Da qouter jeg deg litt, slik at du får testet litt uten å spameMen skulle gjerne hatt et vanlig smil, eller får dere leve med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da qouter jeg deg litt, slik at du får testet litt uten å spameMen skulle gjerne hatt et vanlig smil, eller får dere leve med![]()
Takk, men jeg har vært gjennom det meste på mobilen og altså finner jegDa qouter jeg deg litt, slik at du får testet litt uten å spame![]()
Det er det. Og jeg enda mer [emoji23][emoji23]Tipper der er to jenter som også gleder seg[emoji16][emoji173]️
Når du sa det på den måten altså... DA ble fristelsen litt større ! [emoji849][emoji23][emoji39]Hadde sluppet unna snorkingen da, sikker på at du ikke skal vurdere det?![]()
Ikke noen litt med ordentlige du kan laste ned eller bare bruke tegne?Takk, men jeg har vært gjennom det meste på mobilen og altså finner jegav relativt vanlige.
Kjedelig
Siste kapittel i historien om oppvaskmaskinen som røk
Ok, mannen og frøkna dro på gjenvinningstasjonen for å se om det var noen deler de kunne plukke, men fant ingen.
Foruten det røret som var lekk er det også noen småbiter vi trenger, noen hjul til kurvene og slikt.
De så helt feil ut.
Dobbelt sjekket modellnummeret og fant ut at modellen vi har har en x på enden av modellnummeret og var en batch bestilling, det vil si en type som bestilles i store kvanta og ble bestilt når sameiet her ble bygget.
Den hadde et merkenavn, men var egentlig et annet..
Uansett, man kan ikke bare bytte dette røret, man må bytte en hel stor del, og man skal ikke gjøre det selv.
Med deler og servicetekniker blir regningen fort en 3-4.000, og det gidder vi ikke å investere i en nesten 10 år gammel oppvaskmaskin.
Vi kjøper ny
Hørtes ut som en kjekk dag.50 minutter til klassevenninna til minste skal hjem. Da har hu vært her siden 09. Hu skulle egentlig komme hit 0830. Så jeg og minste sto klare fra 08. Noe trøtte begge men [emoji849][emoji23]
Så forsov de seg [emoji39][emoji23] Så da kom hu hit 09. Så lekte de før vi kjørte til mamma hvor de fikk klappe og leke med valper. Alltid stas. Og leke på lekeplassene der. Så gikk vi direkte til stranda etterpå for bading da. Også hjem for noen timers ro. De er oppe og leker nå da på rommet til minstemor. Jeg og eldste er nede og nyter roen litt [emoji39]
Slik gikk dagen i dag da når foreldrene hennes skulle på jobb hele dagen. Koselig for oss da. [emoji4][emoji4]
Koselig hvertfall. Oftest litt roligere når minste har lag med venner egentlig. Men litt kjedelig å ha alarm på da for å ta imot venner [emoji39][emoji23] Men kan sove litt i morgen heller [emoji56]Hørtes ut som en kjekk dag.
Koselig hvertfall. Oftest litt roligere når minste har lag med venner egentlig. Men litt kjedelig å ha alarm på da for å ta imot venner [emoji39][emoji23] Men kan sove litt i morgen heller [emoji56]
Våkner hu veldig tidlig hu da ?Ser det poenget ja, jeg nyter å ha av alle alarmer.
Men jeg har jo lillemor da...
Vanligvis rundt seks, nå med ferieleggetid oftere rundt sju.Våkner hu veldig tidlig hu da ?
7 er bedre enn 6 i det minsteVanligvis rundt seks, nå med ferieleggetid oftere rundt sju.
Ja. Når mora har begynt å legge seg etter ferie-modus så... .Jeg sovna litt på sofaen her jeg.. Og det har visst lillemor også gjort.7 er bedre enn 6 i det minsteMen tidlig nok gitt
![]()
Såpass ja. Da kjøper man nySiste kapittel i historien om oppvaskmaskinen som røk
Ok, mannen og frøkna dro på gjenvinningstasjonen for å se om det var noen deler de kunne plukke, men fant ingen.
Foruten det røret som var lekk er det også noen småbiter vi trenger, noen hjul til kurvene og slikt.
De så helt feil ut.
Dobbelt sjekket modellnummeret og fant ut at modellen vi har har en x på enden av modellnummeret og var en batch bestilling, det vil si en type som bestilles i store kvanta og ble bestilt når sameiet her ble bygget.
Den hadde et merkenavn, men var egentlig et annet..
Uansett, man kan ikke bare bytte dette røret, man må bytte en hel stor del, og man skal ikke gjøre det selv.
Med deler og servicetekniker blir regningen fort en 3-4.000, og det gidder vi ikke å investere i en nesten 10 år gammel oppvaskmaskin.
Vi kjøper ny
Hørtes ikke bra utTravel vakt i dag og måtte stikke fra til legen . Henvist til øyelege
Nei ubehag konstant . Ikke smerter . Ikke rødt. Merkelige greier. Virus er utelukket da det ikke var utslag på det. Bakteriell behandling med salve og krem har ikke hatt effekt.Hørtes ikke bra ut