Ikke så lett å få bonus på utfordringer når man må gjøre så mye forskjellig. Jeg gjør jo stort sett bare 4 og 5, og man får bare poeng for dem en gangHvis vi skal finne på utfordringer en gang så synes jeg det skal være noe de fleste kan få til. Klart jeg kan dra på yoga, men da bruker jeg heller den timen til å trene annet fordi det er ikke noe for meg. Klart jeg kan sykle, men da løper jeg heller... liksom slike ting. Da er mange avhengig av å dra på et senter, og de fleste her har små barn og da er det ikke så lett.
Men da får man bare kapre masse poeng på aktivitetsbiten, også SKAL jeg hvertfall klare over 10000 skritt hver dag for å få 50![]()
Syns også utfordringen er litt for snever denne uken. Den utelukker mange som kanskje ikke er tilknyttet treningsstudio, og det er synd.
Men det sagt, det viktigste er ikke å få poeng, viktigst er det å få av den uønskede vekten og føle seg vel
Hvis vi skal finne på utfordringer en gang så synes jeg det skal være noe de fleste kan få til. Klart jeg kan dra på yoga, men da bruker jeg heller den timen til å trene annet fordi det er ikke noe for meg. Klart jeg kan sykle, men da løper jeg heller... liksom slike ting. Da er mange avhengig av å dra på et senter, og de fleste her har små barn og da er det ikke så lett.
Altså, det ble en kanelbolle på morsdagen men ellers har helgen vært som vanlig... Kanjeg holde på noe vann kanskje? Spørs om jeg ryker på fredag