Skravletråd lag HotMamas

Så får jeg prøve å ha en ekstra utfordring til meg selv om å kun bruke vann som tørstedrikk. Er alt for dårlig til det og drikker ofte noe annet, spesielt melk. Blir en del kalorier av det!
Å bruke vann som tørstedrikk kan vi ha med, da kan man jo ta en kaffe og melk til frokost så lenge man erstatter det man ellers drikker når man er tørst med vann :D
 
Jeg foreslår snop, trening, vann til middagen og 7 minute challenge. Bonus for snop og vann hele uka.
 
Eventuelt vann som tørstedrikk.
Det høres bra ut og vann som tørstedrikk gjennom dagen er jo gull.. Må høre med resten av gruppa hva de tenker å da :)
 
Det høres bra ut og vann som tørstedrikk gjennom dagen er jo gull.. Må høre med resten av gruppa hva de tenker å da :)

Håper vi får inn noen flere synspunkter i løpet av kvelden/morgendagen. Nå blir bursdags forberedelser på meg resten av kvelden. To åringen skal feires i morgen. Så da blir det enda mer kaker, brus og is :/
Men får jo forbrent noen kalorier med å vaske huset i kveld :p
 
Håper vi får inn noen flere synspunkter i løpet av kvelden/morgendagen. Nå blir bursdags forberedelser på meg resten av kvelden. To åringen skal feires i morgen. Så da blir det enda mer kaker, brus og is :/
Men får jo forbrent noen kalorier med å vaske huset i kveld :p
Vi får håpe på det :) Masse gratulerer med to åring i hus, håper det blir et fint selskap i morgen :D Lov å kose seg litt i helgene, og spes når det feires bursdag :)
 
Wow, så flinke dere har vært på utfordringen! For det er i allefall ikke min fortjeneste :p

Mitt forslag til neste ukes utfordring er:
Trening og snop (samme som før)
Ab challenge (se bilde) 25 p per dag
Grønnsaker/frukt 5 p per stk, maks 25 p, må ikke spise fem for å få poeng.

ImageUploadedByBV Forum1440782319.433717.jpg

Den 7 minutes work out er jo veldig fin, men syns den er litt voldsom når jeg har vært på trening :p
 
Wow, så flinke dere har vært på utfordringen! For det er i allefall ikke min fortjeneste :p

Mitt forslag til neste ukes utfordring er:
Trening og snop (samme som før)
Ab challenge (se bilde) 25 p per dag
Grønnsaker/frukt 5 p per stk, maks 25 p, må ikke spise fem for å få poeng.

Vis vedlegget 133056

Den 7 minutes work out er jo veldig fin, men syns den er litt voldsom når jeg har vært på trening :p
Jeg likte den ab challenge :D Den med grønnsaker /frukt likte jeg , spes at man ikke absolutt må spise begge deler og da ikke nødvendigvis 5 per dag :) jeg liker bedre grønnsaker enn frukt og reagerer på en del frukt så kan vi gjøre det sånn er det genialt
 
Wow, så flinke dere har vært på utfordringen! For det er i allefall ikke min fortjeneste :p

Mitt forslag til neste ukes utfordring er:
Trening og snop (samme som før)
Ab challenge (se bilde) 25 p per dag
Grønnsaker/frukt 5 p per stk, maks 25 p, må ikke spise fem for å få poeng.

Vis vedlegget 133056

Den 7 minutes work out er jo veldig fin, men syns den er litt voldsom når jeg har vært på trening :p

Likte også den med grønnsaker/frukt. Gir liksom helt opp når jeg ser at jeg ikke får fem uansett.

Ab challengen har jeg ikke sjans på siden jeg fortsatt har litt delte magemuskler.
 
Likte også den med grønnsaker/frukt. Gir liksom helt opp når jeg ser at jeg ikke får fem uansett.

Ab challengen har jeg ikke sjans på siden jeg fortsatt har litt delte magemuskler.
Ser den, hva med enten 7 min eller ab challenge ? At man får velge selv?
 
Ser den, hva med enten 7 min eller ab challenge ? At man får velge selv?

Ellers så får jeg bare ta igjen med ekstra trening ellers.

Synes deg er greit om det ikke er alt for mye med på utfordringen. Blir fort litt rotete når man vil ha med alt for mye.
 
For min del kan alle forslagene være med. Jeg tror jeg skal klare å gjennomføre alle. :)
 
For meg er det samme om vi velger en challenge eller at vi får to å velge imellom :) så vi får evt stemme eller bare bli enige om en av dem eller at man selv kan velge hvilken man vil gjøre :)
 
Vi får høre hva lagleder sier etterhvert å :) Er det lagleder som legger ut challenge?
 
For min del kan alle forslagene være med. Jeg tror jeg skal klare å gjennomføre alle. :)
Enig meg deg der :) Jeg synes det er motiverende å se hvor mye poeng jeg kan samle :)
 
Vi må vel bare bestemme oss for noe :)
 
Mitt forslag:

Snop: Snopefri dag = 25 poeng

Vann: Drikk 1 liter vann i løpet av dagen = 25 poeng

Frukt/grønnsaker: 5 poeng per porsjon, men max 25 poeng i løpet av dagen. Max 3 av hver, dvs hvis du har spist 3 frukt, så må du spise to grønnsaker og omvent.

Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng)
(Her gjelder IKKE tiden du bruker på "challenge")

Challenge: Se bildet under! 25 poeng per øvelse (eks: tar du 2 øvelser en dag får du 50 poeng, tar du alle 4 får du 100 poeng) Begynn på dag 1 og gå videre for hver dag du fortsetter med den øvelsen (om det står REST så bruk det som stod dagen før) Du får selvfølgelig kun poeng om du utfører alle repetisjonene/sekundene som det står på den dagen du er kommet til!!! Når du utfører en øvelse må hele øvelsen gjøres sammenhengende. Om der står 25 repetisjoner må du altså ta de sammenhengende, og ikke fordele de utover dagen.
TIDEN DU BRUKER PÅ DENNE REGNES IKKE UNDER TRENINGSTIDEN! ;)
PS: Armhevninger er tillatt å ta fra knær :)

challenge.jpg

BONUSER:

Snopefri hele uken: 50 poeng
Minst 20 minutter trening hver dag: 50 poeng
 
Vi får høre hva lagleder sier etterhvert å :) Er det lagleder som legger ut challenge?
Lagleders ansvar å legge ut. Hvertfall slik vi har brukt å gjøre det tidligere :) Men alle blir selvfølgelig enig sammen først.
 
Back
Topp