Skravletråd lag GUL

Tror det er første gang vi vinner vekt ja :) Skal utfordringen gjelde fra i morra? Vi bør vel ha med vekt og godis. Og kan godt ta noe fra tidligere på trening


Fra appen
 
Tror det er første gang vi vinner vekt ja :) Skal utfordringen gjelde fra i morra? Vi bør vel ha med vekt og godis. Og kan godt ta noe fra tidligere på trening


Fra appen

Ja, kan jo være greit å være fra i måren siden det e veiedag på fredag. :) tenker du vann og godis? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal vi ha noe lignende som vi hadde uke 4?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha ja vann selvfølgelig !! :D :D jeg mååå ta kvelden nå :( sovner jo her jeg sitter , satser på at dere finner en bra utfordring :)


Fra appen
 
Då hiver eg en ut lik den vi lagde i uke 4 så håper eg dåke andre synst det e greit??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Såååå fornøyd me å ha komme meg inn i en jakke i stk 38 i dag. Tidligere brukt 42/44 :D detta går jo riktige veien :D sjøl om da e ein lang vei igjen å gå e det en god begynnelse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Såååå fornøyd me å ha komme meg inn i en jakke i stk 38 i dag. Tidligere brukt 42/44 :D detta går jo riktige veien :D sjøl om da e ein lang vei igjen å gå e det en god begynnelse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
hvor mye har du gått ned?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
E lite skravling på slankekrigen for tiden. Kordan går det med dåke jenter? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alle holder vel på med sitt tenker jeg;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Går greit her :)
TR kom i går, så det forklarer det enorme søtsuget jeg hadde forrige uke. Men det begynner å forsvinne nå heldigvis :) Så får vi håpe jeg ikke får mer vann i kroppen nå....


Fra appen
 
Her e eg fortsatt opp 0,9 denne uka :( men får jo ikke trent no, så det kan jo være derfor det går treigt ned igjen etter helga. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her e eg fortsatt opp 0,9 denne uka :( men får jo ikke trent no, så det kan jo være derfor det går treigt ned igjen etter helga. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Du hadde jo en ekstrem nedgang forrige uke da. Så kanskje kroppen "hviler" litt? :)
Jeg lurer litt på om det er lettere å gå ned med TR om man holder deg unna godis jeg?! Forrige TR hadde jeg bra nedgang, og i dag var jeg -0,5 selv om jeg har begynt å spise vanlig brødmat og hadde et stort pastamåltid i går!! :confused:

Merker jeg samler ekstremt vann i kroppen ved EL da!!! :eek: ...så det er værre for meg å gå ned i den perioden....


Fra appen
 
Du hadde jo en ekstrem nedgang forrige uke da. Så kanskje kroppen "hviler" litt? :)
Jeg lurer litt på om det er lettere å gå ned med TR om man holder deg unna godis jeg?! Forrige TR hadde jeg bra nedgang, og i dag var jeg -0,5 selv om jeg har begynt å spise vanlig brødmat og hadde et stort pastamåltid i går!! :confused:

Merker jeg samler ekstremt vann i kroppen ved EL da!!! :eek: ...så det er værre for meg å gå ned i den perioden....


Fra appen

Eg hadde jo tanta forje uke og hadde god nedgang. Så kan godt hende det e den som gjør det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da ble det 875 poeng :D
Det har blitt mange turer i den deilig sola denne uka!! :) :) :) Både med vogn og bæremeis.
Hvordan har det gått med dere denne uka jenter? Nå kjenner jeg det skal bli godt med godis i morra!
 
Back
Topp