Skravletråd lag grønn

Ja ja kroppen vil ikke slippe noe regner med at det er pga mensen, men usj så leit når dere andre virkelig hadde trengt hjelp.
 
Ja ja kroppen vil ikke slippe noe regner med at det er pga mensen, men usj så leit når dere andre virkelig hadde trengt hjelp.
Kjedelig. Ble det stillstand?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Missy har levert gode tall så håper at maiaugsepskatt har bra resultat. Kanskje vi slipper å miste noen. Ser litt mørkt ut akkurat nå...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Beklager, ikke bra resultat denne uka.. Har stoppa litt opp de siste ukene.. Men det er igrunn helt ok.. Vil gå sakte ned:)
 
Men ikke for sakte såklart:p
satser på nedgang neste fredag!
 
Veldig glad jeg ikke gikk opp ja! Da hadde det vært krise, hehe neida:p
Men jeg har hvertfall gjort så godt jeg kan:) trent hver dag og kostholdet har vært greit det og:) utenom igår, da tok jeg en sjokolade:p men holdt meg likevel innafor kcalgrensa:)

Beklager jeg ikke fikk bidratt noe denne uka!
Neste uke blir det finere tall:)
 
Du skal se at det går nedover igjen snart. Kroppen protesterer litt når en har slanket seg en stund. Så bra at du har holdt kalorigrensa. :) bruker du shape-up appen?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ja bruker den appen:) genial :D

De siste kiloene er visst ikke så lette å få av:p men jeg gir meg ikke denne gangen før jeg er imål:D

Prøver å fokusere på det jeg har fått til til nå, og ikke deppe over at jeg ikke gikk ned denne uka.:)
Så trener jeg jo bra og spiser sunt , så gjør hvertfall ikke noe feil:)
 
Du har jo hatt jevn nedgang hele krigen ser jeg. :) sikkert en av de få som ikke har gått opp en eneste uke. Hva er målet ditt?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Du har jo hatt jevn nedgang hele krigen ser jeg. :) sikkert en av de få som ikke har gått opp en eneste uke. Hva er målet ditt?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja er jo ganske fornøyd med å ikke hatt oppgang disse ukene:D men går ofte opp fra fredag-mandag da:p men har klart å få vekta ned igjen til fredagen:D

Målet er egentlig 55kg! Men har ikke veid det på maaange år..( før barn) Og da jeg veide det sist så trente jeg ingenting :p
Kan jo hende jeg er fornøyd før.. Kommer an på hvordan kroppen er. Cm som teller:D
Men har fortsatt endel heng og sideflesk på magen.. Så det verste av det vil jeg hvertfall få vekk:)
( ligger et bilde på siste siden på ripped in 30 tråden)

Hva er målet ditt? Du har jo ei kjempefin vekt nå:D kjempeflink har du vært!:)
 
Ned 2,2 denne uken så er jo knallfornøyd:) totalt ned i krigen 12,1 kg. Startet noen uker før krigen så har totalt gått ned 18,5 kg siden 10 mars:)
Spent på ukesresultatet nå.
 
Ned 2,2 denne uken så er jo knallfornøyd:) totalt ned i krigen 12,1 kg. Startet noen uker før krigen så har totalt gått ned 18,5 kg siden 10 mars:)
Spent på ukesresultatet nå.
Fantastisk bra jobba! :D
 
Ned 2,2 denne uken så er jo knallfornøyd:) totalt ned i krigen 12,1 kg. Startet noen uker før krigen så har totalt gått ned 18,5 kg siden 10 mars:)
Spent på ukesresultatet nå.
Wow, det er jo kjempebra! Du har vært superflink :) fortsett slik :)
 
Synd at vi mistet to fra laget :/ men vi andre får fortsette å stå på, så slipper vi kanskje å miste noen denne uka :)
 
Back
Topp