Det skulle jeg gjerne hatt, men reelt sett må vi vel bare fortsette det vi begynte på i vårJa, men om andre gjør det for meg så slipper jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle jeg gjerne hatt, men reelt sett må vi vel bare fortsette det vi begynte på i vårJa, men om andre gjør det for meg så slipper jeg![]()
Her er yngste passe sur. Men vi er en god halvtime fra målet likevel. Nettopp stoppet på Biri og dryppet og sprayet eldstemann, for svigermor har jo kattDa var 2 av barna i seng, håper de sovner fort
[emoji23][emoji23][emoji23] Nje. Er alltid usikker når det gjelder andres rot da [emoji14] En ting er vårt rot liksom. Vet hva jeg kan kaste da [emoji14]Ja selvfølgelig ^^
Jeg betaler den jeg om du rengjør og rydder hele huset mitt ^^
Eller.... hmmm.... ^^
Jeg også nå ! Kan viiiiiirkelig kjenne det nå ! MEN søstra mi somhar symaskin jeg trenger er borte i 2 hele uker nå [emoji849][emoji849][emoji849][emoji23] Ræva der tenkte ikke på meg gitt som sitter straks med en ferdigstilt kofte [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]Så spent på resultatet nå altså![]()
Flink du erRett under 2 cm igjen på stolpene på kofta mi ! [emoji1] Jommen nærmer det seg en ende på strikkeprosjektet mitt [emoji23]
Takk[emoji1] Gleder meg vel helst nå aller mest til å prøve den må jeg innrømme [emoji4][emoji4]Flink du er![]()
Har ikke hatt tid til å strikke på flere uker.Takk[emoji1] Gleder meg vel helst nå aller mest til å prøve den må jeg innrømme [emoji4][emoji4]
Kjedelig enNy fotballkamp, da![]()
Kos dereGodt å være fremme. Ni timer tok det i alt i år
Det skulle jeg gjerne hatt, men reelt sett må vi vel bare fortsette det vi begynte på i vår
Jeg også nå ! Kan viiiiiirkelig kjenne det nå ! MEN søstra mi somhar symaskin jeg trenger er borte i 2 hele uker nå [emoji849][emoji849][emoji849][emoji23] Ræva der tenkte ikke på meg gitt som sitter straks med en ferdigstilt kofte [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]

Prøve i ferien da?Har ikke hatt tid til å strikke på flere uker.
Bør komme meg i gang igjen siden jeg har veldig lyst til å ha den genseren min ferdig til vinteren![]()
Egoist vettu [emoji39]Men i alle, drar hun på ferie når du trenger symaskina hennes??? Makan![]()
Ja, litt mer enn vanlig selv om vi ikke har hunden denne gangen. Vet ikke hva som gjorde det, litt traktor og trafikk litt under farten, litt veiarbeid og selvsagt matpauser men det pleier vi joKos dere
Var endel timer det
Eh. Er ett triks gitt. Må sjekke facebookgruppa. [emoji849] Straks tilbakeOk, dere strikkere, jeg trenger råd.
Vurderer å strikke et skjerf, men jeg er redd det blir ujevnt i kantene. Jeg strikker mye finere når jeg strikker rundt enn fram og tilbake. Hvordan får man egentlig fine kanter? Jeg synes at skjerf blir kjedelige når de strikkes fram og tilbake om man strikker rett hele tiden. Vurderer å strikke rett en runde og så vrang neste. I tillegg skal jeg strikke med 2 farger. Overtenker jeg her?
Kjenner til det, slitsomt.Godt å være fremme. Ni timer tok det i alt i år
Skal prøve, har hatt en uke nå og ikke hatt tid endaPrøve i ferien da?