Skravletråd Juli

Skulle gå tur med svigermor, og min mann mente det var lurt å ta med Lillejenta. Hun var uenig, så jeg måtte bære henne i nesten 4 km >< Hun nektet å bli vært av svigermor, som hun vanligvis elsker. Det ble en lang tur plutselig, men veldig kos med en liten unge rundt halsen <3

Hørtes ganske slitsomt ut[emoji28]

Mannen og eldsten var opptatt foran hver sin maskin, frøkna var hos ei venninne og Lille U jeg kjedet oss så vi tok en liten tur i skogen.
Når vi kom hjem litt over en time senere var frøkna kommet hjem og litt lei seg siden vi var i skogen uten henne, så da var det bare å gå en tur til.
Halvveis begynte hun å klage på at hun var kvalm, og hadde vært det i hele dag, men var ikke noe å gjøre med det der bare å fortsette turen og ta en snarvei, på slutten kastet hun opp stakkars :(

Er ikke sikker på hun hun reagerer på varmen eller er syk

Uff da[emoji20] god bedring!

Passa disse to hjemme hos meg i dag [emoji7][emoji7] Neste gang den til venstre kommer til meg er fordi hu skalvære her for alltid [emoji7] 2 dager igjen [emoji4]
81912c17c20c6a7961e1d75de8caab34.jpg

Tipper der er to jenter som også gleder seg[emoji16][emoji173]️

Ikke sant [emoji7] Skulle gjerne tatt de begge kjente jeg. Men måtte ha kvitta meg med mannen da. [emoji849][emoji23]

Hadde sluppet unna snorkingen da, sikker på at du ikke skal vurdere det? :laughing025

God morgen.

Mannen har dradd på jobb og de to eldste sover faktisk enn så lenge.

Bare meg og lillemor som tar livet med ro
Vi skal på handletur i dag, bytte en topp mamma hadde kjøpt til meg i bursdagsgave (på forskudd) som ikke passet og se hva annet vi finner på.

Denne uken er jeg altså alene med tre barn på dagtid. Vi skal vaske klær og pakke til ferie så vi er klare til å dra til helgen når mannen får fri

God morgen
Fikk ikke legetime, om det ikke hjelper å klage da.. Fikk ikke hos fastlegen sist heller å når jeg kommer hjem torsdag ettermiddag er hun på ferie. Håpløst, ikke det samme å gå til andre leger når situasjonen er som den er heller

God morgen
Fikk ikke legetime, om det ikke hjelper å klage da.. Fikk ikke hos fastlegen sist heller å når jeg kommer hjem torsdag ettermiddag er hun på ferie. Håpløst, ikke det samme å gå til andre leger når situasjonen er som den er heller
Kjedelig. Håper du finner en løsning.

Back
Topp