Ingen migrenemedisin som funker?[emoji4]
Fanalgin funker. Han kom hjem nå og er heldigvis I grei form. Litt sår i hodet, men det går greit. Det er en lettelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen migrenemedisin som funker?[emoji4]
God smakJa synd det hihi
TakkHurra, så godt å høre!![emoji173]️[emoji8]
Uff daIkke fått hentet ut sterkere medisin men den hadde jeg virkelig trengt nå
Hihi Lige mådeGod smak
Går greit. Er skikkelig sliten i dag, da.God morgen
Hvordan går det med deg?
Men lydnivået på lekeland og hele opplevelsen er slitsom i seg selv synes jegSliten etter lekeland.
Ikke det at jeg helt skjønner hvorfor, de to eldste klarer seg selv, og det er veldig flinke til å passe på Lille U slik at jeg mye av tiden kan slappe av. Holder liksom at jeg kan se han
Var egentlig ikke så ille i dag, var ganske få der..Men lydnivået på lekeland og hele opplevelsen er slitsom i seg selv synes jeg
Kjekt det da.Var egentlig ikke så ille i dag, var ganske få der..
Mannen kjørte meg da han kom hjem, orket ikke selvUff da
Apoteket stengt, eller hadde dem ikke det du skulle ha?
Sliten etter lekeland.
Ikke det at jeg helt skjønner hvorfor, de to eldste klarer seg selv, og det er veldig flinke til å passe på Lille U slik at jeg mye av tiden kan slappe av. Holder liksom at jeg kan se han
Går greit. Er skikkelig sliten i dag, da.
Med deg da?![]()
Godt gjort!Bakte glutenfrie kjeks I dag, uten oppskrift!
Det er litt stort for meg, som er litt pinglete når det kommer til glutenfri bakst. De ble gode faktisk. Mannen er ikke helt overbevist, for jeg hadde i havregryn og det liker han ikke.