Skravletråd lag BLÅ

Hvilke mål har dere her inne?
Delmål osv..?


Mitt hovedmål er egentlig 70kg, men jeg tror det er litt urealistisk. Vet ikke hvordan kroppen ser ut da.
Så jeg har satt 72 som hovedmål.
Delmålene mine ser slik ut:
1 - BMI under 30
2 - 83 kg
3 - Under 80
4 - 76,3 vekten før siste graviditet og det laveste jeg har vært
Hovedmål - 72 kg
 
Da har jrg trent for i dag:)
Har også drukket nesten alt vannet! Har vært på sykehuset med eldstemann, han har satt inn dren i begge ører og skrapt vekk polypper. Så nå skal jeg være hjemme med han resten av uken:)
 
Flinking! Jeg tviler på jeg får trent i dag heller. Dagene går liksom i ett. Nå har jeg akkurat fått lagt snuppene etter å ha vært på skitrening, så nå må jeg gjøre litt her og så skal jeg ut og lufte hunden en god lang tur sammen med mannen. Får jo trent, men å få presset inn utfordringen er ikke så lett altså. Kanskje i morgen? Vann og godis går veldig bra, da, heldigvis :) Har drukket ca 1,5 liter til nå i dag og en halvliter til kveldsmaten er ikke noe problem :)
 
Her har det ikke blitt noe trening idag annet enn utfordringen. Men har nettopp vært ute å gått tur i en god time med greit tempo, så fikk forbrent litt kalorier der :) har spist lite idag så kommer til å ha mye til overs på dagsbudsjettet. Skal kose oss med taco nå da :)
 
Ouæ! Har såååå lyst på noe godt, men ar bare 76 kcal igjen… What to eat??
 
Er det mye kalorier i nøtter da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er det mye kalorier i nøtter da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nøtter er det en del kcal i. Usikker på hvor mye da..
Sist pleide jeg å skolde en del mandler, tørket dem og la de i en skål på kjøkkenet. Om jeg ble sugen på noe så gikk jeg og tok meg noen sånne:) Det skal jeg faktisk gjøre i morgen :)


Ellers kan man spise knekkebrød eller riskake med cottage cheese og lett beingebærsyltetøy:) Det er veldig godt også!
 
Nøtter er ille mye. Men har litt cashewnøtter, så kan sikkert spise ti stykker:p Det metter forhåpentligvis nok til å få sove;) Fatter ikke hvorfor jeg er så sulten i dag:p
 
Eller 4:p 79 kcal!
vy4uzemy.jpg
 
Hahaha:D Men du er FLINK!!!
Hell yeah! Gleder meg til å spise BRØDSKIVER i helga;) Knekkebrød er godt altså, men det er noe helt spesielt med brød når man kun spiser det to dager i uka;)
 
Så flinke dere er

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 
Jikes ! Det er mye kcal i nøtter ja ;/ Jeg elsker å spise valnøttkjerner og rosiner, men det blir fryktelig mye kcal om man skal kose seg skikkelig..
 
Hell yeah! Gleder meg til å spise BRØDSKIVER i helga;) Knekkebrød er godt altså, men det er noe helt spesielt med brød når man kun spiser det to dager i uka;)
Ja, det er sant! Jeg får ofte vondt i magen av brød. Oppblåst og fæl, så holder meg som regel unna når jeg har kommet inn i gode spiserutiner.
Men så skal vi i dåp på søndag, og kjenner jeg gruer meg bittelitt til den, håper jeg klarer og stå i mot!
 
Jikes ! Det er mye kcal i nøtter ja ;/ Jeg elsker å spise valnøttkjerner og rosiner, men det blir fryktelig mye kcal om man skal kose seg skikkelig..
Ser den;) Det må nesten erstatte et helt måltid for å være ordentlig verdt det;) cashewnøtter og avokado var vel det som sjokkerte meg mest da jeg begynte å telle kcal.
 
Ja, det er sant! Jeg får ofte vondt i magen av brød. Oppblåst og fæl, så holder meg som regel unna når jeg har kommet inn i gode spiserutiner.
Men så skal vi i dåp på søndag, og kjenner jeg gruer meg bittelitt til den, håper jeg klarer og stå i mot!
Har du prøvd å kutte ut hvetemel? Jeg reagerte sånn på hvetemel og rug. Begynte å bruke bare spelt i brød og bakst og jeg er aldri plaget mer:D

Lov å kose seg litt når det er dåp og helg;) Bare med måte. Et bittelite kakestykke en dag i uka går an:) Jeg skal bake til juletrefest neste tirsdag og da sparer jeg et stykke til meg selv lørdag;)
 
Tjuvveiet i natt 89.4 så går riktig vei sakte men sikkert. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp