Skravletråd lag grønn

Jo går greit her. Trener og prøver å gå over til ketose igjen. Er kun det som har funket på meg, og etter å ha fått i meg masse karber i Tyrkia er det litt av et sug å bli lavkarbo igjen.
Er vel ikke bare-bare det nei! Sliter med kostholdet etter tyrkiaturen selv også :/
 
Må bare få skryte av deg Mammahjertet, for noen resultater du har oppnådd! Råbra!!!!!
 
Hjemme fra deilig joggetur. Håper det hjelper på vekta for nå føler jeg at ting stagnerer, og at motivasjonen trenger et puff...
 
Kjenner også på at motivasjonen ikke er like stor lenger. Det er nok sommer og ferietid som ligger til grunn, de faste rutinene blir forskjøvet mange ganger i uka. Da synes jeg det er vanskelig å holde fokus på kostholdet jeg..
 
Kjenner også på at motivasjonen ikke er like stor lenger. Det er nok sommer og ferietid som ligger til grunn, de faste rutinene blir forskjøvet mange ganger i uka. Da synes jeg det er vanskelig å holde fokus på kostholdet jeg..
Enig! Kostholdet går rett vest! Har heldigvis motivasjon for trening da! Men har ikke fått trent verken idag eller igår :(
 
Enig! Kostholdet går rett vest! Har heldigvis motivasjon for trening da! Men har ikke fått trent verken idag eller igår :(
Har du meldt deg på løpet du snakka om?

Trener ikke like mye som tidligere jeg heller, men det blir gjerne en trilletur hver dag da. Lørdag hadde jeg barnefri hele dagen for aller første gang etter fødselen, da benytta jeg sjansen til å prøve meg på en joggetur. Det gikk utrolig mye lettere enn frykta må jeg si, så tydelig at tur med vogn er god trening altså. Følte jeg bare fløy over bakken når jeg fikk gå uten vogna hehe... Sååå deilig!! Skal gjentas til lørdag igjen uten tvil :D
 
Merket også at det var lett å komme i gang med jogginga etter å ha dratt på vogna i mange mnd.:)

Vi reiser til Portugal på onsdag, og jeg er spent på hvordan det blir med kostholdet da. Er ikke like lettå planlegge måltidene på tur, men jeg skalforsøke å la være å putte i meg masse drittmat iallefall. ;)
 
Har du meldt deg på løpet du snakka om?

Trener ikke like mye som tidligere jeg heller, men det blir gjerne en trilletur hver dag da. Lørdag hadde jeg barnefri hele dagen for aller første gang etter fødselen, da benytta jeg sjansen til å prøve meg på en joggetur. Det gikk utrolig mye lettere enn frykta må jeg si, så tydelig at tur med vogn er god trening altså. Følte jeg bare fløy over bakken når jeg fikk gå uten vogna hehe... Sååå deilig!! Skal gjentas til lørdag igjen uten tvil :D
Har ikke meldt meg på enda, men har fremdeles planer om det :) men skal vente med å melde meg på til jeg har prøvd å løpt en mil :)
Så herlig at du følte jogginga gikk greit da! :) jeg skal forhåpntligvis ut på joggetur imorgen :) også håper jeg på en tur iløpet av helga, fornøyd hvis jeg klarer å trene 3 ganger i uka fremover :) skal jo trossalt prøve å fortsette i "evig" tid, så da må det ikke være en kverdreven mengde trening ;-)
 
Jeg er jo bare 153 høy, så er ikke radmager eller noe altså. ;) Første målet var 55 og dte har jeg jo klart. :)Var 50 kg før førstemann, men da trente ikke jeg noe heller så vet ikke om det er spesielt pent. :p kunne tenkt meg 52-53 kg-med muskler. Tenker å trene litt mer styrketrening ettehvert, og da vil jo vekta øke igjen. Nærmer meg virkelig helt fornøyd.Har litt på sidene av magen som jeg vil ha bort, men er veldig fornøyd med resultatet så langt. Er så deilig å¨være normalvektig. :D

Du har jo vært kjempeflink krica! Kjempeimponerende!

Her er det og magen jeg sliter med. Går så fryktelig tregt der. Men får bare være tålmodig å håpe det vil komme seg litt:)

Hva trener du? Og hvor mye?

Her har det gått i jillian jillian og jillian:D
og litt tredemølle!
Har også starta på et rumpeprogram der man skal ta knebøy så og si hver dag. Håper det vil hjelpe litt på. Hadde vært kjekt å få sprettrumpe før sommeren er helt over. Haha:p
Igår fullførte jeg dag 10 av 30 hvertfall. Tok da 105 knebøy( med vekter) det er tyngre enn man tror altså:p
Ellers holder jeg på med body revolution. På uke 6 av 12 der. Spent på resultatet:)

Blir myye mindre trening nå desverre. Har jobba veldig masse og er itillegg aleine med 3 unger 90% av tiden. Så da blir det litt slik. Men så lenge jeg får til ei lita økt hver dag skal jeg være fornøyd:)
 
Sett på bilde, og det var myyyye forskjell! Du er jo ganske så slank nå. :) Er ikke mer slank enn det du er. ;)

Tusen takk for skryt:):):)
kjekt at du ser det er litt forskjell:)

Ja jeg er jo ikke overvektig lenger. Noe som føles veldig veldig godt:)
Men de siste kg er visst harde å få av:-
Får bare stå på fremover og prøve være litt tålmodig:)
 
Jeg måtte snikveie meg i dag, klarte ikke å dy meg etter en helt ræ**a slankeuke kostholdsmessig. Men det var ikke så ille som jeg trodde, så hvis det holder seg slik til i morgen skal jeg være fornøyd :)

Håper så inderlig at ingen av oss ryker i morgen!
 
