Skravletråd lag HotMamas

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Chamonix, 15 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bruker625tin Andre møte med forumet

Ja, det finnst. Søstra mi har ein fra Elkjøp. Skal høre med ho om den er pålitelig. Eg ser dei har i ulike prisklassa.

2. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Ja, hør med henne!

3. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg bestillte mi fra apple store. Heilt perfekt! Måler fett% og. Alt kommer inn på ein app. Så du har resultata så lenge ein ønsker :D

• Liker Liker x 1
  4. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Legg ut en link er du snill :)

5. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Oi, den høres gøy ut! :)

6. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

• Liker Liker x 1
  7. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Veldig grei ja, og den gjennkjenner personer så heile familien kan bruke den. Får egne profiler på appen :D

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Resultatet er ute jenter :)

• Liker Liker x 1
  9. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

Noen som har mulighet til å legge ut en utfordring? Jeg har besøk og full timeplan i hele dag!

10. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Hva tenker vi om utfordringen da?

Trening bør være med ihvertfall, og vann også. Hva mer?

11. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Vi vant utfordringen igjen ja :p Kan legge ut om litt jeg, kopierer bare fra forrige gang :)

12. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Jeg skjønner ikke hva som er skjedd denne uka.. Kaloritellingen min har svikta meg :(

13. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Åneeeeii!!! Gjett ka eg kom på akkurat no! Husket å veie meg i morges og hadde faktisk bra nedgang. Men har helt glemt å registrere! :(

Masse lykke til videre :)

14. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Hvordan går d med dere? Jeg har gått ned 100 gram. Ikke så mye, men bedre enn å stå på stand still for 3. uka på rad..

15. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Jeg har gått ned 200 gram, merker at vekta går sakte nedover nå.. Gikk mye raskere ned i starten... Men det et vel sånn det er :/ Vi skal vel være glad det ikke går i pluss på vekta :)

16. MaJa<3 Elsker forumet Aprilbarna`15

100 gram her også. Men bedre enn ingenting og blir jo stadig mindre.

17. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Jepp! Heller ned en opp ;)

• Liker Liker x 1

Del denne siden