Skravletråd lag GUL

Aner ikke. Å usikker på hvordan veiinga blir med tanke på at jeg skal på nattvakt i natt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Aner ikke. Å usikker på hvordan veiinga blir med tanke på at jeg skal på nattvakt i natt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvordan har det gått med utfordringen tenkte jeg på? :)
Når pleier du å stå opp etter nattevakten? Hvis du står opp før kvelden igjen så ville jeg veid da :)
 
Står opp før kvelden ja. Har ikke vært med på utfordringen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da var det jaggu fredag igjen jenter :) i dag MÅ alle huske å registrere vekt og utfordringstotalen.For i dag skal vi IKKE miste noen på laget vårt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var det jaggu fredag igjen jenter :) i dag MÅ alle huske å registrere vekt og utfordringstotalen.For i dag skal vi IKKE miste noen på laget vårt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har registrert, og skal feire 10 kg nedgang med en fjelltur :D

Si ifra hvis noen av tallene mine mangler...jeg la inn alt fra pc, så det bøøør være på plass :)

Hvordan har det gått med dere jenter ?


Fra appen
 
Da er resultatet ute.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor mange er igjen nå?


Fra appen

Vi er 5 på hvert lag igjen. Altså 10 deltakere. Kanskje vi snart må over på individuell konkuranse og oppheve lagene? Veit ikkje kordan det e blitt gjort før?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er 5 på hvert lag igjen. Altså 10 deltakere. Kanskje vi snart må over på individuell konkuranse og oppheve lagene? Veit ikkje kordan det e blitt gjort før?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kikka litt tilbake og forrige gang ble det alle mot alle i uke 8 når det var 9 jenter igjen... Så vi bør kanskje starte med det nå? Semifinale starter jo når det er 6 igjen :)
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Resultat-Uke-8.1663365/


Fra appen
 
Då kan vi jo ta det fra neste uke da vi også er 9 igjen. Hvis ingen glemmer å melde vekt da.. :) ?


Sent from my iPhone using BV Forum
For min del kan vi godt starte med alle mot alle nå egentlig.. Syns faktisk det hadde vært perfekt! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig med Riri. Tror planen var å starte når det var 10 igjen sist og, men at noen ikke rapporterte
"Lagledere: i følge mine 'papirer' så består nå lag Pink Ladies av 7 medlemmer mens Team Turbo består av 3 medlemmer.
Dersom dette stemmer så vil jeg slå sammen lagene til ett lag hvor alle er mot alle ;) " hentet det fra resultat uke 7 :)
Vi kan jo håpe det blir litt mer liv her inne igjen når alle kun får en felles tråd og forholde seg til?! :)


Fra appen
 
Enig med Riri. Tror planen var å starte når det var 10 igjen sist og, men at noen ikke rapporterte
"Lagledere: i følge mine 'papirer' så består nå lag Pink Ladies av 7 medlemmer mens Team Turbo består av 3 medlemmer.
Dersom dette stemmer så vil jeg slå sammen lagene til ett lag hvor alle er mot alle ;) " hentet det fra resultat uke 7 :)
Vi kan jo håpe det blir litt mer liv her inne igjen når alle kun får en felles tråd og forholde seg til?! :)


Fra appen
Enig enig enig!!!:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig med Riri. Tror planen var å starte når det var 10 igjen sist og, men at noen ikke rapporterte
"Lagledere: i følge mine 'papirer' så består nå lag Pink Ladies av 7 medlemmer mens Team Turbo består av 3 medlemmer.
Dersom dette stemmer så vil jeg slå sammen lagene til ett lag hvor alle er mot alle ;) " hentet det fra resultat uke 7 :)
Vi kan jo håpe det blir litt mer liv her inne igjen når alle kun får en felles tråd og forholde seg til?! :)


Fra appen

Er heilt enig. Hadde du hatt muligheter for å lagt det ut i en tråd? :) eg e allerede komt godt ned i flasko :p hihi. Hvis ikke så kan eg gjøre det ut på dagen i måren. Men da må vi droppe utfordringen denne uka også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er heilt enig. Hadde du hatt muligheter for å lagt det ut i en tråd? :) eg e allerede komt godt ned i flasko :p hihi. Hvis ikke så kan eg gjøre det ut på dagen i måren. Men da må vi droppe utfordringen denne uka også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror ikke jeg forsto helt :confused:
Skal jeg høre hva de andre syntes i fellestråden?

Hvordan blir det isåfall med ukesutfordring fremover?


Fra appen
 
Tror ikke jeg forsto helt :confused:
Skal jeg høre hva de andre syntes i fellestråden?

Hvordan blir det isåfall med ukesutfordring fremover?


Fra appen
Vi må droppe ukesutfordringen, siden vi blir alle mot alle. Kan vi ikke bare gjøre likt fra forrige runde når de ble alle mot alle da? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har du lyst å legge ut hvis du forsto det Riri? Kan vi bare kopiere det de skrev sist?? :)


Fra appen
Er det ikke like greit å kopiere da? Men må kanskje høre med Smørblomst1 om ho fortsetter å være lederen som står for resultater og slik?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp