Skravletråd juni 2018 <3

Ja, den er kjøpt på Bryne i Rogaland på en bare butikk i gågata som jeg ikke husker navnet på. Men merke er marmar så den finnes nok andre plasser :) kan evnt søke på «marmar heldrakt nyfødt» [emoji4]

Bryne??? Ooooj 10 min fra meg[emoji23][emoji23]

Nei super gøy med noen fler i nærheten[emoji4] skal sjekke ut butikken[emoji173]️

Er ikke fra Bryne selv da [emoji28] kommer fra sokndal:) men den butikken hadde skremmende mye fint! Skal innom igjen. Kjøpte den dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid [emoji23] skulle bare inn å kjikke [emoji28][emoji28]

Er ikke fra Bryne selv da [emoji28] kommer fra sokndal:) men den butikken hadde skremmende mye fint! Skal innom igjen. Kjøpte den dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid [emoji23] skulle bare inn å kjikke [emoji28][emoji28]

Åååh kjente ikke igjen nicke her [emoji23][emoji23][emoji23]

Oi, jeg har fått innkallelse til oul i posten i dag! Den 21.12 [emoji1373] Hurra! Trodde jeg måtte vente til over jul. Var på første kontroll hos lege forrige uke, så det gikk jammen raskt![emoji4]
Å herregud :nailbiting::happy: Går tiden så fort altså? Har regnet ut at jeg skal en mnd senere ca :hilarious:

Å herregud :nailbiting::happy: Går tiden så fort altså? Har regnet ut at jeg skal en mnd senere ca :hilarious:

Ja akkurat nå føles det som tiden går fort! Håper det fortsetter slik[emoji4] ut fra menstermin er jeg en uke mer enn jeg faktisk er ut fra eggløsning, så er nok derfor jeg har fått før jul! Men helt greit for meg! [emoji28]

Ja akkurat nå føles det som tiden går fort! Håper det fortsetter slik[emoji4] ut fra menstermin er jeg en uke mer enn jeg faktisk er ut fra eggløsning, så er nok derfor jeg har fått før jul! Men helt greit for meg! [emoji28]
Fantastisk julegave ❤️:) Da hadde jeg ikke ønsket meg noe annet :p

Hvor langt på vei er du når du skal ha oul?? [emoji173]️

Hvor langt på vei er du når du skal ha oul?? [emoji173]️

Ut fra egen beregning og fra tul vil jeg være 17+0. Ut fra menstermin 18+0. Ser oul står fra 17-19 uker, så regner med det skal være innafor [emoji4]

Kjedelig å vente så lenge, men sikkert vanskelig å få det til å gå opp med jul midt oppi alt! Nyttårsgave på deg da [emoji4]

Ja d blir litt venting., men jordmor mente jeg kansje skulle ha ul i uke 12 oxo da vi har ivf svangerskap å er oppiåran.. men som du sier så blir d en fin nyttårs gave[emoji173]️[emoji173]️

Har dere ordnet dere time til jordmor? Har liksom ikke kommet så langt jeg [emoji28] Er bare 3år siden sist jeg var gravid men husker ikke når jeg var hos jordmor første gang [emoji87] er uke 7+3 nå

Back
Topp