Skravletråd Juli.

Ja, d er planen. Skal kjøre 50 mil så hvis de ikke sover blir d faktisk et mareritt!
Det kjenner jeg at jeg bare ikke hadde tatt sjansen på om det er fare for at de ikke sover. (ja, og måtte ta oss av dem neste dag om de hadde og vi ikke)

Men vi er ulike, ja.

Har blødd bittelitt sånn brunt blod nå i 3 dager. Igår og inatt kom det litt friskt blod når jeg tørket meg etter dobesøk. Så ser ikke så lyst på dette nå. Er i uke 8.

Ble litt mye bæring og lite søvn da jeg har en jente på 7 mnd. Var på en liten ferie nå uten mannen og da blir det jo ingen avlastning.

Heldigvis sitter jeg med en frisk datter på 7mnd. Hadde sikkert vært verre for meg om det var første forsøk. Men synd da jeg hadde gledet meg og forbredt meg på to tette. Får vel bare vente til jenta mi er større og krever mindre. ♡♡♡♡

Jeg har blødd både rødt (uke 9) og brunt (uke 11-16, og fortsatt til tider, snart 17 uker nå)

Babyen vokser fint inni meg likevel

På tide å stå opp, tid for frokost her ettehvert.

Skravles senere kanskje

Regner med det. De gjorde d på turen oppover, så satser på d på turen nedover og ;)

De gjør nok det da :) kunne gjort det samme selv da vi ofte reiser med min far om vi kjører og han syntes det er best å kjøre natta, frøkna sover men jeg får ikke lov å sove da for det syntes han blir kjedelig :P

Har blødd bittelitt sånn brunt blod nå i 3 dager. Igår og inatt kom det litt friskt blod når jeg tørket meg etter dobesøk. Så ser ikke så lyst på dette nå. Er i uke 8.

Ble litt mye bæring og lite søvn da jeg har en jente på 7 mnd. Var på en liten ferie nå uten mannen og da blir det jo ingen avlastning.

Heldigvis sitter jeg med en frisk datter på 7mnd. Hadde sikkert vært verre for meg om det var første forsøk. Men synd da jeg hadde gledet meg og forbredt meg på to tette. Får vel bare vente til jenta mi er større og krever mindre. ♡♡♡♡
Har du vært hos legen?
Hadde det slik i 2006 og fikk en frisk gutt i 2007 :)
Sara her inne har også blødd mye uten at noe har vært galt.

Ønsker deg masse lykke til, og krysser alt for dere

Har du vært hos legen?
Hadde det slik i 2006 og fikk en frisk gutt i 2007 :)
Sara her inne har også blødd mye uten at noe har vært galt.

Ønsker deg masse lykke til, og krysser alt for dere

Takk :) skal til legevakten nå. Så håper jeg får et svar. Reiser på feire på mandag så hadde vært godt å visst hva jeg må.forholde meg til. ♡ har ikke noe håp nå, vil heller bli positivt overasket. ♡ :) blør litt hele tiden liksom de siste 3 dagene :(

Morn! Hva er dagens planer? Her må mannen til legevakten. Hurra... :p
God morgen.
Her var egentlig planene å handle inn til neste uke, men så gjorde jeg det i går i steden.
Burde rydde og vaske litt, ikke så ille her nå, men greit å få gjort det får det blir det, men tror det blir i morgen....
Ellers ingen planer annet enn å lage middag :)

Back
Topp