Skravletråd lag GUL

Er litt fastlåst i matveien.. kunne tenkt meg litt inspirasjon.. så hvordan ser dagsinntaket deres ut? Hva spiser dere til faste måltider og mellommål i løpet av en dag? Hvor mye spiser dere og hvor ofte? :)
Jeg har byttet ut brød med knekkebrød...utenom brødlunsj de dagene jeg er på jobb...føler ikke det går så bra om dagen akkurat


Fra appen
 
Er litt fastlåst i matveien.. kunne tenkt meg litt inspirasjon.. så hvordan ser dagsinntaket deres ut? Hva spiser dere til faste måltider og mellommål i løpet av en dag? Hvor mye spiser dere og hvor ofte? :)

Ligger på rundt 1200 kalorier til dagen. Prøver hvertfall å komme opp i det. Blir en del nutrilett barer. Så litt salater av og til te lunsj. :) ellers spiser eg vanlig middager. Kutter bare litt på porsjonene hvis det er mat med mye kalorier i :) og så prøver eg å putte inn noe frukt/bær i løpet av dagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da får jeg si takk for meg, og lykke til videre alle sammen! Jeg får henge på wildcard og håpe vekta samarbeider bedre fremover ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da får jeg si takk for meg, og lykke til videre alle sammen! Jeg får henge på wildcard og håpe vekta samarbeider bedre fremover ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det va synd du rauk ut :( men du må jo bare fortsette å skravle med oss her :) det e bare koselig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg vil tippa høy. For det e jo tungt :p hvertfall noe dans. :) blei da dansing i nattestimene? ;) hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det blei litt dans i natt :D
Og i sta spilte jeg Dance central på xboxen men eldste snuppa :) hadde på pulsklokka, og lå rundt 150-170...så det er jo ikke lav intensitet akkurat...


Fra appen
 
Ja det blei litt dans i natt :D
Og i sta spilte jeg Dance central på xboxen men eldste snuppa :) hadde på pulsklokka, og lå rundt 150-170...så det er jo ikke lav intensitet akkurat...


Fra appen

Nei. Det må gå for høy puls. E det eg ligger på når eg jogger :p rundt 156 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har iphone ja. Tok unsubscribe og subscribe igjen nå, så får se om det hjelper :)


Fra appen

Ja, det var en periode da funka dårlig her og. Men ikke hatt problemer med det i det siste. No blir eg bare kasta ut heeeeeile tia. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg driter meg så veldig ut i helgene, så jeg bruker ukedagene på å gå ned til der jeg var. Vekta mi går ikke nedover at det er utrolig at jeg fortsatt er med i krigen. Ble derfor glad når jeg i dag mårres veide 0,2 mindre enn det jeg gjore på fredag :) håper at vekta mi bare går nedover fra nå av :) Har startet uken med en lang gå tur og planlagt mye fisk og sunn mat til middag denne uken. Jeg vil ned i vekt!
 
Blir dårlig med trening på meg denne uka desverre :/ så blir mindre poeng i utfordringa desverre. Men ellers e vekta på vei ned allerede. Har minska snop inntaket i helga så då gikk det bedre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Koss går da med dåke jenter? :)

Er så stille her inne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
synes det går sakte nedover.. Men har begynt å skrive ned hva jeg spiser om dagen, så blir det lettere å se om jeg kan gjøre noen endringer.. Er liksom litt matlei også :p
Hvordan går det med deg da ?
 
synes det går sakte nedover.. Men har begynt å skrive ned hva jeg spiser om dagen, så blir det lettere å se om jeg kan gjøre noen endringer.. Er liksom litt matlei også :p
Hvordan går det med deg da ?

Går greit. Går sakte på ned igjen her no. Etter noen dårlige uker med lite nedgang og litt oppgang. Så får håpe vi er i støtet igjen. :) skal til legen i måren å få sjekka kneet mitt. Så håper de finner ut av det :) for å gå på krykker har eg ikkje tid til no i desse slanke tider :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp