Skravletråd Juli

Juli dere... første dagen tilbragt i fårup sommerland i strålende vær og kjempefornøyd 6mnd baby som knakk kloden igår og idag så setter hun seg på rompa helt alene :D mon tro hvordan hun er i slutten av juli...

Juli dere... første dagen tilbragt i fårup sommerland i strålende vær og kjempefornøyd 6mnd baby som knakk kloden igår og idag så setter hun seg på rompa helt alene :D mon tro hvordan hun er i slutten av juli...
Så koselig da.
Her har starten av juli gått med til å underholde 2 friske barn, og stelle et sykt

God morgen! Litt vel tidlig! Zzz

Den har gått greit.
Eldste har drevet på med sitt, frøkna har for det meste sett på TV eller NetFlix og Lille U lekt for seg selv eller med meg, har også gått et par små turer med han slik at han har fått løpt litt fra seg.
Skulle egentlig ha besøkt en dyrepark i dag, men det får vente til frøkna er frisk.
Greit å ta slikt når alle er friske ja. Håper natta har vært god

Greit å ta slikt når alle er friske ja. Håper natta har vært god
Var oppe en gang i natt og tok tempen og den var da på 38,5, litt lavere enn da hun la seg.
Våknet kl 7 av at hun ligger og roper "Mamma, mamma, den er på 36,6 betyr det at jeg er frisk", prøver å si at så fint hun ikke har feber, men vi må se det litt an siden det hadde hun ikke i går morges heller.
Hun hører bare ikke feber, og går rundt og roper "jippi, vi skal i dyrehagen"..

Var oppe en gang i natt og tok tempen og den var da på 38,5, litt lavere enn da hun la seg.
Våknet kl 7 av at hun ligger og roper "Mamma, mamma, den er på 36,6 betyr det at jeg er frisk", prøver å si at så fint hun ikke har feber, men vi må se det litt an siden det hadde hun ikke i går morges heller.
Hun hører bare ikke feber, og går rundt og roper "jippi, vi skal i dyrehagen"..
Fort gjort at den kommer når vi kommer i aktivitet ja

Er en ganske liten dyrepark, og ikke så langt å kjøre.
Ut fra energinivået hennes tror jeg nok det blir en liten tur :)
Så kjekt.

Vi har egentlig ingen planer i dag.
Overskyet, men 15-16 grader så greit nok vær. Ikke bade, men ungene kan leke ute. Naboens feriegjester drar i morgen (men jeg vet ikke når på dagen, om de kjører morgen eller kveld. Noen liker jo å kjøre på natta, men de skal nedover Vestlandet om de skal hjem. Altså en del ferger. Og de går oftere på dagen så jeg antar de starter på formiddagen) så ungene får utnytte siste dag til å leke, tenker jeg.

Så kjekt.

Vi har egentlig ingen planer i dag.
Overskyet, men 15-16 grader så greit nok vær. Ikke bade, men ungene kan leke ute. Naboens feriegjester drar i morgen (men jeg vet ikke når på dagen, om de kjører morgen eller kveld. Noen liker jo å kjøre på natta, men de skal nedover Vestlandet om de skal hjem. Altså en del ferger. Og de går oftere på dagen så jeg antar de starter på formiddagen) så ungene får utnytte siste dag til å leke, tenker jeg.
Er hit vi snakker om å dra
https://www.tangendyrepark.no/

Back
Topp