Skravletråd lag BLÅ

Hei!
Jeg er en jente på snart 24 år, har samboer og sammen har vi ei lita jente som snart blir 2 år :)

Jeg var med på slankekrigen for et år siden, og det var første gang jeg slanket meg. Fra januar til mai/juni gikk jeg ned 13,5kg! Var flink til å holde vekta et par måneder, men det har vært en travel og veldig usunn høst nesten uten trening, så nå er dessverre ca 6kg kommet på igjen :( jeg håper å gå ned disse 6 og kansje 3-4kg til :)

For å gå ned i vekt skal jeg begynne å trene, spise godteri bare på lørdag og telle kalorier :) jeg håper virkelig jeg når nålet mitt, men tror det kan bli hardt!

Hva har dere tenkt å gjøre for å klare å gå ned i vekt?:)

Gleder meg til å slanke meg sammen med dere :)
Jeg gjør omtrent det samme som deg. Skal prøve å holde meg til 1250 kcal i ukedagene og spise normalt i helgen, godis bare i helgen og trening 4 dager i uka i tillegg til eventuelle utfordringer.

Vil du være lagleder, snupp?

Jeg har strengt tatt ikke tid til å lede krigen engang :p
 
Snikveiing i dag;) Lover bra!!:) Har åpenbart kickstartet forbrenningen, for jeg har allerede gått ned 1,2 kg:)
 
Så bra :D Jeg hadde også snikveiing, -1,1kg :D
Fantastisk! Vi SKAL vinne:) Rekker ikke trening på morgenen i dag. Ungene forsov seg;) Så da gjorde jeg det også:p MÅ få gjort det i kveld:)
 
Jeg tar ukesutfordringen etter at ungene er lagt om kvelden, kommer ALDRI til å orke å stå opp før jeg må:p Haha,,
Tok trappene opp på kontoret i dag da ;) Og har snart drukket en liter vann, vanskelig å få inn de gode "drikkerutinene". Glemmer fort å drikke.
 
Jeg tar ukesutfordringen etter at ungene er lagt om kvelden, kommer ALDRI til å orke å stå opp før jeg må:p Haha,,
Tok trappene opp på kontoret i dag da ;) Og har snart drukket en liter vann, vanskelig å få inn de gode "drikkerutinene". Glemmer fort å drikke.
Takk for påminning! Tar et glass med det samme!;)
 
hei og hopp !!

Jeg er ei jente på 28 år ( eller heter kanskje dame/kvinne/kjerring) Jeg har 3 barn. 5,3 og 8 måneder. Jeg er for tiden i permisjon! Jeg gikk ned 15 kg fra mai til oktober. Tok en liten pause og tar nå fatt på den neste 10-15 kg. 6. septemer skal jeg løpe kk mila, 10 km langt løp. Håper på å være lettere til da og å klare å løpe på under 1 time.


I går løp jeg 60 min på tredemølle og i dag er det Zumba :)

anbefaler appen myfitnesspal .. den er veldig bra :)


har vi en lagleder?
 
hei og hopp !!

Jeg er ei jente på 28 år ( eller heter kanskje dame/kvinne/kjerring) Jeg har 3 barn. 5,3 og 8 måneder. Jeg er for tiden i permisjon! Jeg gikk ned 15 kg fra mai til oktober. Tok en liten pause og tar nå fatt på den neste 10-15 kg. 6. septemer skal jeg løpe kk mila, 10 km langt løp. Håper på å være lettere til da og å klare å løpe på under 1 time.


