Skravletråd lag HotMamas

Mitt forslag:

Snop: Snopefri dag = 25 poeng

Vann: Drikk 1 liter vann i løpet av dagen = 25 poeng

Frukt/grønnsaker: 5 poeng per porsjon, men max 25 poeng i løpet av dagen. Max 3 av hver, dvs hvis du har spist 3 frukt, så må du spise to grønnsaker og omvent.

Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng)
(Her gjelder IKKE tiden du bruker på "challenge")

Challenge: Se bildet under! 25 poeng per øvelse (eks: tar du 2 øvelser en dag får du 50 poeng, tar du alle 4 får du 100 poeng) Begynn på dag 1 og gå videre for hver dag du fortsetter med den øvelsen (om det står REST så bruk det som stod dagen før) Du får selvfølgelig kun poeng om du utfører alle repetisjonene/sekundene som det står på den dagen du er kommet til!!! Når du utfører en øvelse må hele øvelsen gjøres sammenhengende. Om der står 25 repetisjoner må du altså ta de sammenhengende, og ikke fordele de utover dagen.
TIDEN DU BRUKER PÅ DENNE REGNES IKKE UNDER TRENINGSTIDEN! ;)
PS: Armhevninger er tillatt å ta fra knær :)

Vis vedlegget 133095

BONUSER:

Snopefri hele uken: 50 poeng
Minst 20 minutter trening hver dag: 50 poeng
Eller foretrekker dere 7 minute challengen fremfor denne? :)
 
Mitt forslag:

Snop: Snopefri dag = 25 poeng

Vann: Drikk 1 liter vann i løpet av dagen = 25 poeng

Frukt/grønnsaker: 5 poeng per porsjon, men max 25 poeng i løpet av dagen. Max 3 av hver, dvs hvis du har spist 3 frukt, så må du spise to grønnsaker og omvent.

Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng)
(Her gjelder IKKE tiden du bruker på "challenge")

Challenge: Se bildet under! 25 poeng per øvelse (eks: tar du 2 øvelser en dag får du 50 poeng, tar du alle 4 får du 100 poeng) Begynn på dag 1 og gå videre for hver dag du fortsetter med den øvelsen (om det står REST så bruk det som stod dagen før) Du får selvfølgelig kun poeng om du utfører alle repetisjonene/sekundene som det står på den dagen du er kommet til!!! Når du utfører en øvelse må hele øvelsen gjøres sammenhengende. Om der står 25 repetisjoner må du altså ta de sammenhengende, og ikke fordele de utover dagen.
TIDEN DU BRUKER PÅ DENNE REGNES IKKE UNDER TRENINGSTIDEN! ;)
PS: Armhevninger er tillatt å ta fra knær :)

Vis vedlegget 133095

BONUSER:

Snopefri hele uken: 50 poeng
Minst 20 minutter trening hver dag: 50 poeng
Veldig bra forslag :D Støtter det jeg :)
 
Veldig bra forslag :D Støtter det jeg :)
Men ser nå at noen etterlyser challenge som passer for de med delte magemuskler. De kan ikke ta sit ups og planken blant annet..men da er jeg litt blank på hva annet vi kan ha :p
 
Eller foretrekker dere 7 minute challengen fremfor denne? :)
7 minute er bra den å, men den kan bli litt heftig for meg hvis jeg har trent 1 times tid den dagen :)
 
Men ser nå at noen etterlyser challenge som passer for de med delte magemuskler. De kan ikke ta sit ups og planken blant annet..men da er jeg litt blank på hva annet vi kan ha :p
Hmmm ja da ble det litt verre... Da aner jeg virkelig ikke..
 
Kva med ingen farse produkt? Altså reint kjøtt til middag. Kansje som bonus? Berre ein ide
 
Kva med ingen farse produkt? Altså reint kjøtt til middag. Kansje som bonus? Berre ein ide
Hele uken?
Blit veldig mye, så da bør vi i såfall fjerne noe annet tenker jeg.
 
Om flere av dere er innom er det fint om dere sier fra hvilke av forslagene dere vil ha :)
 
Hele uken?
Blit veldig mye, så da bør vi i såfall fjerne noe annet tenker jeg.
For min del syns jeg det blir for mye hvis vi ikke kan ha farsemat en hel uke... Men det er nå min mening, jeg stemmer for det forslaget du la it Igår så får de som ikke kan ta sit ups og planke evt da dobbelt opp av de øvelsene de kan?
 
Da la jeg ut :)
 
Ble bra det. :)
 
Et tips til push-ups er å ta de på et bord, inntil veggen eller lignende, aøt ettersom hvor sterk du er. Ifølge min venninne som er PT er det mye bedre enn å ta på knærne :) selv bruker jeg slynge på treningssenteret, der jeg enkelt styrer selv hvor lavt jeg klarer å ta de, og hjemme tar jeg på vasken på badet ;)
 
Deilig kyllingwok til middag. Hva har dere?
 
Her ble det fullkornspasta med tomatsaus til middag :p Laga saus av hakkede tomater og ikke pose da så litt sunnere .. Blir bare challenge og 20 min trening idag, har tilbrakt store deler av dagen på legevakta med mamman min som etter 7 timer og 3 undersøkelser senere fikk konstantert lungebetennelse :) Så nå var det digg å synke ned i sofaen etter en kjapp joggetur og gjennomført challenge :D
 
Uff, mensen på gang her... Ekstra godtesugen og oppblåst! Spent på om jeg går noe ned denne uka.
 
Her ble det fullkornspasta med tomatsaus til middag :p Laga saus av hakkede tomater og ikke pose da så litt sunnere .. Blir bare challenge og 20 min trening idag, har tilbrakt store deler av dagen på legevakta med mamman min som etter 7 timer og 3 undersøkelser senere fikk konstantert lungebetennelse :) Så nå var det digg å synke ned i sofaen etter en kjapp joggetur og gjennomført challenge :D
Offda... Går det bra med henne?
 
Uff, mensen på gang her... Ekstra godtesugen og oppblåst! Spent på om jeg går noe ned denne uka.
Kjenner til den :p
Sluttet å snuse for 5 dager siden og er sååååå godtesugen! Men vært flink så langt ;)
 
Offda... Går det bra med henne?
Joda det får bra :) Fikk henta ut antibiotika osv så formen blir bedre :) Men må bare si at jeg av og til blir litt sjokka over holdningen til ansatte, mamma hadde ventet i 3 timer på røntgen, hun ringer da meg og spør om jeg kan komme m litt mat siden hun har diabetes og det da er kjekt å spise jevnlig.. Når jeg kommer nedover og småkjefter litt fordi Spl ikke har sjekka blodsukker på mamma osv og jeg nevner at jeg er Spl og derfor krever at de sjekker henne etter 3 timer uten mat så blir de plutselig supereffektive og mamma får de to neste undersøkelsene relativt kjapt sammenliknet med når hun satt der alene.. Er ikke sånn d skal være mener nå jeg da, men men... Det viktigste er at hun ble undersøkt til slutt og fikk medisin :)
 
Back
Topp