Skravletråd Juli

Mønster er penere i glsttsrikk ja.

Da tar du en rett og en vrang pinne og den måten for masker som vist i den linken. Det blir bra.

Jeg må tenke nøye igjennom dette, for mønsteret skal være et ord. Typisk meg blir det vel fullstendig feil og så blir det bare en klatt farge :P

Han var veldig fornøyd.

Hva jeg gjorde?
Jeg slengte på meg klærne, våknet av at mannen ropte faen!, kjørte til nærmeste parfymeri og ba om en neglelakkfjerner som er mild mot huden

Du er flink i "kriser" du da ^^
Ungene skal ikke finne på slikt, men det er jo nettopp slike ting som skaper morsomme historier for senere :)

Nei, nå må jeg få gjort noe her! Jeg skal sortere klær etter ungene og og se om jeg får gitt bort noe.

Du er flink i "kriser" du da ^^
Ungene skal ikke finne på slikt, men det er jo nettopp slike ting som skaper morsomme historier for senere :)
Det sier mannen også :P
Er ikke første gang jeg har hevet meg rundt og fikset når ting har "stått på hodet"
Var blant annet en gang hvor jeg (også) lå og sov.
Lille U var vel ikke mer enn et par måneder gammel og jeg våknet av at mannen bannet i gangen (ja, han er nordlænding og gjør det en gang i blant), gikk ut for å se hva som skjedde.
Da hadde brillene hans gått i bakken og knust, han skulle levere de eldste og dra på jobb.
Han har -6,5 og er hjelpeløs uten, og var ekstremt stresset.
Ga han er kyss, ba han stå helt stille i 10 minutter.
Kledde på meg, smurte med en brødskive, satte Lille U i bilstolen og sa nå går vi.
Jeg kjørte, fikk levert de eldste og ringt sjefen til mannen, forklarte situasjonen og at han derfor kom litt sent og dro til optiker...

Sitter og multitasker mellom treningsplanlegning, planlegning av julegave til mamma, planlegning av Trysilrypa 2018, studier neste år og serie på NetFlix :)

Funderer på båttur neste uke , bare usikker på om vi skal ha med buffet eller ikke​

God morgen.

Back
Topp