Det har det helt sikkertFlere bv-babyer ogdå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har det helt sikkertFlere bv-babyer ogdå
God dag søta
Planer idag?
God morgen.
Her var egentlig planene å handle inn til neste uke, men så gjorde jeg det i går i steden.
Burde rydde og vaske litt, ikke så ille her nå, men greit å få gjort det får det blir det, men tror det blir i morgen....
Ellers ingen planer annet enn å lage middag![]()
Gi meg styrke! På vei til IKEA med 6 siders handle liste, mulig jeg ikke blir ferdig før det stenger![]()
Så kjedelig daNei, desverreikke denne natta heller...
Så kjedelig da![]()
Krysser fingre for at det bare er en uskyldig blødningerHar blødd bittelitt sånn brunt blod nå i 3 dager. Igår og inatt kom det litt friskt blod når jeg tørket meg etter dobesøk. Så ser ikke så lyst på dette nå. Er i uke 8.
Ble litt mye bæring og lite søvn da jeg har en jente på 7 mnd. Var på en liten ferie nå uten mannen og da blir det jo ingen avlastning.
Heldigvis sitter jeg med en frisk datter på 7mnd. Hadde sikkert vært verre for meg om det var første forsøk. Men synd da jeg hadde gledet meg og forbredt meg på to tette. Får vel bare vente til jenta mi er større og krever mindre. ♡♡♡♡
Kos deg med frokostPå tide å stå opp, tid for frokost her ettehvert.
Skravles senere kanskje
Masse lykke tilTakkskal til legevakten nå. Så håper jeg får et svar. Reiser på feire på mandag så hadde vært godt å visst hva jeg må.forholde meg til. ♡ har ikke noe håp nå, vil heller bli positivt overasket. ♡
blør litt hele tiden liksom de siste 3 dagene
![]()
Ferdig!!!!! Og jeg overlevde. 1,5 time og glemte bare 8 ting. Ble litt i overkant stressa siden gubben satt ute i bilen med første lass og han i bæreselen begynte å hyl skrike på andre rundenÅåh...så moro!!
Håper du finner masse fint!
Jepp henger måtte vi ha. Jeg overlevdeglad jeg ikke er deg...
har dere henger med dere?
![]()
Hvor langt er du kommet?Senger kommoder og madrasser til to rom på hytta, barnestoler og bord til loftsstua på hytta og masse div små ting![]()
Hjemme igjenHvor langt er du kommet?
God formiddag
Har sovet godt og lenge!
Kos deg i fred og ro![]()
Oj. Det gikk da fort!Hjemme igjen![]()
Hva skal dere i Stavanger?God dagnoen timer i bilen nå på vei til Stavanger
![]()
Skal besøke svogerHva skal dere i Stavanger?
Salat med serrano skinke og søtpotet mosKan jeg spørre om noe.
Skal ha kylling med blåmuggost under sinnet i kveld.
Hva hadde dere hatt som tilbehør?
Vi har poteter, søtpotet, salat, erter, sopp, hvit castello, druer, serrano skinke, foccatso (eller hvordan navner på slikt brød staves, kaller der F fra nå av), paprika, sellerirot, gulrøtter, løk, hvitløk, lime ++++ (og mange typer oljer og krydder)
Har tenkt litt på å lage en salat med salat, druer, hvit castello og serrano skinken og F, men det har vi så ofte...
Hva ville dere ha laget