Skravletråd Juli

Isbiter :Heartred
Naaaaam

Rolig dag her, mannen hadde visst rett når han sa det ikke var lurt med Oslotur..
Vurderer å bade litt nå

Haha ^^
Herlig :D
Det hjelper jo å bevege på seg, og kunne godt ha tenkt meg en liten løpetur akkurat nå for å få beinene i gang, men mannen var utslitt og har lagt seg litt og jeg er alene med ungene...
Muligens jeg går meg en liten tur når de minste er i seng dersom det sovner fort, eldste kan fint se etter dem da.
Mannen skal vekkes kl 21 med mat så da blir det litt for sent

Nei ikke mange timer det da
Vi kjører jo ikke akkurat så effektivt med matpakke stopp på Trollveggen og middag på Dovre og is på Otta.

Men det er nå sånn med tre små og to store. Pauser må man ha. Men kanskje halvannen time igjen nå, så er vi der.

Vi kjører jo ikke akkurat så effektivt med matpakke stopp på Trollveggen og middag på Dovre og is på Otta.

Men det er nå sånn med tre små og to store. Pauser må man ha. Men kanskje halvannen time igjen nå, så er vi der.
Ser den

Tror dere jeg fikk hjerte i halsen før i dag [emoji14]

Kjørte opp fra Lillestrøm mot Åråsen.
Bak meg lå en politibil.
Brått slår den på blålysene og sirene.
Jeg kunne virkelig ikke skjønne hva jeg hadde gjort for noe galt og 100 tanker gikk gjennom hodet mitt.
Er ganske trangt akkurat det, men det kom ingen syklister akkurat da så jeg kjørte inn på sykkelfeltet, og bremset ned.
Den kjørte forbi, og fortsatte bortover.....
Haha uff. Hadde fått noia selv altså. [emoji14]

Ny fotballkamp, da :p

Hahahaha [emoji39][emoji23] For DEN flybilletten tur/retur er sikkert gratis den [emoji14]

Ja selvfølgelig ^^
Jeg betaler den jeg om du rengjør og rydder hele huset mitt ^^
Eller.... hmmm.... ^^

Back
Topp