Skravletråd Juli

Passa disse to hjemme hos meg i dag [emoji7][emoji7] Neste gang den til venstre kommer til meg er fordi hu skalvære her for alltid [emoji7] 2 dager igjen [emoji4]
81912c17c20c6a7961e1d75de8caab34.jpg
 
Passa disse to hjemme hos meg i dag [emoji7][emoji7] Neste gang den til venstre kommer til meg er fordi hu skalvære her for alltid [emoji7] 2 dager igjen [emoji4]
81912c17c20c6a7961e1d75de8caab34.jpg
Herlig
 
Tester om dette tastaturet viser smil. Men må få av tastevibrering!!!
 
Lyd av, men jeg ser ingen smil
 
Mannen og eldsten var opptatt foran hver sin maskin, frøkna var hos ei venninne og Lille U jeg kjedet oss så vi tok en liten tur i skogen.
Når vi kom hjem litt over en time senere var frøkna kommet hjem og litt lei seg siden vi var i skogen uten henne, så da var det bare å gå en tur til.
Halvveis begynte hun å klage på at hun var kvalm, og hadde vært det i hele dag, men var ikke noe å gjøre med det der bare å fortsette turen og ta en snarvei, på slutten kastet hun opp stakkars :(

Er ikke sikker på hun hun reagerer på varmen eller er syk

Huff, ja når det er så varmt så er det vanskelig å si. Ubehagelig uansett. Håper hun ikke er blitt syk.
 
Å hjelp, nå begynte det å romle i magen min!
Var veldig godt . Mannen hadde kyllingsuppe og en nuddelrett med biff. Jeg hadde biff i karri og frøkna pølse og pommes . Hun sier hun elsker kinamat :hilarious:
 
Var veldig godt . Mannen hadde kyllingsuppe og en nuddelrett med biff. Jeg hadde biff i karri og frøkna pølse og pommes . Hun sier hun elsker kinamat :hilarious:

Haha :D
Stekte nudler med biff er digg! Og det samme er biff I karri! Det og biff chop suey er mine favoritter :D
 
Jeg er sulten! Eldste har spist opp all skinken (mauler pålegg, akkurat som sin mor :oops: ), og jeg kan ikke spise ost på brødskiva uten skinke! Og egg trenger også litt kjøtt. Jeg har absolutt ikke lyst på havregrøt, og det er nesten ikke pålegg igjen I kjøleskapet. Hva I alle dager skal jeg spise? o_O
 
Hadde på fotball i bakgrunnen i sted. Jeg og frøkna sitter på gulvet og tegner. Snur hun seg til TV. En som tar seg til tissen. «Pappa han trenger do» :p
 
Ja det er også godt . Nam nam:)

Nå vurderer jeg seriøst å ta turen innom kinarestaurant I morgen, siden vi uansett skal til byen :D
Planen er å ikke ta med eldste, så da kunne jeg ha bestilt meg stekte nudler i biff. Det var favoritten til eldste før vi fant ut at hun har cøliaki, så vi kjøper ikke det når hun er med oss.
 
Hadde på fotball i bakgrunnen i sted. Jeg og frøkna sitter på gulvet og tegner. Snur hun seg til TV. En som tar seg til tissen. «Pappa han trenger do» :p

Haha :hilarious:
Hva fikk hun til svar da? ^^
 
Nå vurderer jeg seriøst å ta turen innom kinarestaurant I morgen, siden vi uansett skal til byen :D
Planen er å ikke ta med eldste, så da kunne jeg ha bestilt meg stekte nudler i biff. Det var favoritten til eldste før vi fant ut at hun har cøliaki, så vi kjøper ikke det når hun er med oss.
Nei da skjønner jeg dere ikke gjør det. Jeg har cøliaki selv
 
Back
Topp