Skravletråd Krokus

Ikke så lett å få bonus på utfordringer når man må gjøre så mye forskjellig. Jeg gjør jo stort sett bare 4 og 5, og man får bare poeng for dem en gang :banghead: Hvis vi skal finne på utfordringer en gang så synes jeg det skal være noe de fleste kan få til. Klart jeg kan dra på yoga, men da bruker jeg heller den timen til å trene annet fordi det er ikke noe for meg. Klart jeg kan sykle, men da løper jeg heller... liksom slike ting. Da er mange avhengig av å dra på et senter, og de fleste her har små barn og da er det ikke så lett.

Men da får man bare kapre masse poeng på aktivitetsbiten, også SKAL jeg hvertfall klare over 10000 skritt hver dag for å få 50 :rolleyes::p

Syns også utfordringen er litt for snever denne uken. Den utelukker mange som kanskje ikke er tilknyttet treningsstudio, og det er synd.
Men det sagt, det viktigste er ikke å få poeng, viktigst er det å få av den uønskede vekten og føle seg vel :)

Aner ikke hva som skjer med vekta mi nå :eek:
Jeg er over 2 kg tyngre i dag enn jeg var på fredag! :bag: Altså, det ble en kanelbolle på morsdagen men ellers har helgen vært som vanlig... Kanjeg holde på noe vann kanskje? Spørs om jeg ryker på fredag :confused:

Aner ikke hva som skjer med vekta mi nå :eek:
Jeg er over 2 kg tyngre i dag enn jeg var på fredag! :bag: Altså, det ble en kanelbolle på morsdagen men ellers har helgen vært som vanlig... Kanjeg holde på noe vann kanskje? Spørs om jeg ryker på fredag :confused:
Den er kjip :confused: Jeg også er tyngre nå enn på fredag, noe som forsåvidt var forventet da jeg gikk ned mye forrige uke pga sykdom. Får bare håpe de andre lagene heller ikke har den helt store nedgangen, slik at det ikke er vi som havner nederst og mister en person.

Samler lite poeng denne uken jeg også, så prøver å ha fokus på maten.

Jeg som presset meg til å gå 10 000 skritt i dag (første gang på utrolig lenge) og så får jeg ikke flere poeng for det?!? :P Hadde ikke lest nøye på utfordringen men fikk med meg at det var skrittpoeng men ikke at det ikke var for hver enkelt dag. Jaja fått beveget meg mer i dag da og det er bra :)

Jeg som presset meg til å gå 10 000 skritt i dag (første gang på utrolig lenge) og så får jeg ikke flere poeng for det?!? :p Hadde ikke lest nøye på utfordringen men fikk med meg at det var skrittpoeng men ikke at det ikke var for hver enkelt dag. Jaja fått beveget meg mer i dag da og det er bra :)

Måtte lese den to ganger selv :p
Fin mosjon da :)

Jeg tviholder på vekt om dagen og aner virkelig ikke hvorfor :(
På trening i går var tightsen stram rundt anklene, så tydeligvis noe vann i kroppen...
Det blir nok minst 1 kg opp på meg om det ikke skjer et mirakel i løpet av natten *sukk*
Demotiverende!

Håper det har gått bedre med dere denne uken enn det har for meg!

Hei dere:) Jeg velger å trekke meg fra slankekrigen denne gangen, har veldig lite motivasjon om dagen og det er så mye annet som skjer. Har ikke samlet stort med poeng denne uken heller. Og vekten sa + 1kg i dag så da trekker jeg ikke ned snittet så veldig når jeg trekker meg nå:P Lykke til videre alle sammen :)

Hei dere:) Jeg velger å trekke meg fra slankekrigen denne gangen, har veldig lite motivasjon om dagen og det er så mye annet som skjer. Har ikke samlet stort med poeng denne uken heller. Og vekten sa + 1kg i dag så da trekker jeg ikke ned snittet så veldig når jeg trekker meg nå:p Lykke til videre alle sammen :)
Ok. Lykke til videre! Kjekt å ha hatt deg med på laget :)

Noe så jævlig!!! Vekta sa + 0,5 kg... Og jeg har trent masse denne denne uka oooog gått turer hver dag. Har også spist ganske riktig. Selv om jeg har tatt en liten sjokobit så skal det ikke overstige innataket. Jeg TROR det er fordi, jeg har begynt å løpe igjen denne uka, og trent styrke etter det. Mest sannsynlig er musklene stive og tviholder på vannet. + at jeg drikker altfor lite vann for å kvitte meg med det. Jeg kjenner det på klærne og ser det selv at det er litt strammere, derfor er det så jævlig irriterende.

Noe så jævlig!!! Vekta sa + 0,5 kg... Og jeg har trent masse denne denne uka oooog gått turer hver dag. Har også spist ganske riktig. Selv om jeg har tatt en liten sjokobit så skal det ikke overstige innataket. Jeg TROR det er fordi, jeg har begynt å løpe igjen denne uka, og trent styrke etter det. Mest sannsynlig er musklene stive og tviholder på vannet. + at jeg drikker altfor lite vann for å kvitte meg med det. Jeg kjenner det på klærne og ser det selv at det er litt strammere, derfor er det så jævlig irriterende.

Sånn følte jeg det forrige uke. Vi får håpe at laget redder deg og at tallene gjenspeiler innsatsen neste uke :)

Minus 0,7 og godt fornøyd med det. Har vært en skikkelig dritt uke, med lite aktivitet, dårlig søvn og et dødsfall i familien.

Nå trenger jeg sol og vår

Gikk som forventet ikke strålende denne uka. Jeg er frisk igjen, og har «spist meg opp» igjen etter forrige ukes magesjau. Begge ungene har feber og er sjuke nå, så jeg hverken sover eller har tid til å spise særlig fornuftig. Trøkker i meg det jeg finner i farta i skapet, og gjerne til alle døgnets tider :rolleyes: Opp 0,6 kg...

Jepp, jeg hadde rett... opp 1,5 kg :arghh:
Så da redder jeg i hvert fall dere om ikke annet...

Da ble det meg som forventet...
Jaja, melder meg på i Wildcard og håper på det beste :)

Jeg tenker en av dere bør ta over som lagleder. Det er såre enkelt og jeg sender gjerne regnearket mitt til den som vil ha :)

Er det noen som ønsker å lage utfordring denne uka? Jeg kan godt lage, men hva ønsker dere i så fall på utfordringen? Jeg liker plukk og miks som har litt for alle og enhver og ikke bare for noen få.

Last edited:
Da ble det meg som forventet...
Jaja, melder meg på i Wildcard og håper på det beste :)

Jeg tenker en av dere bør ta over som lagleder. Det er såre enkelt og jeg sender gjerne regnearket mitt til den som vil ha :)
Veldig trist å miste deg.

Back
Topp