Skravletråd lag HotMamas

Joda det får bra :) Fikk henta ut antibiotika osv så formen blir bedre :) Men må bare si at jeg av og til blir litt sjokka over holdningen til ansatte, mamma hadde ventet i 3 timer på røntgen, hun ringer da meg og spør om jeg kan komme m litt mat siden hun har diabetes og det da er kjekt å spise jevnlig.. Når jeg kommer nedover og småkjefter litt fordi Spl ikke har sjekka blodsukker på mamma osv og jeg nevner at jeg er Spl og derfor krever at de sjekker henne etter 3 timer uten mat så blir de plutselig supereffektive og mamma får de to neste undersøkelsene relativt kjapt sammenliknet med når hun satt der alene.. Er ikke sånn d skal være mener nå jeg da, men men... Det viktigste er at hun ble undersøkt til slutt og fikk medisin :)
Ikke greit at det blir slik :(
 
Har dere noen gode middagsforslag? :)
 
Uff, tror nok jeg har gått opp denne uka... Håper dere andre har gått masse ned sånn at jeg ikke ryker :p har hatt elendig kosthold, og ingen trening. Bortsett fra litt challenge, men ikke noe å skryte over der heller. Nå må det bli skjerpings på kosthold, men får det bare ikke til :(
 
Så sinnsykt flink som jeg har vært denne uka også har jeg ikke gått ned 1 gram engang :O :(
 
Begynnt på friskis og svettis denne veka. Har gått lang fjelltur. Vekta står heilt stille :-(
 
Ser dårlig ut for oss denne uka! Men tror vi har vært flinke på utfordringen.
 
Ja, gjør dessverre det :/ ser flere på de andre lagene går på C9, og har gått ned masse :(
 
Vi er jo mange som ikke har gått noe ned... Hvem er det da som ryker??
 
Vi er jo mange som ikke har gått noe ned... Hvem er det da som ryker??
Usikker jeg, men kanskje blir det den som har gått ned minst siden start?? Kjedelig når det blir sånn, vektnedgangen stopper ofte opp sånn i uke 2-3 før den fortsetter igjen da :) Det viktigste er at man ikke gir opp :D
 
Vi er jo mange som ikke har gått noe ned... Hvem er det da som ryker??

Tidligere har det vært den som har gått ned minst siden oppstarten av krigen.
 
Jeg har gått ned hele 0,7 kg :p så blir vel meg da!
 
Ser ut som om dere må finne ny lagleder :(
 
Så synd du må forlate oss Venessiela :(

Beklager jeg ikke er så delaktig her med skravlingen eller utfordringen. Er litt mye på meg for tiden så håper jeg kan bidra med vektnedgang i det minste. Håper på å komme sterkt tilbake :p
 
Heia, hva med å ta utgangspunkt i forrige ukes utfordring?? Jeg er ikke hjemme før sent i kveld så håper noen har mulighet til å lage og legge ut før kl 20.00. Noen som har lyst til å være lagleder? Jeg har dessverre ikke tid selv...

Har heller ikke tid til å være lagleder, men kan sikkert legge ut utfordringen i kveld :) skal vi bare kjøre samme som har vært denne uka?? Var lite aktivitet her inne idag, så får liksom ikke diskutert noe nytt opplegg :p
 
Har heller ikke tid til å være lagleder, men kan sikkert legge ut utfordringen i kveld :) skal vi bare kjøre samme som har vært denne uka?? Var lite aktivitet her inne idag, så får liksom ikke diskutert noe nytt opplegg :p

Greit for meg. Synst utfordringa var bra så :) eg har ikkje blitt kjent med forum funksjonane, så veit ikkje korleis eg legg ut.

Kva laglederen må gjere? Mange tidspunkt å forholde seg til?

Skal begynne å jobbe igjenn mandag, kun kveldsvakter og Helge. Har minsten heime på dagtid. Så lure på om eg rekke alt (altså lagleder).
 
Back
Topp