Skravletråd lag GUL

Nesten nede igjen her og, foreløpig opp 0,2 kg. I går var jeg myyyye mere opp, men endelig kom dotrangen ;)
Veiedag på lørdag er bra, da er det ennå håp for oss :) Legger inn støtet i kveld.
Nå skal jeg rette noen prøver før jeg tar lunsj. Elevene har vinterferie, mens jeg jobber :-/


Sent from my iPhone using BV Forum

Va opp 0,2 her i dag og :) så lure eg på om minisken min e røket i all joggingen. :/ så må roe ned med joggingen og prøve å gå litt i noen dager. Sjøl om det gjør inn i hampen vondt det og. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Va opp 0,2 her i dag og :) så lure eg på om minisken min e røket i all joggingen. :/ så må roe ned med joggingen og prøve å gå litt i noen dager. Sjøl om det gjør inn i hampen vondt det og. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Ånei! Håper minisken kommer seg fort!

Jeg var faktisk NED 0,2 i dag :-D det hjelper å sovne med snuppa ;)
Neste ukes mål er å komme på 65-tallet!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan har det gått med dere jenter?
Her ble det -0,4kg og jeg er overlykkelig for at det blei nedgang denne uka!! Har sliti fælt med søtsug, andre matrutiner og lite søvn :-/


Fra appen
 
Hvordan har det gått med dere jenter?
Her ble det -0,4kg og jeg er overlykkelig for at det blei nedgang denne uka!! Har sliti fælt med søtsug, andre matrutiner og lite søvn :-/


Fra appen
Elendig her, opp over en kilo! Får bare droppe snopet idag og heller ta en skikkelig treningsøkt, satser på at morgendagens vekt er bedre!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Elendig her, opp over en kilo! Får bare droppe snopet idag og heller ta en skikkelig treningsøkt, satser på at morgendagens vekt er bedre!


Sent from my iPhone using BV Forum
Huffda:-/ Ta deg en løpetur og drikk masse vann :)
"Heldigvis" virker det som mange har sliti litt med nedgang denne uka


Fra appen
 
det er veiedag i morra? eller var det neste uke det var lørdag?
 
opp 0,4 her i dag.. så nå skal jeg ut å løpe en tur og håpe på bedre resultat i morra.. skjønner ikke helt hvorfor den plutselig går opp..
 
No må alle huske å skrive inn utfordringstotalen sin til i måren og huske å registrere vekt i veietråden. Vi vil ha alle med til neste uke. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne uka har eg slitt med motivasjonen. Og det hjalp lite på at eg ikkje får trent (jogga) med da forbaska kneet. Har prøvd å gått mye tur både i går og i dag uten at det ser ut til å hjelpe verken på kneet eller vekta. No gjør kneet så vondt at smertene blir ikke mindre av smertestillende heller. Så lure på ka vei dette skal gå.

E det noen av dåke som har hatt problemer med dette? Noen tips til øvelser el? No vet eg jo ikke om det e minisken, men det kan virke som at det e den etter det eg har funne på google.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne uka har eg slitt med motivasjonen. Og det hjalp lite på at eg ikkje får trent (jogga) med da forbaska kneet. Har prøvd å gått mye tur både i går og i dag uten at det ser ut til å hjelpe verken på kneet eller vekta. No gjør kneet så vondt at smertene blir ikke mindre av smertestillende heller. Så lure på ka vei dette skal gå.

E det noen av dåke som har hatt problemer med dette? Noen tips til øvelser el? No vet eg jo ikke om det e minisken, men det kan virke som at det e den etter det eg har funne på google.


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff det høres ikke godt ut!! Kanskje du bør få noen til å se på det?
Jeg har aldri hatt vondt i kneet, har bare vært litt plaga med ankelen, men det har heldigvis blitt bedre nå


Fra appen
 
Huff det høres ikke godt ut!! Kanskje du bør få noen til å se på det?
Jeg har aldri hatt vondt i kneet, har bare vært litt plaga med ankelen, men det har heldigvis blitt bedre nå


Fra appen

Bestillte time til legen, men det e jo en mnd ventetid. Så det e jo håpløst. :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huffda:-/ Ta deg en løpetur og drikk masse vann :)
"Heldigvis" virker det som mange har sliti litt med nedgang denne uka


Fra appen
Huff, glemte jo helt å veie idag, så da ble det opp 1,2 kg, håper ikke vi taper denne uken, for da ryker jeg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, glemte jo helt å veie idag, så da ble det opp 1,2 kg, håper ikke vi taper denne uken, for da ryker jeg :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Offdå :/ vi skal ikke tape. :) Håper bare alle har fått lagt inn utfordringstotalen. Det kan jo hjelpe på om vi vinner utfordringen.

Har vært på ikea i heila dag så skal snart få registrert min vekt og. :) ikkje at den e nåke meir oppmuntrande.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er litt fastlåst i matveien.. kunne tenkt meg litt inspirasjon.. så hvordan ser dagsinntaket deres ut? Hva spiser dere til faste måltider og mellommål i løpet av en dag? Hvor mye spiser dere og hvor ofte? :)
 
Da er resultatet ute.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp