Stresset og har mye angst nå. Drittkveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stresset og har mye angst nå. Drittkveld.
Mandag var frøkna syk så da var vi hjemme.
Tirsdag var vi på den lokale dyrehagen.
Onsdag besøkte vi Norsk folkemuseum og vikingeskipshuset.
Torsdag slappet vi av.
Og i dag var vi på lekeland
Naboen har fest, det rister i veggene
Og for vi morDet var fine aktiviteter for barna![]()
Naboen har fest, det rister i veggene
Nei jeg gjør i grunn ikke detBeklager at jeg ler, hadde ikke forventet å lese det
Men det høres ikke noe moro ut! Pleier du å gi beskjed?
De ga seg kl 1Det er noe dritt det, håper de ikke blir seine da!!
Vi har en nabo som hadde fest/vorspiel flere ganger på få mnd,den første perioden han flyttet inn, heldigvis ga han seg etterhvert.
Man kan bli ganske sprø!!
Nå har mannen også....vel, i alle fall skal han ikke på kontoret på noen uker (men jobber nok de fleste dagene) så nå drar vi på ferie.Tusen takkHerlige dager! Håper du også har en fin sommer?
Nå har mannen også....vel, i alle fall skal han ikke på kontoret på noen uker (men jobber nok de fleste dagene) så nå drar vi på ferie.
To uker til jeg begynner på jobb igjen. Men joda fint med sommer
Exen min var 197 cm og jeg er 165 cm. Han var høy og muskuløs. Og jeg var liten og spinkel i den tiden [emoji39] Det var kjekkest å være på topp for å si det slik. Følte meg ikke så lita da [emoji23]Fult mulig det bare er meg som er litt ille til å tenke koffert [emoji14]
Men noen ganger når jeg ser par hvor mannen er gigantisk (altså høy og veldig kraftig bygd, ikke tykk), og hun er bitte, bitte liten og spinkel så lurer jeg veldig på hvordan de "får det til"![]()
Vi kjører til svigermor i dag. Besøker svigerfar mange av dagene (20 min) og en dag i hunderfossen evt en to dagers utflukt og lilleputthammer er det som står på planen så langt. Svigerfar har barn på 8 og 10 og vi på 7 og 9 samt 2 så de synes det er kjektGod ferieHar dere noen spesielle planer?
Hadde det våre så vellTermin i september?[emoji2]
Skulle ønske jeg likte det [emoji849][emoji23] Det høres bedre ut enn det smaker gitt [emoji39]Sjokoladepudding er ikke så verst, det!
Vi kjører til svigermor i dag. Besøker svigerfar mange av dagene (20 min) og en dag i hunderfossen evt en to dagers utflukt og lilleputthammer er det som står på planen så langt. Svigerfar har barn på 8 og 10 og vi på 7 og 9 samt 2 så de synes det er kjekt
God ferieVi kjører til svigermor i dag. Besøker svigerfar mange av dagene (20 min) og en dag i hunderfossen evt en to dagers utflukt og lilleputthammer er det som står på planen så langt. Svigerfar har barn på 8 og 10 og vi på 7 og 9 samt 2 så de synes det er kjekt