gjerne en av to ting:)
1. Mager vanilje kesam med Granola fra Synnøve Finden
Eller nr 2: Speltlompe med kremost med krydder, vårløk eller gressløk, hjerte salat og spekeskinke. Hver rull blir på ca 100 kalorier så det er sunt, kalorifattig og super digg :D
 
Last edited:
Vet ikke om det hjelper mot sjokolade suget, men på kvelden får jeg ofte lyst på noe godt. Da lager jeg meg gjerne en av to ting:)
1. Mager vanilje kesam med Granola fra Synnøve Finden
Eller nr 2: Speltlompe med kremost med krydder, vårløk eller gressløk, hjerte salat og spekeskinke. Hver rull blir på ca 100 kalorier så det er sundt, kalorifattig og super digg :D
Det er godt det :D nomnom
 
kjempe godt:D den første uka uten snop er ille, men det blir lettere;) jeg hadde en runde i vår å det var direkte vondt! I sommer har jeg spist snop Max 1 gang i uka å suget er helt borte!
Helt klart :) det er jo kjempe bra :D
 
Vet ikke om det hjelper mot sjokolade suget, men på kvelden får jeg ofte lyst på noe godt. Da lager jeg meg gjerne en av to ting:)
1. Mager vanilje kesam med Granola fra Synnøve Finden
Eller nr 2: Speltlompe med kremost med krydder, vårløk eller gressløk, hjerte salat og spekeskinke. Hver rull blir på ca 100 kalorier så det er sunt, kalorifattig og super digg :D

Det må prøves!
Synnøves granola er utrolig god!
 
Hjelper avocado på sjokoladecravings?
Ja fordi sjokolade cravings er jo egentlig et søtsug hvor ofte sjokolade er det som "metter" søtsuget :) en økning av sunt fett I kosten da vil dempe søtsuget. Samtidig vil det hjelpe å økende forbrenningen om man forsiktig justerer ned karbohydrat inntaket :)
 
]
Ja fordi sjokolade cravings er jo egentlig et søtsug hvor ofte sjokolade er det som "metter" søtsuget :) en økning av sunt fett I kosten da vil dempe søtsuget. Samtidig vil det hjelpe å økende forbrenningen om man forsiktig justerer ned karbohydrat inntaket :)

Dette var nytt for meg, takk for info:)
Jeg spiser ikke mye avokado fordi jeg ikke er så glad i det. Kanskje du har noen tips til hvordan tilbrede så det smaker litt bedre:D
 
Ja, det er super digg å lite tilsatt sukker;)
Kan også brukes med gresk yoghurt, men da syns jeg det er best med litt honning i.

Mamma så på pakken og sa at det var bra med fiber i, men at det var mye sukker. Vet ikke om hun leste på pakken eller om hun bare var negativ. Det er ikke ulikt henne å være kynisk, så. :p

Gresk yoghurt har jeg ikke smakt. Er det veldig annerledes?
 
Hvordan går det med første uka, jenter? :) Ikke lenge til veiing. ;)

Her går det greit. Trening kunne det blitt mer av, men med snopet går det overraskende bra. Jeg får meg sikkert en smell i neste uke, da. ;) Sånn ble det sist krig.
 
Hvordan går det med første uka, jenter? :) Ikke lenge til veiing. ;)

Her går det greit. Trening kunne det blitt mer av, men med snopet går det overraskende bra. Jeg får meg sikkert en smell i neste uke, da. ;) Sånn ble det sist krig.
Det går greit :) holder meg til lavkarbo :)
 
Mamma så på pakken og sa at det var bra med fiber i, men at det var mye sukker. Vet ikke om hun leste på pakken eller om hun bare var negativ. Det er ikke ulikt henne å være kynisk, så. :p

Gresk yoghurt har jeg ikke smakt. Er det veldig annerledes?
Har ikke sett på fiber innhold jeg da, men den innholdet ca. 6% sukker da er det naturlige sukkeret i kornslagene og bærene med regnet. Litt tilsatt sukker er det, men hvis du sammenligner det med snop og sjokis er mengden ubetydelig ;)

Gresk yoghurt er naturlig søt og fyldig. Mange mener den er så søt at det ikke trengs ekstra søtning, men jeg syns det er godt med litt honning i;)

Husk at vi trenger sukker (druesukker) for at hjernen skal fungere så litt sukker er lov;)
 
Back
Topp