Er jo det, men hadde problemer med å gå i trappen i morgesHaha ^^
Jeg synes det er godt å være støl jeg ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo det, men hadde problemer med å gå i trappen i morgesHaha ^^
Jeg synes det er godt å være støl jeg ^^
Er jo det, men hadde problemer med å gå i trappen i morges![]()
Det hjelper jo å bevege på seg, og kunne godt ha tenkt meg en liten løpetur akkurat nå for å få beinene i gang, men mannen var utslitt og har lagt seg litt og jeg er alene med ungene...Haha ^^
Herlig![]()
Fra Sunnmøre til Toten.Hvor er dere på vei?
Vi kjører jo ikke akkurat så effektivt med matpakke stopp på Trollveggen og middag på Dovre og is på Otta.Nei ikke mange timer det da
Vi får jobbe inn de rutinene etter ferien....Og når det har blitt en rutine for deg så kommer du til meg og rydder og fikser hos meg![]()
Vi får jobbe inn de rutinene etter ferien....

Ser denVi kjører jo ikke akkurat så effektivt med matpakke stopp på Trollveggen og middag på Dovre og is på Otta.
Men det er nå sånn med tre små og to store. Pauser må man ha. Men kanskje halvannen time igjen nå, så er vi der.
Så bra da [emoji169] Så kjedelig når det skjer. Spesielt om det er slikt langvarig også. [emoji849] Men det er bra det ordner seg kjapt da. [emoji4]Det er bedre igjen nå.varer heldigvis ikke så lenge.
Haha uff. Hadde fått noia selv altså. [emoji14]Tror dere jeg fikk hjerte i halsen før i dag [emoji14]
Kjørte opp fra Lillestrøm mot Åråsen.
Bak meg lå en politibil.
Brått slår den på blålysene og sirene.
Jeg kunne virkelig ikke skjønne hva jeg hadde gjort for noe galt og 100 tanker gikk gjennom hodet mitt.
Er ganske trangt akkurat det, men det kom ingen syklister akkurat da så jeg kjørte inn på sykkelfeltet, og bremset ned.
Den kjørte forbi, og fortsatte bortover.....
Hahahaha [emoji39][emoji23] For DEN flybilletten tur/retur er sikkert gratis den [emoji14]Og når det har blitt en rutine for deg så kommer du til meg og rydder og fikser hos meg![]()
Hahahaha [emoji39][emoji23] For DEN flybilletten tur/retur er sikkert gratis den [emoji14]
Rett under 2 cm igjen på stolpene på kofta mi ! [emoji1] Jommen nærmer det seg en ende på strikkeprosjektet mitt [emoji23]