Skravletråd lag grønn

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Lag grønn:
  • Krica (lagleder)
  • Mammahjerte (krigsleder)
  • Missy_
  • Pepperpus
  • Hege og chris
  • MaiSeptAugSkatt
  • Maia11
  • Millemari
Bare til å skravle i vei jenter. :)
 
Heisann Folkens. Utrolig at jeg kom videre med det tragiske resultatet etter sydenturen. Men veldig glad for å komme videre da :)
 
Heisann Folkens. Utrolig at jeg kom videre med det tragiske resultatet etter sydenturen. Men veldig glad for å komme videre da :)

Da har du jo supergod mulighet på et bra resultat neste uke. Sikkert mye vann og sånn som renner fort av. ;)
 
Da er det vel egentlig bare jeg som er ny her da. :p Gamle lag blå +meg. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle. :D
 
Skal vi alle legge inn alle tallene i veietråden? slik som du har gjort pepperpus. Liker egentlig å ha oversikten over hele greia, men så at lag rød kun hadde fra i dag. Hva synes dere? Opp til hver enkelt eller skal vi gjøre det likt?
 
Skal vi alle legge inn alle tallene i veietråden? slik som du har gjort pepperpus. Liker egentlig å ha oversikten over hele greia, men så at lag rød kun hadde fra i dag. Hva synes dere? Opp til hver enkelt eller skal vi gjøre det likt?
Jeg synes det er veldig greit med oversikt over hele krigen iallefall. Det er jo totalen som blir gjeldende til slutt om jeg ikke har misforstått helt her?
 
Jeg synes det er veldig greit med oversikt over hele krigen iallefall. Det er jo totalen som blir gjeldende til slutt om jeg ikke har misforstått helt her?
Da gjør jeg også det sånn. Er jo motiverende å se hva man har fått til. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg synes det er veldig greit med oversikt over hele krigen iallefall. Det er jo totalen som blir gjeldende til slutt om jeg ikke har misforstått helt her?
Jo tilslutt, men det er jo resultatet fra denne uka som vil være riktig for grøntlag.
 
Utregningene vil være de samme som før, så da spiller det vel ingen rolle? Det starter ikke "på nytt" nå liksom?

Dere kan velge. Er jeg som regner ut tallene allikevel. Vi kan feks. utheve den uken vi starter med grønn, eller lage et opprom. Så er det lett å se at det var dagen vi startet med nytt lag. :) Ikke noe forskjell i utregning eller noe sånt.
 
Dere kan velge. Er jeg som regner ut tallene allikevel. Vi kan feks. utheve den uken vi starter med grønn, eller lage et opprom. Så er det lett å se at det var dagen vi startet med nytt lag. :) Ikke noe forskjell i utregning eller noe sånt.
Ok, lager en slags markering i veietråden jeg da :)
 
Så mye liv det var her da :) typisk når jeg ee bortreist :p håper dere er like flink til å skravle når jeg kommer hjem :)

Og Pepperpus; gratulerer som superslanker! Det var på håret :p
 
Så mye liv det var her da :) typisk når jeg ee bortreist :p håper dere er like flink til å skravle når jeg kommer hjem :)

Og Pepperpus; gratulerer som superslanker! Det var på håret :p
Takk! :p

Hehe, d går vel nesten ikke an å få en mindre forskjell enn vi hadde denne uka. Så flinke vi er! ;)

Håper du koser deg MASSE på tur :D
 
Siden jeg er "ny" her så bør jeg vel presentere meg. Er 33 år gammel, og bor i Trondheim med sambo, storebror på snart 15 og lillebror på 10 mnd. Når jeg meldte meg på slankekrigen var første delmål 55 kg, og det har eg klart. Nå bare fortsetter jeg ned mot 50 som jeg veide før jeg ble gravid med nr. 1 (altså 15 år siden). Skal løpe halvmaraton til høsten så trening består stort sett av løping for tiden. Har syklet en del før (birken året før jeg ble gravid) og liker også å trene spinning og aerobic. Jeg ammer ennå, så jeg har lagt meg på rundt en halvkg i uka. Har vel stort sett gått ned det også. Spiser sunt og heller små måltid ofte. Unner meg litt godt i helgene, men er ellers veldig streng på hva som går inn. ;) Gleder meg til å ta fatt på de neste ukene sammen dere på lag grønn. :)
 
Back
Topp