Skravletråd lag BLÅ

Redd for å glemme veiingen; o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Redd for å glemme veiingen; o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har du varsling på appen kan jeg sende en melding til alle lørdag morgen om at dere må huske å veie :)
 
Ikke noe vanskelig:) Spiser 5-6 måltider. Til nå i dag har jeg spist frokost: 40 g havregryn, 1,5 dl lettmelk (tom for skummet), litt rørsukker. Mellommåltid: 2 gulrøtter og et eple. Lunsj: en pose rett i koppen suppe og et knekkebrød. Mellommåltid: en klementin og 10 druer. Da har jeg spist ca 500 kcal. Til middag blir det en ostesnitsel av kylling og kalkun med tomater, rødløk og fetaost til og til kvelds knekkebrød med brunost. Drikker også mye vann. Passer på å spise minst mulig av ting som ikke metter mye i forhold til kcalinnhold og heller fylle på med grønnsaker, frukt og kjøtt/proteiner. Går aldri sulten, men vekta stuper:) Trener jeg hard fyller jeg på med yoghurt eller sjokolademelk etterpå så jeg får både proteiner og karbohydrater:)
Så flink du er!:) går sjeldent sulten jeg også, men er altfor glad i mat, spiser mer for smakens enn for sultens skyld :p
Blir som regel tre hovedmåltider; frokost og kvelds består av to brødskiver med to smale skiver norvegia, fra idag av har jeg sluttet med smør :) til middag blir det fort minst 700kcals og da er nesten hele dagsbudsjettet gått på disse tre måltidene :p litt bedre de dagene jeg trener da, nå har jeg faktisk igjen over 1000 kcals :)
 
Så flink du er!:) går sjeldent sulten jeg også, men er altfor glad i mat, spiser mer for smakens enn for sultens skyld :p
Blir som regel tre hovedmåltider; frokost og kvelds består av to brødskiver med to smale skiver norvegia, fra idag av har jeg sluttet med smør :) til middag blir det fort minst 700kcals og da er nesten hele dagsbudsjettet gått på disse tre måltidene :p litt bedre de dagene jeg trener da, nå har jeg faktisk igjen over 1000 kcals :)
Bytter du bröd med knekkebrød har du plutselig nesten 200 kcal mindre i løpet av dagen ;) Og bytter du ost mot banan, egg, avokado eller eple som pålegg er du enda nærmere målet ;) Jeg gjør sånne små endringer hele tiden som gjør at jeg greier å holde kcalinntaket veldig lavt. Til middag sparer jeg ikke på kjøttet mot normalt, men jeg kutter ned på antall poteter, hvor mye ris osv og spiser meg heller mett på gode grønnsaker ;)

Bare noen tips altså ;) Vet jo du er flink til å gå ned :D
 
Ånei, så kjedelig! Får håpe du ikke blir syk:(
Agreed! Dog kan det føre til ekstra vektnedgang siden jeg ikke orker å spise stort når jeg er syk;)

Har vært litt av og på syk siden julaften, så det henger vel litt i antakelig. ..
 
Jeg har trent utfordringen og litt til, drukket masse vann og akkurat spist rundstykker med ost for å dempe søtsuget ! ;) Skal kutte ned på slike store karbohydrater også, men søtsuget på kveles først, leste at det tar 1 uke så er det over, så får vel bare spise litt mat istedenfor når jeg bare måå ha noe :) Nå venter jeg bare på å få "tilgang" til å redigere innleggene mine, slik at jeg kan fylle det inn her :)
 
Jeg har trent utfordringen og litt til, drukket masse vann og akkurat spist rundstykker med ost for å dempe søtsuget ! ;) Skal kutte ned på slike store karbohydrater også, men søtsuget på kveles først, leste at det tar 1 uke så er det over, så får vel bare spise litt mat istedenfor når jeg bare måå ha noe :) Nå venter jeg bare på å få "tilgang" til å redigere innleggene mine, slik at jeg kan fylle det inn her :)
Så flink du er:)
 
Jeg har trent utfordringen og litt til, drukket masse vann og akkurat spist rundstykker med ost for å dempe søtsuget ! ;) Skal kutte ned på slike store karbohydrater også, men søtsuget på kveles først, leste at det tar 1 uke så er det over, så får vel bare spise litt mat istedenfor når jeg bare måå ha noe :) Nå venter jeg bare på å få "tilgang" til å redigere innleggene mine, slik at jeg kan fylle det inn her :)

Enig med deg:) bedre å bli kvitt søtsuget, og så heller fjerne det andre litt etter litt:)


Nå har jeg "spist" dagens siste måltid.
Lagde meg en supergod smoothie til kvelds:) Med fryste blåbær og bringebær+appelsinjuice! Så da har det blitt 5 måltider i dag, på litt over 12timer, så har klart å holde blodsukkeret helt stabilt, føler jeg. Ingen lyster på noe søtt enda i kveld:)
 
Enig med deg:) bedre å bli kvitt søtsuget, og så heller fjerne det andre litt etter litt:)


Nå har jeg "spist" dagens siste måltid.
Lagde meg en supergod smoothie til kvelds:) Med fryste blåbær og bringebær+appelsinjuice! Så da har det blitt 5 måltider i dag, på litt over 12timer, så har klart å holde blodsukkeret helt stabilt, føler jeg. Ingen lyster på noe søtt enda i kveld:)
6 måltider her. Fortsatt 150 kcal igjen, men det er ingenting jeg har lyst på, så det får bare være;)
 
Enig med deg:) bedre å bli kvitt søtsuget, og så heller fjerne det andre litt etter litt:)


Nå har jeg "spist" dagens siste måltid.
Lagde meg en supergod smoothie til kvelds:) Med fryste blåbær og bringebær+appelsinjuice! Så da har det blitt 5 måltider i dag, på litt over 12timer, så har klart å holde blodsukkeret helt stabilt, føler jeg. Ingen lyster på noe søtt enda i kveld:)

Ja, søtsuget er det som er vanskeligst. Mye enklere med karbohydratene. Smoothien hørtes godt ut! Skulle begynt å lagd det igjen jeg også :) Så flink du er ! ;)
 
Da har det forsvunnet 300 g til:)
 
Back
Topp