Skravletråd Juli.

Kan jeg spørre om noe.
Skal ha kylling med blåmuggost under sinnet i kveld.
Hva hadde dere hatt som tilbehør?

Vi har poteter, søtpotet, salat, erter, sopp, hvit castello, druer, serrano skinke, foccatso (eller hvordan navner på slikt brød staves, kaller der F fra nå av), paprika, sellerirot, gulrøtter, løk, hvitløk, lime ++++ (og mange typer oljer og krydder)

Har tenkt litt på å lage en salat med salat, druer, hvit castello og serrano skinken og F, men det har vi så ofte...

Hva ville dere ha laget
Foccacia ;)

Ferdig!!!!! Og jeg overlevde. 1,5 time og glemte bare 8 ting. Ble litt i overkant stressa siden gubben satt ute i bilen med første lass og han i bæreselen begynte å hyl skrike på andre runden:o
Jøss, det er jo verdensrekord i IKEAshopping:P

Hihi...bra hun er en tålmodig sjel som lar mammaen slappe av litt;)

Hun sov lenger enn meg først, og så spilte hun på telefonen min mens vi lå i senga etter frokost :P hum skulle liksom vekke meg men det gjorde hun som vanlig ikke :P

Oj. Det gikk da fort!
Jeg vet:) jeg er SÅ imponert over oss. Men hadde med huseliste så de store tingene fant gubben frem og jeg gikk rundt etter små tingene. Og det jeg ikke SÅ det ble igjen, orket ikke lete etter noe.
Så kanskje jeg tør våge meg dit igjen....
Blir litt som å panne flasker, gjør man det litt oftere slipper man DE fæle turene;)

Back
Topp