Jepp.Oj en vei?
Rett nord for Oslo - Bodø..
Overnatter på Steinkjer som er i midten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.Oj en vei?
Fant en fin link da [emoji4][emoji4] Med bilder tom [emoji14]
https://www.martehelgetun.no/blogg/2013/05/tips-triks-kantmaske-foerste-maske-loest-av/
Det er langtJepp.
Rett nord for Oslo - Bodø..
Overnatter på Steinkjer som er i midten.
Vis vedlegget 265926 Fant Lille U slik før i dag.
BTW, det han har i fjeset, på låret og på sofaen er min dyre Chanel neglelakk
Men det hjalp jo faktisk de ukene før det gled ut. Så jeg håper å komme i gang igjen
Mønster er penere i glsttsrikk ja.
Da tar du en rett og en vrang pinne og den måten for masker som vist i den linken. Det blir bra.
Han var veldig fornøyd.Hooo, ja hva gjør man da? ^^ Må jo bare le. Hva syntes synderen selv?
Han var veldig fornøyd.
Hva jeg gjorde?
Jeg slengte på meg klærne, våknet av at mannen ropte faen!, kjørte til nærmeste parfymeri og ba om en neglelakkfjerner som er mild mot huden
Det sier mannen ogsåDu er flink i "kriser" du da ^^
Ungene skal ikke finne på slikt, men det er jo nettopp slike ting som skaper morsomme historier for senere![]()
Også på en lørdags kveld daNei, nå må jeg få gjort noe her! Jeg skal sortere klær etter ungene og og se om jeg får gitt bort noe.
Også på en lørdags kveld da![]()
Lykke tilSitter og multitasker mellom treningsplanlegning, planlegning av julegave til mamma, planlegning av Trysilrypa 2018, studier neste år og serie på NetFlix![]()
Sist jeg var på DFDS til København tok vi buffeen.Funderer på båttur neste uke , bare usikker på om vi skal ha med buffet eller ikke
Vi skal til kielSist jeg var på DFDS til København tok vi buffeen.
Syns den var helt grei, og mat må man jo ha.
Tror nok jeg ville tatt den igjen
Det gjorde det, derfor må vi igang igjenJa, det føltes veldig godt![]()