Ja, den er kjøpt på Bryne i Rogaland på en bare butikk i gågata som jeg ikke husker navnet på. Men merke er marmar så den finnes nok andre plasserkan evnt søke på «marmar heldrakt nyfødt» [emoji4]
Bryne??? Ooooj 10 min fra meg[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den er kjøpt på Bryne i Rogaland på en bare butikk i gågata som jeg ikke husker navnet på. Men merke er marmar så den finnes nok andre plasserkan evnt søke på «marmar heldrakt nyfødt» [emoji4]
Hva mener du?![]()
Bryne??? Ooooj 10 min fra meg[emoji23][emoji23]
Haha ikje verst [emoji23] jeg kjøpte den på den butikken heilt i enden av gata mot m44. Di selge mye fra sprell![]()
Nei super gøy med noen fler i nærheten[emoji4] skal sjekke ut butikken[emoji173]️
Er ikke fra Bryne selv da [emoji28] kommer fra sokndalmen den butikken hadde skremmende mye fint! Skal innom igjen. Kjøpte den dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid [emoji23] skulle bare inn å kjikke [emoji28][emoji28]
Å herregudOi, jeg har fått innkallelse til oul i posten i dag! Den 21.12 [emoji1373] Hurra! Trodde jeg måtte vente til over jul. Var på første kontroll hos lege forrige uke, så det gikk jammen raskt![emoji4]

Går tiden så fort altså? Har regnet ut at jeg skal en mnd senere ca 
Å herregudGår tiden så fort altså? Har regnet ut at jeg skal en mnd senere ca
![]()
Fantastisk julegaveJa akkurat nå føles det som tiden går fort! Håper det fortsetter slik[emoji4] ut fra menstermin er jeg en uke mer enn jeg faktisk er ut fra eggløsning, så er nok derfor jeg har fått før jul! Men helt greit for meg! [emoji28]
Ja akkurat nå føles det som tiden går fort! Håper det fortsetter slik[emoji4] ut fra menstermin er jeg en uke mer enn jeg faktisk er ut fra eggløsning, så er nok derfor jeg har fått før jul! Men helt greit for meg! [emoji28]
Hvor langt på vei er du når du skal ha oul?? [emoji173]️
Ut fra egen beregning og fra tul vil jeg være 17+0. Ut fra menstermin 18+0. Ser oul står fra 17-19 uker, så regner med det skal være innafor [emoji4]
Der fant jeg endelig skravleforumet [emoji85] jeg har begynt å ta tran og folat, men er det noe annet som også er viktig å ta? [emoji4]
D-vitaminer er anbefalt for alle i Norge.Er ikke D-vitamin også anbefalt?![]()
Oki.. jeg fikk oul 4 januar å da er jeg 19 uker akurat..
Kjedelig å vente så lenge, men sikkert vanskelig å få det til å gå opp med jul midt oppi alt! Nyttårsgave på deg da [emoji4]

Det hørtes veldig kjent ut. Brød klarer ikke jeg heller, nystekte rundstykker og knekkebrød går fint.Takler ikke tanken på brødskive, så da ble kveldsmaten to hardkokte egg for seg selvUff
![]()