Resultat Uke 8

Panna

Glad i forumet
God kveld folkens! Da er det helg igjen, og nok en veiedag.

Dette er den første uken med alle mot alle. Dere var 9 stk som er på vei mot semifinalen. Jeg vil minne på hvordan planen ser ut mot finalen:

Når det er 6 stk igjen i konkurransen blir det semifinale. De som kommer til semifinalen er de 6 som har gått ned mest i prosent siden denne fredagen. Jeg ber derfor laglederne om å sende fredagens vekt til meg :) Dere vil fra nå rapportere inn vekt til meg. Den som har gått ned minst er den som ryker uke for uke. De som ikke rapporterer til meg innen kl 20 (endrer dette da jeg uansett driver med legging av barn kl 19) går automatisk ut.

Når semifinalen starter vil også den som har gått den mest gjennom hele krigen fra wildcard-gjengen komme inn igjen. Dersom vi av en aller annen grunn mister to den uken (den som har gått ned minst og evt mangel av vektrapport) vil det bli tatt to inn fra wildcardgjengen slik at når semien starter så er det 7 stykker med. Semifinalen lar jeg gå til det er 4 stk igjen. Disse fire går så til finalen som igjen vil gå over to uker :)

Den som vinner finalen til slutt er da den som har gått ned mest i prosent gjennom hele krigen.




Men, resultatet for denne uken. Dere har sikkert sett det selv på veietråden, men det ser uansett slik ut rangert etter størst nedgang til minst nedgang:
I uthevet skrift er silla som har immunitet denne uken

MaiSeptAugSkatt -1,75
Drømmeren -0,98
Peppermus -0,73
Silla_ -0,27
Smurfine 0
Supernint 0
Katmoon 0,13
Bitte lille my 0,18
Mammahjertet Ikke rapportert

Som dere kan se av dette, så er både mammahjertet og bitte lille my ute av krigen denne gangen :(

Det betyr at det er nå 7 stk igjen og med det veldig nært semifinalen!! Stå på jenter! Nå gjelder det :D
 
Puh!! Det var på hengende håret...

Stramme inn til uka, nå!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp