Skravletråd Juli

Jeg må bruke smilyene fra menyen her, eller skrive inn de kodene som funker. Det er :p :D og :)
Må kanskje det.

Den forrige mobilen min hadde noen som virket for de vanligste
 
Kastet ut av bv på nettleser på mobil og bv app til Android finnes ikke... Da kan man bli desperat.. Endelig inne igjen
 
Nei da skjønner jeg dere ikke gjør det. Jeg har cøliaki selv

Ja jeg syntes å huske at det var du. Hvordan er det på kinarestaurant for deg da? Mener jeg har hørt at de har noe, en kyllingrett i det minste.
 
Ikke sant [emoji7] Skulle gjerne tatt de begge kjente jeg. Men måtte ha kvitta meg med mannen da. [emoji849][emoji23]
Det er jo gjerne bittelitt drastisk...
 
Var veldig godt . Mannen hadde kyllingsuppe og en nuddelrett med biff. Jeg hadde biff i karri og frøkna pølse og pommes . Hun sier hun elsker kinamat :hilarious:
[emoji23][emoji23] Pleide jeg også å si når jeg var lita. Og spiste kun halv kylling med pommes frites [emoji39][emoji23][emoji23]

Spiser faktisk kinamat nå da [emoji39] Unga mine derimot liker kinamat [emoji56] Jeg veksler mellom noen forskjellige. Spørs hvor jeg går, men personlige favoritter er kinesisk pepperbiff med ekstra sterk peppersaus, eller oksekjøtt i sterk chilisaus, eller nudler med oksekjøtt og kyllingkjøtt i sterk peppersaus, eller kylling i sterk peppersaus. Tror vi kan si jeg har en ting for sterk mat. Og ja, de bestilles selvsagt ekstra sterke da... [emoji849][emoji23][emoji39] Let it burn baby ! [emoji7]
 
[emoji23][emoji23] Pleide jeg også å si når jeg var lita. Og spiste kun halv kylling med pommes frites [emoji39][emoji23][emoji23]

Spiser faktisk kinamat nå da [emoji39] Unga mine derimot liker kinamat [emoji56] Jeg veksler mellom noen forskjellige. Spørs hvor jeg går, men personlige favoritter er kinesisk pepperbiff med ekstra sterk peppersaus, eller oksekjøtt i sterk chilisaus, eller nudler med oksekjøtt og kyllingkjøtt i sterk peppersaus, eller kylling i sterk peppersaus. Tror vi kan si jeg har en ting for sterk mat. Og ja, de bestilles selvsagt ekstra sterke da... [emoji849][emoji23][emoji39] Let it burn baby ! [emoji7]
Hehe tidi. Som mannen min du da. Han har alltid ekstra sterkt .
 
39,8 i feber på frøkna nå :(
Tror ikke det kommer til å bli mye søvn på meg i natt
 
Back
Topp