Skravletråd Krokus

Mensen her også og ikke hatt en god uke, så har veldig lave forventninger til veiing fredag.
Heier på deg :) Håper at vekta går litt ned til fredag.

Mensdritt her og, en hel uke for tidlig :meh: Det værste er at jeg har vært så opptatt av å få mest skritt at jeg ha glemt utfordringa :rolleyes: Tror det går greit likevel, får skrive det inn i morgen :D Mer spent på vekta, jeg føler meg tung. Men når jeg ser på bilder med en mnd i mellom så ser jeg at jeg har stramma opp litt :)

Da ble det meg som forventet...
Jaja, melder meg på i Wildcard og håper på det beste :)

Jeg tenker en av dere bør ta over som lagleder. Det er såre enkelt og jeg sender gjerne regnearket mitt til den som vil ha :)

:anyone

Heldigvis gått ned igjen det jeg hadde gått opp sist uke.... Kroppen liker tydeligvis 69,1 :hungover: Men ned er ned :) håper jeg har regnet riktig :P

Gått opp 0,6 :( Driver jo bare å hopper opp og ned annenhver uke, at det skal være så vanskelig.

Jeg hører visst også til her inne nå!

Passert 15000 skritt idag. 150 minutter med tur. :D

Denne uka har startet dårlig, ikke at jeg har spist så galt men har ikke fått den aktiviteten jeg burde. Vinterferie med tre unger i hus og en påkjørt katt som jeg har vært hos dyrlegen med og hauker litt over om dagen. Utfordringen går til h..... men det får bare være med det akkurat nå. Får ta de få poengene jeg får. :wtf:o_O:smiley-ashamed005

Fy så tungt det var å trille tur idag! Kjenner på kroppen at jeg har gått mye mer enn jeg har gjort på lenge. Ble "bare" en time idag, men det er jo egentlig ganske så bra. :)

Vi skal visst til svigers på middag torsdagen pluss feira bursdag nå i helgen. Spent på om det spenner litt bein på veieresultatet. Får prøve å begrense meg, samt være flink med maten frem til da. :hilarious:

Håper det går bra med dere :) En dag igjen så er det veiing.
Jeg har gått opp men er på vei ned igjen og håper hvertfall på å gå i null, helst litt ned selvfølgelig :D

Back
Topp