Skravletråd lag grønn

Vekta i dag viste 100 gram ned. Jeg er superfornøyd fordi vekt ai går viste veldig mye mer, og jeg trodde jeg skulle få massiv oppgang. :D Nå drar vi snart til Portugal, og neste veiing blir allerede på onsdag. Skal være veldig flink med maten i helga.

Hvordan gikk det med dere andre?
 
Ble en liten nedgang her:) jippi! Endelig beveger vekta på seg igjen:D
 
Så flinke dere har vært alle sammen!:) her ble det 400gram nedgang, er fornøyd siden det har stått stille på 100gram nedgang hele uka :) var en liten tur på treningssenteret igår, og på kvelden var jeg på fjelltur med snuppa på ryggen, var en skikkelig hard tur!
 
Flink gjeng på lag grønn! Missy du er jo helt rå for tida!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
1.5 ned her, takk og lov endelig på riktig vei.
 
Vi har iallefall stått på denne uka alle mann. Håper det betyr at vi berger. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ser veldig bra ut! :D

Nå har ikke jeg kikka på lilla sine resultater da, men så vidt jeg har fått med meg er det nedgang på alle på grønn. Kjempebra!
 
Vi fårkrysse fingrene for at vi berger. Ellers så ryker nok jeg i dag. :(
 
Tallene er regnet ut og sendt til mammahjerte. Superbra resultat! Hvis jeg ryker denne uka så er det iallefall ikke pga. innsatsen vår som lag...
 
Tallene er regnet ut og sendt til mammahjerte. Superbra resultat! Hvis jeg ryker denne uka så er det iallefall ikke pga. innsatsen vår som lag...
Så bra :) har du regnet med resultatet mitt også?;p har ikke fått skrevet det i veietråden enda :)
 
Så nå at du hadde tatt det med :p
;) du hadde jo skrevet hvor mye du hadde gått ned så jeg ordnet det. Vi skal på hytta snart så var godt å gjøre det ferdig. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Pju. Da berget vi. ;):)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Wow! Veide mindre i kveld enn jeg gjorde i mårest.
Hvorfor er ikke veiedagen i morgen? :p
 
Back
Topp