Skravletråd lag BLÅ

1250kcals per dag, hvordan klarer du det?:p jeg sliter med å holde meg på 1450:/

Ser vi har fått lagleder nå, supert!:)

Jeg har akkurat fullført en økt med 30 day shred :) var omtrent like tungt som jeg husket det :p har tenkt å prøve å fullføre hele programmet, men det blir nok ikke før i februar, feam til da tar jeg det bare når det passer!:)

Nå skal jeg få i meg litt mat, rydde litt og gjøre ukesutfordingen, så skal jeg dra å hadle og kanskje ta meg en tur på treningssenteret :)
Ikke noe vanskelig:) Spiser 5-6 måltider. Til nå i dag har jeg spist frokost: 40 g havregryn, 1,5 dl lettmelk (tom for skummet), litt rørsukker. Mellommåltid: 2 gulrøtter og et eple. Lunsj: en pose rett i koppen suppe og et knekkebrød. Mellommåltid: en klementin og 10 druer. Da har jeg spist ca 500 kcal. Til middag blir det en ostesnitsel av kylling og kalkun med tomater, rødløk og fetaost til og til kvelds knekkebrød med brunost. Drikker også mye vann. Passer på å spise minst mulig av ting som ikke metter mye i forhold til kcalinnhold og heller fylle på med grønnsaker, frukt og kjøtt/proteiner. Går aldri sulten, men vekta stuper:) Trener jeg hard fyller jeg på med yoghurt eller sjokolademelk etterpå så jeg får både proteiner og karbohydrater:)
 
Ikke noe vanskelig:) Spiser 5-6 måltider. Til nå i dag har jeg spist frokost: 40 g havregryn, 1,5 dl lettmelk (tom for skummet), litt rørsukker. Mellommåltid: 2 gulrøtter og et eple. Lunsj: en pose rett i koppen suppe og et knekkebrød. Mellommåltid: en klementin og 10 druer. Da har jeg spist ca 500 kcal. Til middag blir det en ostesnitsel av kylling og kalkun med tomater, rødløk og fetaost til og til kvelds knekkebrød med brunost. Drikker også mye vann. Passer på å spise minst mulig av ting som ikke metter mye i forhold til kcalinnhold og heller fylle på med grønnsaker, frukt og kjøtt/proteiner. Går aldri sulten, men vekta stuper:) Trener jeg hard fyller jeg på med yoghurt eller sjokolademelk etterpå så jeg får både proteiner og karbohydrater:)

Det er slik jeg også går ned :) Sist jeg slanket meg førte jeg inn på GR sine sider, for å få oversikt over hvor mange kalorier jeg fikk i meg i løpet av en dag. Fant ut at det var veldig vrient å komme opp i nok kalorier, var som regel under 1000.
Jeg gikk ned 15kg på 3mnder, de første 7 på litt over 1 mnd. Håper på samme effekt nå ;)

Hvor lang tid har du brukt på dine første 8?
 
Det er slik jeg også går ned :) Sist jeg slanket meg førte jeg inn på GR sine sider, for å få oversikt over hvor mange kalorier jeg fikk i meg i løpet av en dag. Fant ut at det var veldig vrient å komme opp i nok kalorier, var som regel under 1000.
Jeg gikk ned 15kg på 3mnder, de første 7 på litt over 1 mnd. Håper på samme effekt nå ;)

Hvor lang tid har du brukt på dine første 8?
Gikk ned 11 kg fra mars til juni og så opp igjen 3 kg ca fra juni til nå. Så ca 1 kg i uka og det er målet nå også.

Registrerer på app. Mye enklere, for da scanner man strekkoden på matvaren før man veier:) Bruker lifesum sånn som mammahjertet.
 
da er jeg straks klar for zumba ! andre som skal trene i dag?
 
da er jeg straks klar for zumba ! andre som skal trene i dag?
Kun det som er i utfordringen:p Og et tonn med husarbeid;) Nå er jeg i mål med 2 liter vann! Men det plager meg litt at vi bare er 6 stykker som har lagt inn i veietråden. Regner med det blir en hel haug som faller fra på alle lagene denne uken siden det var så vanvittig mange påmeldte...
 
Kun det som er i utfordringen:p Og et tonn med husarbeid;) Nå er jeg i mål med 2 liter vann! Men det plager meg litt at vi bare er 6 stykker som har lagt inn i veietråden. Regner med det blir en hel haug som faller fra på alle lagene denne uken siden det var så vanvittig mange påmeldte...
Tenkte det samme i stad. Håper at flere slenger seg på veietråden i løpet av uken.
Husker det var veldig irriterende sist:p
 
Tenkte det samme i stad. Håper at flere slenger seg på veietråden i løpet av uken.
Husker det var veldig irriterende sist:p
Ja, særlig hvis det er veldig skeivt fordelt hvor mange hvert lag mister. Nesten så første uke bør være felles og så dele inn lag av de som melder vekt etter en uke:p
 
Christine88 den middagen så utrolig god ut!! :)

Her ble det bare havregrøt på meg gitt. Sambo jobber overtid og og vesla spiser hos kusinen sin. Men havregrøt er godt! :)

Blir ikke annen trening på meg enn ukesutfordringen idag. Har fortsatt så vanvittig vondt i beina etter motbakkeutflukten min
 
Hmm. Vil gå ned hvertfall 10 kg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme her:) Og stramme opp magen;) Å ha litt ekstra her og der er ikke meg imot, men jeg har alltid hatt flat mage, så den vil jeg ha tilbake;)
 
Snikveiing i dag;) Lover bra!!:) Har åpenbart kickstartet forbrenningen, for jeg har allerede gått ned 1,2 kg:)
Wow heldig du er. Tror forbrenningen min er treeig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Wow heldig du er. Tror forbrenningen min er treeig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nå tjuvstartet jeg på søndag forige uke da, og gikk fra 81 til 80 fra 30.12 til torsdag, og så 1,2 kg til til i dag:) 2,2 kilo på 8 dager er jeg veldig fornøyd med;) Og strengt tatt ikke vanskelig heller. Spise 5-6 ganger om dagen og så kalorifattig som mulig:) Anbefaler lifesum på det varmeste altså;)
 
Lifesum?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
En app til å telle kalorier med! Den regner ut hvor mye du trenger for å gå ned en kilo i uken. Du scanner og veier maten før du spiser. Jeg lover deg at du vil få noen overraskelser om hvor mye kalorier det er i enkelte matvarer! :)
 
Nå tjuvstartet jeg på søndag forige uke da, og gikk fra 81 til 80 fra 30.12 til torsdag, og så 1,2 kg til til i dag:) 2,2 kilo på 8 dager er jeg veldig fornøyd med;) Og strengt tatt ikke vanskelig heller. Spise 5-6 ganger om dagen og så kalorifattig som mulig:) Anbefaler lifesum på det varmeste altså;)
Lite trening idag. Skal på nattvakt. Så får vel gå å gå der; p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp