Skravletråd Juli

Naboen har fest, det rister i veggene

Det er noe dritt det, håper de ikke blir seine da!!
Vi har en nabo som hadde fest/vorspiel flere ganger på få mnd,den første perioden han flyttet inn, heldigvis ga han seg etterhvert.
Man kan bli ganske sprø!!

Tusen takk:) Herlige dager! Håper du også har en fin sommer?
Nå har mannen også....vel, i alle fall skal han ikke på kontoret på noen uker (men jobber nok de fleste dagene) så nå drar vi på ferie.

To uker til jeg begynner på jobb igjen. Men joda fint med sommer

Nå har mannen også....vel, i alle fall skal han ikke på kontoret på noen uker (men jobber nok de fleste dagene) så nå drar vi på ferie.

To uker til jeg begynner på jobb igjen. Men joda fint med sommer

God ferie:) Har dere noen spesielle planer?

Fult mulig det bare er meg som er litt ille til å tenke koffert [emoji14]
Men noen ganger når jeg ser par hvor mannen er gigantisk (altså høy og veldig kraftig bygd, ikke tykk), og hun er bitte, bitte liten og spinkel så lurer jeg veldig på hvordan de "får det til" :P
Exen min var 197 cm og jeg er 165 cm. Han var høy og muskuløs. Og jeg var liten og spinkel i den tiden [emoji39] Det var kjekkest å være på topp for å si det slik. Følte meg ikke så lita da [emoji23]

God ferie:) Har dere noen spesielle planer?
Vi kjører til svigermor i dag. Besøker svigerfar mange av dagene (20 min) og en dag i hunderfossen evt en to dagers utflukt og lilleputthammer er det som står på planen så langt. Svigerfar har barn på 8 og 10 og vi på 7 og 9 samt 2 så de synes det er kjekt

Termin i september?[emoji2]
Hadde det våre så vell :D Men det er det ikke ENDA :) Skal ha oppstart av stimulering og uttak oktober. Heldig vis blir det litt reising før det så tankene kan kobler litt ut :)

Sjokoladepudding er ikke så verst, det!

Vi kjører til svigermor i dag. Besøker svigerfar mange av dagene (20 min) og en dag i hunderfossen evt en to dagers utflukt og lilleputthammer er det som står på planen så langt. Svigerfar har barn på 8 og 10 og vi på 7 og 9 samt 2 så de synes det er kjekt

Det blir nok en fin ferie :flower Har aldri vært på de stedene, hvilken aldersgruppe passer det til vil du si?

God ferie

Back
Topp