Kjedelig. Håpe hun snart er friskHun har nå 38,5 i feber så tror hun er syk, ikke bare varmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig. Håpe hun snart er friskHun har nå 38,5 i feber så tror hun er syk, ikke bare varmen
HerligPassa disse to hjemme hos meg i dag [emoji7][emoji7] Neste gang den til venstre kommer til meg er fordi hu skalvære her for alltid [emoji7] 2 dager igjen [emoji4]![]()
Mannen og eldsten var opptatt foran hver sin maskin, frøkna var hos ei venninne og Lille U jeg kjedet oss så vi tok en liten tur i skogen.
Når vi kom hjem litt over en time senere var frøkna kommet hjem og litt lei seg siden vi var i skogen uten henne, så da var det bare å gå en tur til.
Halvveis begynte hun å klage på at hun var kvalm, og hadde vært det i hele dag, men var ikke noe å gjøre med det der bare å fortsette turen og ta en snarvei, på slutten kastet hun opp stakkars
Er ikke sikker på hun hun reagerer på varmen eller er syk
Passa disse to hjemme hos meg i dag [emoji7][emoji7] Neste gang den til venstre kommer til meg er fordi hu skalvære her for alltid [emoji7] 2 dager igjen [emoji4]![]()
Lyd av, men jeg ser ingen smil
Var veldig godt . Mannen hadde kyllingsuppe og en nuddelrett med biff. Jeg hadde biff i karri og frøkna pølse og pommes . Hun sier hun elsker kinamatÅ hjelp, nå begynte det å romle i magen min!

Var veldig godt . Mannen hadde kyllingsuppe og en nuddelrett med biff. Jeg hadde biff i karri og frøkna pølse og pommes . Hun sier hun elsker kinamat![]()
Ja det er også godt . Nam namHaha
Stekte nudler med biff er digg! Og det samme er biff I karri! Det og biff chop suey er mine favoritter![]()
Ja det er også godt . Nam nam![]()
Hadde på fotball i bakgrunnen i sted. Jeg og frøkna sitter på gulvet og tegner. Snur hun seg til TV. En som tar seg til tissen. «Pappa han trenger do»![]()

Nei da skjønner jeg dere ikke gjør det. Jeg har cøliaki selvNå vurderer jeg seriøst å ta turen innom kinarestaurant I morgen, siden vi uansett skal til byen
Planen er å ikke ta med eldste, så da kunne jeg ha bestilt meg stekte nudler i biff. Det var favoritten til eldste før vi fant ut at hun har cøliaki, så vi kjøper ikke det når hun er med oss.
Hehe . Han får tisse når han er ferdig spilleHaha
Hva fikk hun til svar da? ^^