Skravletråd Juli

Men skulle gjerne hatt et vanlig smil, eller får dere leve med☺️
Da qouter jeg deg litt, slik at du får testet litt uten å spame :P

Siste kapittel i historien om oppvaskmaskinen som røk

Ok, mannen og frøkna dro på gjenvinningstasjonen for å se om det var noen deler de kunne plukke, men fant ingen.
Foruten det røret som var lekk er det også noen småbiter vi trenger, noen hjul til kurvene og slikt.
De så helt feil ut.
Dobbelt sjekket modellnummeret og fant ut at modellen vi har har en x på enden av modellnummeret og var en batch bestilling, det vil si en type som bestilles i store kvanta og ble bestilt når sameiet her ble bygget.
Den hadde et merkenavn, men var egentlig et annet..
Uansett, man kan ikke bare bytte dette røret, man må bytte en hel stor del, og man skal ikke gjøre det selv.
Med deler og servicetekniker blir regningen fort en 3-4.000, og det gidder vi ikke å investere i en nesten 10 år gammel oppvaskmaskin.
Vi kjøper ny

Takk, men jeg har vært gjennom det meste på mobilen og altså finner jeg ☺️☹️ av relativt vanlige.

Kjedelig
Ikke noen litt med ordentlige du kan laste ned eller bare bruke tegne?
For eksempel : + P blir :P, : + ) blir :), : + ( blir :( og så videre (fjerne + og mellomrom fra eksemplet)

Tegnene kan jeg kanskje bruke om jeg taster dem manuelt ja :) funker vel, bare mer klønete :p

Ok, mannen og frøkna dro på gjenvinningstasjonen for å se om det var noen deler de kunne plukke, men fant ingen.
Foruten det røret som var lekk er det også noen småbiter vi trenger, noen hjul til kurvene og slikt.
De så helt feil ut.
Dobbelt sjekket modellnummeret og fant ut at modellen vi har har en x på enden av modellnummeret og var en batch bestilling, det vil si en type som bestilles i store kvanta og ble bestilt når sameiet her ble bygget.
Uansett, man kan ikke bare bytte dette røret, man må bytte en hel stor del, og man skal ikke gjøre det selv.
Med deler og servicetekniker blir regningen fort en 3-4.000, og det gidder vi ikke å investere i en nesten 10 år gammel oppvaskmaskin.
Vi kjøper ny

Da er vel ny like greit ja

50 minutter til klassevenninna til minste skal hjem. Da har hu vært her siden 09. Hu skulle egentlig komme hit 0830. Så jeg og minste sto klare fra 08. Noe trøtte begge men [emoji849][emoji23]

Så forsov de seg [emoji39][emoji23] Så da kom hu hit 09. Så lekte de før vi kjørte til mamma hvor de fikk klappe og leke med valper. Alltid stas. Og leke på lekeplassene der. Så gikk vi direkte til stranda etterpå for bading da. Også hjem for noen timers ro. De er oppe og leker nå da på rommet til minstemor. Jeg og eldste er nede og nyter roen litt [emoji39]

Slik gikk dagen i dag da når foreldrene hennes skulle på jobb hele dagen. Koselig for oss da. [emoji4][emoji4]

50 minutter til klassevenninna til minste skal hjem. Da har hu vært her siden 09. Hu skulle egentlig komme hit 0830. Så jeg og minste sto klare fra 08. Noe trøtte begge men [emoji849][emoji23]

Så forsov de seg [emoji39][emoji23] Så da kom hu hit 09. Så lekte de før vi kjørte til mamma hvor de fikk klappe og leke med valper. Alltid stas. Og leke på lekeplassene der. Så gikk vi direkte til stranda etterpå for bading da. Også hjem for noen timers ro. De er oppe og leker nå da på rommet til minstemor. Jeg og eldste er nede og nyter roen litt [emoji39]

Slik gikk dagen i dag da når foreldrene hennes skulle på jobb hele dagen. Koselig for oss da. [emoji4][emoji4]
Hørtes ut som en kjekk dag.

Hørtes ut som en kjekk dag.
Koselig hvertfall. Oftest litt roligere når minste har lag med venner egentlig. Men litt kjedelig å ha alarm på da for å ta imot venner [emoji39][emoji23] Men kan sove litt i morgen heller [emoji56]

Ser det poenget ja, jeg nyter å ha av alle alarmer.
Men jeg har jo lillemor da...
Koselig hvertfall. Oftest litt roligere når minste har lag med venner egentlig. Men litt kjedelig å ha alarm på da for å ta imot venner [emoji39][emoji23] Men kan sove litt i morgen heller [emoji56]

7 er bedre enn 6 i det minste :) Men tidlig nok gitt :)
Ja. Når mora har begynt å legge seg etter ferie-modus så... .Jeg sovna litt på sofaen her jeg.. Og det har visst lillemor også gjort.

Nå kommer mannen hjem fra jobb etterhvert (drar nå men tar jo en halvtime å kjøre) så blir det middag.

De så helt feil ut.
Vi kjøper ny
Såpass ja. Da kjøper man ny

Travel vakt i dag og måtte stikke fra til legen . Henvist til øyelege

Hørtes ikke bra ut
Nei ubehag konstant . Ikke smerter . Ikke rødt. Merkelige greier. Virus er utelukket da det ikke var utslag på det. Bakteriell behandling med salve og krem har ikke hatt effekt.

Back
Topp