Skravletråd lag GUL

Var hos legen med kneet mitt i dag og han meine da e betennelse i heile senen som holder kneet i sammen :/ så ekje rart eg nesten ikkje klare å gå. No har eg fått meg tabetetta og treneforbud :( måtte holde foten i ro. Det blir vel lettare sakt enn gjort men :) så blir dårlig med trenepoeng på meg de neste 14 dagane desverre :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var hos legen med kneet mitt i dag og han meine da e betennelse i heile senen som holder kneet i sammen :/ så ekje rart eg nesten ikkje klare å gå. No har eg fått meg tabetetta og treneforbud :( måtte holde foten i ro. Det blir vel lettare sakt enn gjort men :) så blir dårlig med trenepoeng på meg de neste 14 dagane desverre :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff så utrolig kjedelig...:( Sa han noe om årsaken? Hørtes ikke noe godt ut :(
Masse god bedring ❤️



Fra appen
 
Huff så utrolig kjedelig...:( Sa han noe om årsaken? Hørtes ikke noe godt ut :(
Masse god bedring ❤️



Fra appen

Han mente det var astfalt joggingen min som hadde forårsaka det. Men i kombinasjon med litt dårlige sko. Og at eg ikkje burde fortsatt å trent når eg først oppdaga smertene. :) meeen da va denne staheten då :p kan jo ikkje bare gi opp med en gang heller :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne uka må alle huske å skrive inn totalen på utfordringen og vekta denne uka :) innen kl 19.00 i måro ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då mangler vi bare vekt og utfordring fra Dansesnuppa :) vi ligger godt ann denne uka :D alle har vært kjempe flinke :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Desverre :( men med så gode resultat vi har hatt denne uka tror eg ikke vi mister noen flere hvertfall. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Du drar nok opp snittet greit med din nedgang! :) jeg har hatt en dårlig uke.. .kjenner jeg har mista litt motet til å gå ned så mye mer, men vil jo fortsette treningen og stramme opp :D så tar all nedgang som bonus nå :)


Fra appen
 
Da er resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
så flinke dere har vært !! jeg må skjerpe meg denne uka... !!
 
Siden så mangen e her no så må vi komme i gang med ny utfordring :) forslag å komme med? Den må ut helst før kl 23 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, lag gul har jobba knall bra denne veko. E vel første gang vi e på 1 plass? Tror vi bare har lagt på 2 plass som beste? No vant vi både vekt og utfordring.

Og så må vi ønske bjørgniss og ...christine... Velkommen inn til oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp