Skravletråd lag BLÅ

Hei.
Er ei jente på 22 år. Bor i en liten bygd så stedsnavn skriver jeg ikke. Er forlovet og flyttet nettopp inn i ny bygget hus. Har et aktivt yrke men er vel litt for glad i søtt og god mat. Trenger å gå ned hvertfall 10 kg. Men hovedsakelig få bedre kondis.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hva jobber du med?:)
 
Jobber på sykehjem:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hva jobber dere andre med da?
Jeg er personalsekretær i administrasjonen i ett bemanningsbyrå:)
Vi har kontorer i 5.etasje, så jeg tenkte å begynne å ta trappene. Kommer inn i 2., så det blir i allefall 3etasjer.
Jeg skal ellers forsøke å få inn riktig mat"rytme" før jeg tar fatt på treningssenteret igjen, så begynner nok ikke for fullt der før i februar. Nå i januar er det uansett så utrolig fullt der hele tiden.
I begynnelsen blir det istede gåturer, og ukesutfordrigene her inne:))
 
Hva jobber dere andre med da?
Jeg er personalsekretær i administrasjonen i ett bemanningsbyrå:)
Vi har kontorer i 5.etasje, så jeg tenkte å begynne å ta trappene. Kommer inn i 2., så det blir i allefall 3etasjer.
Jeg skal ellers forsøke å få inn riktig mat"rytme" før jeg tar fatt på treningssenteret igjen, så begynner nok ikke for fullt der før i februar. Nå i januar er det uansett så utrolig fullt der hele tiden.
I begynnelsen blir det istede gåturer, og ukesutfordrigene her inne:))
Trapper er bra :) Jeg tenkte jeg skulle begynne med skritteller igjen, for jeg går sinnsykt mye til å ha kontorjobb ;)

Jobber som sekretær og saksbehandler i en kommune, og har et eget rom hvor alt av kopiering og scanning foregår, så jeg er mye frem og tilbake hele dagen. Har backapp-stol og står mye ved pulten, så jeg håper det bidrar litt i en hektisk hverdag ;)

Akkurat nå driver jeg å søker ny jobb, da, for jeg var dum nok til å ta 50 % permisjon fra februar til desember for å studere, men så ble det ikke noe av studiene.. Og med den dårlige lønna jeg har fra før av greier jeg meg ihvertfall ikke med 50 % :p Vurderer å ta ungene ut av bhg frem til sommeren da, så de kan være like mye hjemme som meg og jeg kan få kontantstøtte for yngste, men da må vi ha stramt budsjett… Blir mye aktivitet, da, om jeg kan gå hjemme med 2 unger 2 dager i uka og 1 unge 1 dag i uka.
 
Noen som har motivasjons tips? Jeg går til jobb. Men har ikke så veeldig lang vei men.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tv2 sporty appen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Husk å melde dere på ukesutfordringen senest i morgen kveld :)
 
Har meldt meg på. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til å trene i morgen altså:) Håper jeg får til å ta det kl 6, så jeg er ferdig i god tid før ungene våkner:)
 
HOHO ! Siste sjokoladen spises i kveld, før det bare blir godis på lørdager :) 100 gram deilig, søt, kvalmende sjokolade, mmm :p Måtte bare ;)
 
Skal bare bli så godt å komme over det der ekle søtsuget
Gleder meg til trening, gå trapper, spiser sunt og alt

Ja, det blir godt ! Dette var det siste i skapet. Har klart å spise opp alt julegodteriet ! Har en boks med pepperkaker enda, men de er ikke så gode så skal nok klare å styre unna, får sørge for å servere så snart vi får besøk av noen :)

Har ikke hatt brus i hus den siste uka, dermed har jeg oppdaget vann og appelsinjuice på ny, sååååå godt !!! :D
 
Huff.. Har proppet innpå litt for mye i helgen altså :p Men nå er det hardt arbeid for å sikre lagets seier til uka ;)
 
Hei!
Jeg er en jente på snart 24 år, har samboer og sammen har vi ei lita jente som snart blir 2 år :)

Jeg var med på slankekrigen for et år siden, og det var første gang jeg slanket meg. Fra januar til mai/juni gikk jeg ned 13,5kg! Var flink til å holde vekta et par måneder, men det har vært en travel og veldig usunn høst nesten uten trening, så nå er dessverre ca 6kg kommet på igjen :( jeg håper å gå ned disse 6 og kansje 3-4kg til :)

For å gå ned i vekt skal jeg begynne å trene, spise godteri bare på lørdag og telle kalorier :) jeg håper virkelig jeg når nålet mitt, men tror det kan bli hardt!

Hva har dere tenkt å gjøre for å klare å gå ned i vekt?:)

Gleder meg til å slanke meg sammen med dere :)
 
Back
Topp