Skravletråd lag grønn

Ned 2,2 denne uken så er jo knallfornøyd:) totalt ned i krigen 12,1 kg. Startet noen uker før krigen så har totalt gått ned 18,5 kg siden 10 mars:)
Spent på ukesresultatet nå.
Het fantastisk, er det ketose du driver med?
 
Lager knekkebrød selv. Er bare 0,5 karbo per knekkebrød av de jeg lager selv så kan spise en del av de:)
 
Ja er jo ganske fornøyd med å ikke hatt oppgang disse ukene:D men går ofte opp fra fredag-mandag da:p men har klart å få vekta ned igjen til fredagen:D

Målet er egentlig 55kg! Men har ikke veid det på maaange år..( før barn) Og da jeg veide det sist så trente jeg ingenting :p
Kan jo hende jeg er fornøyd før.. Kommer an på hvordan kroppen er. Cm som teller:D
Men har fortsatt endel heng og sideflesk på magen.. Så det verste av det vil jeg hvertfall få vekk:)
( ligger et bilde på siste siden på ripped in 30 tråden)

Hva er målet ditt? Du har jo ei kjempefin vekt nå:D kjempeflink har du vært!:)

Jeg er jo bare 153 høy, så er ikke radmager eller noe altså. ;) Første målet var 55 og dte har jeg jo klart. :)Var 50 kg før førstemann, men da trente ikke jeg noe heller så vet ikke om det er spesielt pent. :p kunne tenkt meg 52-53 kg-med muskler. Tenker å trene litt mer styrketrening ettehvert, og da vil jo vekta øke igjen. Nærmer meg virkelig helt fornøyd.Har litt på sidene av magen som jeg vil ha bort, men er veldig fornøyd med resultatet så langt. Er så deilig å¨være normalvektig. :D
 
Sett på bilde, og det var myyyye forskjell! Du er jo ganske så slank nå. :) Er ikke mer slank enn det du er. ;)
 
Skulle helst sagt at det går bra, men sannheten er at det gjør det ikke. Fortvilet i forbindelse med jobbstart til høsten, dette tar helt knekken på meg. Men ellers går det greit altså :p

Planen her er trilletur hver dag det er mulighet, og kanskje litt trening på kvelden i tillegg. Og jeg må skjerpe meg litt på kostholdet, det har blitt litt for uregelmessig i d siste. Spiser ikke mye usunt, men blir så fryktelig sulten til kvelds fordi jeg glemmer måltider på dagtid - ikke bra!!

Ladda opp og er skikkelig fit for fight du nå sikkert, Mammahjertet? ;)
 
Ingen spesielle planer. Blir vel samme gamle. Tror ikke jeg har overspist i helga og håper nedgangen fortsetter. Redd for at det plutselug stagnerer. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Skulle helst sagt at det går bra, men sannheten er at det gjør det ikke. Fortvilet i forbindelse med jobbstart til høsten, dette tar helt knekken på meg. Men ellers går det greit altså :p

Planen her er trilletur hver dag det er mulighet, og kanskje litt trening på kvelden i tillegg. Og jeg må skjerpe meg litt på kostholdet, det har blitt litt for uregelmessig i d siste. Spiser ikke mye usunt, men blir så fryktelig sulten til kvelds fordi jeg glemmer måltider på dagtid - ikke bra!!

Ladda opp og er skikkelig fit for fight du nå sikkert, Mammahjertet? ;)
Tja, jeg er fit for fight på løping :p kjøpt meg pulsklokke med gps å er ivrig på å ut å løpe! Problemet er at jeg ikke har barnevakt, og er lite motivert for annen trening så er redd det blir lite trening :-(

Kostholdet har heller ikke vært topp. Har tenkt å prøve å ikke telle kalorier å se hvordan det går, dessverre har jeg liten viljestyrke til å holde meg unna søtsaker :-(
 
Tja, jeg er fit for fight på løping :p kjøpt meg pulsklokke med gps å er ivrig på å ut å løpe! Problemet er at jeg ikke har barnevakt, og er lite motivert for annen trening så er redd det blir lite trening :-(

Kostholdet har heller ikke vært topp. Har tenkt å prøve å ikke telle kalorier å se hvordan det går, dessverre har jeg liten viljestyrke til å holde meg unna søtsaker :-(
Løp med vogna da? Jeg jogga med vogna her en dag, og det gikk utrolig mye lettere enn jeg trodde. Skal prøve det igjen av og til, utrolig effektiv trening :D
 
Løp med vogna da? Jeg jogga med vogna her en dag, og det gikk utrolig mye lettere enn jeg trodde. Skal prøve det igjen av og til, utrolig effektiv trening :D
Det orker jeg dessverre ikke :p vil ha fult fokus på meg selv når jeg trener, og det får jeg ikke med en tøysete 1åring i vogna :p
Men idag kom mamma innom en tur å passet henne litt så jeg fikk trent :) løp til treningssenteret(1,3km), 3km på mølla for så å trene en del styrke før jeg gikk hjem igjen :) mamma kan forhåpentligvis passe henne minst en gang til denne uka også slik at jeg får trent mer :)

Er veldig spent på hvordan det går med vekten denne uka siden jeg har sluttet å bry me om hva jeg spiser og ikke teller kalorier. Prøver jo selvsagt å ikke spise bare dritt, men litt mer tilbake til "normalen".
 
De bildene der MÅ jo være motivasjon. For en forskjell. :)
 
Oi, for en forskjell! Du ser kjempeflott ut :D

Jeg synes ikke magen din er så stor som du skal ha det til selv jeg. De aller fleste damer som har født barn har faktisk litt mage, veeeeldig sjeldent at magen er flat altså. Du får sikkert stramma opp litt om du trener masse masse mageøvelser, men jeg synes du ser helt normal ut. Flott er du!! :)
 
åååh, så gode dere er! <3 løftet humøret mitt noen hakk etter å nettopp ha sett en supertrist episode av home and away :p det er jo tross alt over 10 kg forskjell, så det bør jo vises litt ;) det er jo lårene som har mistet mest da, 9 cm på ett lår målt rett under rompa. syns ikke det kommer så godt frem på bildet men :/
Jo, det er rumpe/lår det vises best på i mine øyne. Stooor endring der ser jeg :)
 
Back
Topp