Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må kanskje det.Jeg må bruke smilyene fra menyen her, eller skrive inn de kodene som funker. Det er![]()
og
![]()
Nei da skjønner jeg dere ikke gjør det. Jeg har cøliaki selv
Hehe . Han får tisse når han er ferdig spille![]()
Hva synes du?Tester ny mobil
Spiste biff i karri. De bruker stortsett potetmelJa jeg syntes å huske at det var du. Hvordan er det på kinarestaurant for deg da? Mener jeg har hørt at de har noe, en kyllingrett i det minste.
De er så nydelige <3
Ikke sant [emoji7] Skulle gjerne tatt de begge kjente jeg. Men måtte ha kvitta meg med mannen da. [emoji849][emoji23]Herlig
Det er jo gjerne bittelitt drastisk...Ikke sant [emoji7] Skulle gjerne tatt de begge kjente jeg. Men måtte ha kvitta meg med mannen da. [emoji849][emoji23]
[emoji23][emoji23] Pleide jeg også å si når jeg var lita. Og spiste kun halv kylling med pommes frites [emoji39][emoji23][emoji23]Var veldig godt . Mannen hadde kyllingsuppe og en nuddelrett med biff. Jeg hadde biff i karri og frøkna pølse og pommes . Hun sier hun elsker kinamat![]()
Jupp. Derfor blir det med den ene liksom [emoji39]Det er jo gjerne bittelitt drastisk...
Hehe tidi. Som mannen min du da. Han har alltid ekstra sterkt .[emoji23][emoji23] Pleide jeg også å si når jeg var lita. Og spiste kun halv kylling med pommes frites [emoji39][emoji23][emoji23]
Spiser faktisk kinamat nå da [emoji39] Unga mine derimot liker kinamat [emoji56] Jeg veksler mellom noen forskjellige. Spørs hvor jeg går, men personlige favoritter er kinesisk pepperbiff med ekstra sterk peppersaus, eller oksekjøtt i sterk chilisaus, eller nudler med oksekjøtt og kyllingkjøtt i sterk peppersaus, eller kylling i sterk peppersaus. Tror vi kan si jeg har en ting for sterk mat. Og ja, de bestilles selvsagt ekstra sterke da... [emoji849][emoji23][emoji39] Let it burn baby ! [emoji7]
Litt usikker til nåHva synes du?
God bedring !39,8 i feber på frøkna nå
Tror ikke det kommer til å bli mye søvn på meg i natt
Jeg er ganske bekymret, almentilstanden hennes er ikke noe god.God bedring !
Uff da39,8 i feber på frøkna nå
Tror ikke det kommer til å bli mye søvn på meg i natt
God dag![]()
Hvordan har du det?