Skravletråd lag HotMamas

Chamonix

Supermamma
*MIA*
:happy:
 
Noen som melder seg frivillig til å være lagleder? :)
 
Wohoo! Jeg som var så flink sist og en stund etter. Gikk på en smell og gikk opp mye igjen :(
 
Greit å få startet opp med sunnere livsstil etter sommeren igjen. Har gått opp 3 kg i sommer.
 
Jeg var ikke så veldig motivert forrige gang, så var ikke så lenge med! Siden sist har jeg meldt meg inn på treningssenter, og holder på å etablere gode treningsvaner :) nå må bare kostholdet komme på plass, så håper jeg dette blir bra! Skal få målt fettprosent osv neste uke, så håper jeg får et realt spark i ræva av det :p
 
Hvor mye vil dere gå ned i vekt? :)
 
Hvor mye vil dere gå ned i vekt? :)

Totalt vil jeg gå ned ca 10 kg, håper på 5 kg i løpet av krigen :) husker ikke hvor lenge den varer, så usikker på om det er realistisk eller ikke :p

Enn du?
 
Totalt vil jeg gå ned ca 10 kg, håper på 5 kg i løpet av krigen :) husker ikke hvor lenge den varer, så usikker på om det er realistisk eller ikke :p

Enn du?
Her må jeg ned mye, men velger å sette delmål så det ikke blir for overveldende for meg :p Så målet nå er -12kg til jul :)
Først -4kg til bursdagen min i slutten av september ;)
 
Last edited:
Hvor mye vil dere gå ned i vekt? :)

Har er håp om å komme ned til 63, drømmer om 50-tallet. Veide 75 to dager etter forrige fødsel, gikk ned til 71. Nå har jeg lagt på meg og er på 75 igjen :/
 
Jeg vil gjerne ned til 70 etterhvert, men første delmål er 79 :)
 
Hei jenter :) jeg er veldig ivrig etter å få gravidkiloene av meg igjen :) var 65 før graviditeten, nå er vesla 3,5 mnd og vekta står idag på 73 kg.
Teller kcal for å ha kontroll, er viktig å ikke ligge for lavt pga ammingen.

Gleder meg til å krige sammen med dere :)
 
Hei :) Eg er heilt ny på forum verden, men håpa eg lære fort! Har 3 barn. 5år, 2.5 år og 15 mnd.
Har gått på Grete Roede kurs, gjekk ned 10.6 kg. No er kurset slutt, og eg trenge motivasjon!! Er så vanskelig aleine Har lyst å nå Normal BMI som er 60 kg (legen sitt råd). 64.5 kg no. Har hatt 3 graviditeta med svangerskapsdiabetes og 2 av dei med svangerskapsforgiftning Itilegg + bekkenløsning. Klar for å bli ein sprekere mamma :)
 
#Den følelsen når man innser at man er DOBBELT så tung som enkelte andre voksne damer. *Går og graver meg et hull i hagen* :p
 
Har vi fått oss lagleder?
 
Jeg vil ned til 70 kg,men det kommer til å ta tid. Håper å kvitte meg med 4 kg frem til jul,så får jeg se hvordan det blir videre. Håpet er å kvitte seg med resten da frem til sommeren igjen. :)
 
Da var ukas første treningsøkt gjennomført! Skikkelig tungt, men deilig nå som det er overstått ;) har hatt bursdagsfeiring hjemme idag, så dessverre ingen poeng på snop hverken igår eller idag :/
 
Her har det blitt lite trening, fikk en vannblemme under foten igår, ca 10 cm lang og 4 cm bred, så den e mildt sagt vond å gå på :( men har fått i meg grønnsaker og frukt da!
 
Back
Topp