Skravletråd Juli

Da gir faktisk mannen seg på jobb, så da rekker han jo middag om jeg drøyer bittelitt.

Ikke fått hentet ut sterkere medisin men den hadde jeg virkelig trengt nå
Uff da :(
Apoteket stengt, eller hadde dem ikke det du skulle ha?

Sliten etter lekeland.
Ikke det at jeg helt skjønner hvorfor, de to eldste klarer seg selv, og det er veldig flinke til å passe på Lille U slik at jeg mye av tiden kan slappe av. Holder liksom at jeg kan se han

Sliten etter lekeland.
Ikke det at jeg helt skjønner hvorfor, de to eldste klarer seg selv, og det er veldig flinke til å passe på Lille U slik at jeg mye av tiden kan slappe av. Holder liksom at jeg kan se han
Men lydnivået på lekeland og hele opplevelsen er slitsom i seg selv synes jeg

Pakkingen går sin gang. Men den bakingen utsetter jeg åpenbart gang på gang. Mannen begynner å ha fått orden på det meste av sitt også nå, så da er det toalettmappene som ingen vil gjøre ferdig før i morgen fordi vi skal pusse tennene, men jeg kan pakke litt mer.

Og bake

Går greit. Er skikkelig sliten i dag, da.
Med deg da? :)

Jo helt greit. Vært i ro for det meste av dagen, og føler at jeg burde gått en tur. Kroppen verker så det bør jeg ikke gjøre. Verpesjuk er jeg og ^^

Bakte glutenfrie kjeks I dag, uten oppskrift! :eek:
Det er litt stort for meg, som er litt pinglete når det kommer til glutenfri bakst. De ble gode faktisk. Mannen er ikke helt overbevist, for jeg hadde i havregryn og det liker han ikke.

Bakte glutenfrie kjeks I dag, uten oppskrift! :eek:
Det er litt stort for meg, som er litt pinglete når det kommer til glutenfri bakst. De ble gode faktisk. Mannen er ikke helt overbevist, for jeg hadde i havregryn og det liker han ikke.
Godt gjort!

Heihei! Skravlet og skrev så mye her i mai, men så ble min lille jente plutselig meget oppmerksom på mobilen mens jeg ammet henne;) Så da ble Babyverden byttet ut med pocketbøker.:p Hun sover nå. Deilig med sommer:)

Back
Topp