Skravletråd juni 2018 <3

Uff.. vet hvordan du har det.. forferdelig.

Ja grusomt å ha det slik.. strever med å holde fokuset på jobb når formen er så dårlig.. jobber 100%

Uff da.. jobber heldigvis deltid jeg nå. Glad for det nå når formen er så elendig.

Så deilig.. jeg må nok vurdere å spørre legen om mulighet for å sykemeldes noen prosenter.. men det sitter langt inne..

Jeg merker bekkenet mitt! DET liker jeg ikke! Jobben min er veldig aktiv, og jeg går hele dagen, på betonggulv. Kjenner det tar på altså. Må snakke med legen om det på første kontroll.

Jeg merker bekkenet mitt! DET liker jeg ikke! Jobben min er veldig aktiv, og jeg går hele dagen, på betonggulv. Kjenner det tar på altså. Må snakke med legen om det på første kontroll.

Ååh er det ikke tidlig med bekkenplager? Så kjipt når det begynner :(

Er det noen som har tenkt tanken på og lage en Facebook gruppe? [emoji85]
Ikke lov å fremme det her. Men jeg vil heller ikke anbefale det. Hørt rykter om at det ikke ender så godt. Og aktivitet forsvinner her og andre folk blir lagt til der.

I tillegg til at det ikke endte så godt i mitt forrige svangerskap. Mye bedre her.

Sliter selv med bekkenet allerede. Må bruke "reise" strømper på dagen. Går bedre etter at jeg ble gradert sykemeldt slik at det var lettere å til rette legge på jobb.

Jeg hadde løsning og låsning sist gjennom store deler av svangerskapet

Jeg føler jeg har lagt på meg masse allerede, eser jo ut i alle retninger. Ikke så rart det når jeg har vært konstant sulten de siste ukene, har jo klart å styre meg noe men det finnes grenser for selvkontroll her. :p Satser på det stagnerer da, husker jeg gikk opp et par kg ganske kjapt forrige gang, og så gikk jeg ikke opp noe før ca til jul igjen. Håper det blir sånn denne gangen også, er tung nok fra før av. :shifty:

I dag må jeg få underskrift av sjefen på at deler av stillingen ikke kan tilrettelegges. Gruer meg litt til den praten, føler at jeg sutrer veldig når jeg egentlig har et greit arbeidsforhold. Men ingenting kan tilrettelegge for bekymringene og stresset jeg føler, annet enn å redusere arbeidstiden. Er jo tross alt bare 8 mnd og 1 dag siden dødfødselen, så såret er rimelig åpent og ferskt enda. Regner med sjefen forstår det altså, det er bare hodet mitt som er teit. :smiley-ashamed008

Jeg har kjøpt meg gavidbukser nå [emoji28][emoji1305] har lagt på meg og de andre buksene har blitt for små[emoji85] er bare 6+4 så er tidlig da[emoji23]

Jeg føler jeg har lagt på meg masse allerede, eser jo ut i alle retninger. Ikke så rart det når jeg har vært konstant sulten de siste ukene, har jo klart å styre meg noe men det finnes grenser for selvkontroll her. :p Satser på det stagnerer da, husker jeg gikk opp et par kg ganske kjapt forrige gang, og så gikk jeg ikke opp noe før ca til jul igjen. Håper det blir sånn denne gangen også, er tung nok fra før av. :shifty:

I dag må jeg få underskrift av sjefen på at deler av stillingen ikke kan tilrettelegges. Gruer meg litt til den praten, føler at jeg sutrer veldig når jeg egentlig har et greit arbeidsforhold. Men ingenting kan tilrettelegge for bekymringene og stresset jeg føler, annet enn å redusere arbeidstiden. Er jo tross alt bare 8 mnd og 1 dag siden dødfødselen, så såret er rimelig åpent og ferskt enda. Regner med sjefen forstår det altså, det er bare hodet mitt som er teit. :smiley-ashamed008

Er flere av oss som er litt «rare i hodet» for tiden.
Hormoner som spiller oss et ekstra puss:Heartred

Sånn helt I det blå... Sånn føbaguett med majones og ost og skinke som man før i tiden kunne kjøpe på kiosker eller bensinstasjoner. Som lå i en pose. Dem varma dem i mikro og klemte dem flat. ER DEM IKKE HER LENGRE???

Back
Topp