I går løp jeg 60 min på tredemølle og i dag er det Zumba :)

anbefaler appen myfitnesspal .. den er veldig bra :)


har vi en lagleder?
Ikke enda;) Melder du deg? Det er ikke store jobben. Bare si fra om lagets vektnedgang hver uke + ev bidra med utfordringer de ukene vårt lag har ansvaret:)
 
Ikke enda;) Melder du deg? Det er ikke store jobben. Bare si fra om lagets vektnedgang hver uke + ev bidra med utfordringer de ukene vårt lag har ansvaret:)


ja, jeg har jo vært det før så kan godt være det igjen ! på en betingelse at alle er flinke til å melde i fra vekt osv :)
 
ja, jeg har jo vært det før så kan godt være det igjen ! på en betingelse at alle er flinke til å melde i fra vekt osv :)

Supert:) Jeg melder lett;) De som ikke melder til fristen er uansett ute;)
 
men hvordan var det til helga? resultatene skulle meldes på lørdag? vi skal kanskje en liten tur på hytta. reiser antageligvis på lørdag formiddag.
 
men hvordan var det til helga? resultatene skulle meldes på lørdag? vi skal kanskje en liten tur på hytta. reiser antageligvis på lørdag formiddag.
Ja. Kan ta lørdag for deg, jeg:)
 
det er bra :)
 
Jeg gjør omtrent det samme som deg. Skal prøve å holde meg til 1250 kcal i ukedagene og spise normalt i helgen, godis bare i helgen og trening 4 dager i uka i tillegg til eventuelle utfordringer.

Vil du være lagleder, snupp?

Jeg har strengt tatt ikke tid til å lede krigen engang :p
1250kcals per dag, hvordan klarer du det?:p jeg sliter med å holde meg på 1450:/

Ser vi har fått lagleder nå, supert!:)

Jeg har akkurat fullført en økt med 30 day shred :) var omtrent like tungt som jeg husket det :p har tenkt å prøve å fullføre hele programmet, men det blir nok ikke før i februar, feam til da tar jeg det bare når det passer!:)

Nå skal jeg få i meg litt mat, rydde litt og gjøre ukesutfordingen, så skal jeg dra å hadle og kanskje ta meg en tur på treningssenteret :)
 
hei og hopp !!

Jeg er ei jente på 28 år ( eller heter kanskje dame/kvinne/kjerring) Jeg har 3 barn. 5,3 og 8 måneder. Jeg er for tiden i permisjon! Jeg gikk ned 15 kg fra mai til oktober. Tok en liten pause og tar nå fatt på den neste 10-15 kg. 6. septemer skal jeg løpe kk mila, 10 km langt løp. Håper på å være lettere til da og å klare å løpe på under 1 time.


I går løp jeg 60 min på tredemølle og i dag er det Zumba :)

anbefaler appen myfitnesspal .. den er veldig bra :)


har vi en lagleder?
Så flink du har vært til å gå ned i vekt! Du klarer nok de siste kiloene også :)
Har du meldt deg på KK-mila? jeg har også tenkt å løpe:) løp ifjor og da brukte jeg ca 65minutter, men det var perioder med mye kø i løypa. Nå er jeg i mye dårligere form og klarer nok ikke engang å løpe en mil sammemhengende, men jeg har enda god tid på meg, så målet her også er å klare det på under en time :)

Har lastet ned myfitnespal, men skjønner meg ikke helt på den, trives mye bedre med lifesum(shapeup-appen) :)
 
Så flink du har vært til å gå ned i vekt! Du klarer nok de siste kiloene også :)
Har du meldt deg på KK-mila? jeg har også tenkt å løpe:) løp ifjor og da brukte jeg ca 65minutter, men det var perioder med mye kø i løypa. Nå er jeg i mye dårligere form og klarer nok ikke engang å løpe en mil sammemhengende, men jeg har enda god tid på meg, så målet her også er å klare det på under en time :)

Har lastet ned myfitnespal, men skjønner meg ikke helt på den, trives mye bedre med lifesum(shapeup-appen) :)


ikke meldt meg på enda. men skal gjøre det. i går brukte jeg 60 min på 8 km. såå satser på å klare under en time i september. hørte og at det var en del kø. det er kjedelig da. tok litt tid før jeg å skjønte mfp.
 
Back
Topp