Har ikke meldt meg på enda, men har fremdeles planer om det :) men skal vente med å melde meg på til jeg har prøvd å løpt en mil :)
Så herlig at du følte jogginga gikk greit da! :) jeg skal forhåpntligvis ut på joggetur imorgen :) også håper jeg på en tur iløpet av helga, fornøyd hvis jeg klarer å trene 3 ganger i uka fremover :) skal jo trossalt prøve å fortsette i "evig" tid, så da må det ikke være en kverdreven mengde trening ;-)
Ja, det er viktig å legge seg på et nivå som man klarer å leve med i hverdagen. 3 dager er bra det, håper å få til det selv også når jeg begynner i jobb igjen til høsten :)
 
Merket også at det var lett å komme i gang med jogginga etter å ha dratt på vogna i mange mnd.:)

Vi reiser til Portugal på onsdag, og jeg er spent på hvordan det blir med kostholdet da. Er ikke like lettå planlegge måltidene på tur, men jeg skalforsøke å la være å putte i meg masse drittmat iallefall. ;)
Kosthold på ferie er ikke min sterkeste side akkurat, da gir jeg beng i alt som heter kalorier jeg. Prøver å innstille meg på å tenke litt før hver ferie, men sprekker hver eneste gang! Håper du har mer viljestyrke enn meg, noe jeg tror du har ;)
 
Veiedag imorra!
Hva tenker dere om det?

Her håper jeg på en liten nedgang, men tror nok vekta er ganske lik som sist uke. Går jo såå forbanna tregt for tiden!!

Har vært veldig flink hele uka!
Motstått både grillmat, kaker, is og kjeks! Spist bare sunt .

Har jobba endel denne uka, men likevel fått til trening hver dag!( minus mandag for da hadde jeg treningsfri)
Har hvertfall gjort så godt jeg kan!
Veiinga får bare gå som det går:p men krysser fingrene!

Lykke til med veiing alle sammen!
 
Veiedag imorra!
Hva tenker dere om det?

Her håper jeg på en liten nedgang, men tror nok vekta er ganske lik som sist uke. Går jo såå forbanna tregt for tiden!!

Har vært veldig flink hele uka!
Motstått både grillmat, kaker, is og kjeks! Spist bare sunt .

Har jobba endel denne uka, men likevel fått til trening hver dag!( minus mandag for da hadde jeg treningsfri)
Har hvertfall gjort så godt jeg kan!
Veiinga får bare gå som det går:p men krysser fingrene!

Lykke til med veiing alle sammen!
Kroppen din vil vel beholde det lille den har igjen nå når du har gått ned så mye sikkert :p
Men krysser fingrene for god nedgang for deg i morgen, du har vært flink som klarer å balansere jobb, trening og hjem på den måten du gjør altså!

Jeg har et lite håp om at vekta fra i mårest skal holde seg til i morgen. Jeg har gått lang tur i dag og vært flink med maten, så jeg ser ingen grunn til at vekta skal gjøre et hopp. Men man vet jo aldri med denne kroppen da, uforutsigbart som fy :p
 
Har vært flink denne uka. Men bare trent annenhver dag pga jeg ikke er i form, vondt i halsen og kroppen, men har trent hardt når jeg har trent da. Så blir spennnede å se. Masse lykke til :)
 
Du har jo vært kjempeflink krica! Kjempeimponerende!

Her er det og magen jeg sliter med. Går så fryktelig tregt der. Men får bare være tålmodig å håpe det vil komme seg litt:)

Hva trener du? Og hvor mye?

Her har det gått i jillian jillian og jillian:D
og litt tredemølle!
Har også starta på et rumpeprogram der man skal ta knebøy så og si hver dag. Håper det vil hjelpe litt på. Hadde vært kjekt å få sprettrumpe før sommeren er helt over. Haha:p
Igår fullførte jeg dag 10 av 30 hvertfall. Tok da 105 knebøy( med vekter) det er tyngre enn man tror altså:p
Ellers holder jeg på med body revolution. På uke 6 av 12 der. Spent på resultatet:)

Blir myye mindre trening nå desverre. Har jobba veldig masse og er itillegg aleine med 3 unger 90% av tiden. Så da blir det litt slik. Men så lenge jeg får til ei lita økt hver dag skal jeg være fornøyd:)

Forsøker å få til tre treninger i uka. Nå er det ut å løpe siden jeg skal springe halvmaraton i september. :) I helga skal jeg løpe 5 kms løp. :) Har en runde i marka på litt over 7 km som jeg løper, og varierer med intervalløkter i en bakke. Har egentlig planer om å starte opp med pilatesen igjen, men er litt demotivert. Burde virkelig trene kjernemuskulaturen min siden jeg fort for vondt i ryggen. Er bare så tiltak å komme i gang. :p
 
Back
Topp