Tusen takkGratulerer med dagen som var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med dagen som var
Nei, det hadde hun ingen planer omDet hadde jeg ogmen hun skulle ho aldri gå så lenge sa hun før sommeren
![]()
Haha. Skal ha en unik datoIngen som har gjetta som har hatt riktig.. Denne ungen er STAhehe!
Det er santJeg vetjeg er SÅ imponert over oss. Men hadde med huseliste så de store tingene fant gubben frem og jeg gikk rundt etter små tingene. Og det jeg ikke SÅ det ble igjen, orket ikke lete etter noe.
Så kanskje jeg tør våge meg dit igjen....
Blir litt som å panne flasker, gjør man det litt oftere slipper man DE fæle turene![]()
Bare en halv timeDet er santbor du nærme ikea?
Sã heldig du er!Bare en halv time![]()
Flott jeg kunne hjelpeI willhåper å få gjort mest mulig hjemme i dag og da kommer energien du sendte godt med :-D
Det gjorde min eldste ogsåDet ønsker gutten seg...
Høres veldig slitsomt utVet ikke.. Har hatt noen netter np jeg har slete med søvnen. Vet ikke hvorfor. Tar lang tid før jeg sovner og ligger å våkner jevnlig hele natta.
Vi har endel lego PS3 spill allerede, og jeg mener at foreløpig har vi nokDet gjorde min eldste også![]()
Nei det skal vi ikkeOkså skal dere hjem?
Hihi...hun liker nok fred og ro hun også![]()
Litt forskjellig til gutta, to plastbokser, medisiner og våtservietterFikk du shoppa noe bra da?
Nei har jo ikke detJa, er det... Men har jo ikke noe valg![]()
Ikke så myeHurra for shopping! Hva fant dere?![]()
Litt forskjellig til gutta, to plastbokser, medisiner og våtservietter![]()
I Stavanger?Takk for detsnart fremme
Ikke i det hele tatt.
Har sittet for det meste med lille U aldri-mett...