Skravletråd Juli

Ja selvfølgelig ^^
Jeg betaler den jeg om du rengjør og rydder hele huset mitt ^^
Eller.... hmmm.... ^^
[emoji23][emoji23][emoji23] Nje. Er alltid usikker når det gjelder andres rot da [emoji14] En ting er vårt rot liksom. Vet hva jeg kan kaste da [emoji14]

Så spent på resultatet nå altså :D
Jeg også nå ! Kan viiiiiirkelig kjenne det nå ! MEN søstra mi somhar symaskin jeg trenger er borte i 2 hele uker nå [emoji849][emoji849][emoji849][emoji23] Ræva der tenkte ikke på meg gitt som sitter straks med en ferdigstilt kofte [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]

Rett under 2 cm igjen på stolpene på kofta mi ! [emoji1] Jommen nærmer det seg en ende på strikkeprosjektet mitt [emoji23]
Flink du er :)

Godt å være fremme. Ni timer tok det i alt i år

Jeg også nå ! Kan viiiiiirkelig kjenne det nå ! MEN søstra mi somhar symaskin jeg trenger er borte i 2 hele uker nå [emoji849][emoji849][emoji849][emoji23] Ræva der tenkte ikke på meg gitt som sitter straks med en ferdigstilt kofte [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]

Men i alle, drar hun på ferie når du trenger symaskina hennes??? Makan :eek::hilarious:

Ok, dere strikkere, jeg trenger råd.
Vurderer å strikke et skjerf, men jeg er redd det blir ujevnt i kantene. Jeg strikker mye finere når jeg strikker rundt enn fram og tilbake. Hvordan får man egentlig fine kanter? Jeg synes at skjerf blir kjedelige når de strikkes fram og tilbake om man strikker rett hele tiden. Vurderer å strikke rett en runde og så vrang neste. I tillegg skal jeg strikke med 2 farger. Overtenker jeg her?

Kos dere
Var endel timer det
Ja, litt mer enn vanlig selv om vi ikke har hunden denne gangen. Vet ikke hva som gjorde det, litt traktor og trafikk litt under farten, litt veiarbeid og selvsagt matpauser men det pleier vi jo

Ok, dere strikkere, jeg trenger råd.
Vurderer å strikke et skjerf, men jeg er redd det blir ujevnt i kantene. Jeg strikker mye finere når jeg strikker rundt enn fram og tilbake. Hvordan får man egentlig fine kanter? Jeg synes at skjerf blir kjedelige når de strikkes fram og tilbake om man strikker rett hele tiden. Vurderer å strikke rett en runde og så vrang neste. I tillegg skal jeg strikke med 2 farger. Overtenker jeg her?
Eh. Er ett triks gitt. Må sjekke facebookgruppa. [emoji849] Straks tilbake

Back
Topp